loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 4327 یکشنبه 22 فروردین 1395 نظرات (2)

تاریخ انتشار بازی مافیا 3

تصاویر بازی MAFIA III

توضیحات بازی مافیا 3 MAFIA III : بازی در سبک اکشن تفنگی میباشد که در سال 2016 انتشار میابد بازی نسخه 3 از سری بازی های مافیا است که اینبار برای pc,ps4 و xbox one تولید شده مدتی بود که از نسخه 3 این بازی خبری نبود اما بازی MAFIA III در نمایشگاه GDC 2016 رونمایی شد و قول انتشار را تا اواخر سال 2016 را داده اند داستان بازی در مورد فرد یتیمی است که پس از بسته شدن پرورشگاه در سن جوانی به جنگ میرود و هنگام بازگشت مشاهده میکند که دوستان او را ایتالیایی ها کشته اند به فکر انتقام می افتد و...

برای مشاهده تصاویر بازی مافیا 3 MAFIA III با سایت تایم گیم همراه باشید

تایم گیم بازدید : 2910 یکشنبه 22 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود بازی Bound By Flame برای کامپیوتر

دانلود بازی Bound By Flame برای pc فشرده شده و کم حجم شده

دانلود بازی Bound By Flame برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود بازی Bound By Flame برای pc از سایت وقت بازی

Bound By Flame

نقد بازی Bound By Flame:دانلود بازی Bound By Flame برای کامپیوتر و pc فشرده شده و کم حجم شده با لینک مستقیم رایگان از وقت بازی.بازی Bound By Flame نام یکی از جدیدترین بازیهای اکشن و نقش آفرینی است که در سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی Spiders Games طراحی و توسط Focus Home Interactive برای پلتفرمهای مختلف منتشر شد . در این عنوان با سه قهرمان روبرو خواهید بود که برای جنگ با دیو آتش آماده میشوند و در این راه خطرات زیادی آنها را تهدید میکند و موجودات و هیولاهای مختلفی انتظار آنها را میکشند . داستان بازی Bound By Flame در قرون وسطی روایت میشود و زندگی قرهمانانی را نشان میدهد که با توسط شیاطین به قدرت خارق العاده ای رسیده اند و اکنون زمان تصمیم گیری بزرگ آنها فرار رسیده است . از جایی آغاز می‌شود که تیرگی و تاریکی کل دنیا را در برگرفته است و ساحره‌های شیطانی به همراه هفت Icelords (پروردگاران یخی) این جهان را تحت سلطه‌ی خود قرار دادند. آن‌ها ارتشی از مردگان گردآوری کردند و به وسیله‌ی آن‌ها قصد دارن تمامی زندگان را طلسم و یا نابود سازند.

شخصیت اصلی Bound By Flame که Vulcan نام دارد، قربانیِ یک جادوی شیطانی است که تمامی ذات او را دربرگرفته است. او باید دو راه که در میان او قرار داده شده است را انتخاب کند. اولین راهی که پیش روی شما قرار می‌گیرد، این است که به ارتش شیاطین بپیوندید و با کمک آن‌ها تمامی انسان‌ها را نابود سازید. راه دیگری نیز برای شما در نظر گرفته شده است که به عنوان یک قهرمان، در مقابل ارتش شیاطین بایستید و آن‌ها را تار و مار کنید. بنابه انتخاب شما Questهایی پیش رویتان قرار می‌گیرد که می‌بایست آن‌ها را طی کنید. این مورد باعث می‌شود که ارزش طی کردن چندین باره‌ی Bound By Flame بیشتر شود زیرا هر بار که انتخاب می‌کنید، تجربه‌ها و مراحل جدیدی انتظار شما را می‌کشند. حتی برخی از دیالوگ‌های خود را در طول بازی می‌توانید انتخاب کنید و با این حال روی ادامه‌ی ماجراجویی تأثیرات خودش را خواهد گذاشت. در اوایل ارتش نسبتاً کوچکی به شما تعلق می‌گیرد که نکته‌ی جالب اینجاست شما توانایی این را دارید که طی مأموریت‌های خود افراد بیشتری را عضو ارتش خود کنید.

 

تایم گیم بازدید : 5784 یکشنبه 22 فروردین 1395 نظرات (4)

دانلود بازی Rainbow Six Vegas برای کامپیوتر

دانلود بازی Rainbow Six Vegas برای PC فشرده شده با لینک مستقیم

دانلود بازی Rainbow Six Vegas برای PC کم حجم شده رایگان

دانلود بازی Rainbow Six Vegas برای PC از وقت بازی

Rainbow Six Vegas

***لینک ها باز سازی شد***

نقد بازی Rainbow Six Vegas:برای دانلود بازی تفنگی اکشن Rainbow Six Vegas برای کامپیوتر pc فشرده شده کم حجم شده رایگان و با لینک مستقیم بازی رای دانلود کنید از سایت وقت بازی.Rainbow Six Vegas بازی اکشنی میباشد که در حقیقت Tom Clansy’s نام یکی از نویسنده های برجسته بازیهای رایانه ای محسوب میشود که سناریوی عناوین بزرگ اکشنی همچون Splinter Cell و H.W.A.X را در کارنامه دارد و تاکنون داستانهای مختلفی از او توسط کمپانی یوبی سافت به بازی تبدیل و روانه بازار شده است . Rainbow Six Vegas یکی دیگر از آثار تام کلنسی محسوب میشود که در سال ۲۰۰۶ در سبک اکشن اول شخص برای کامپیوتر و PS3  و همچنین XBOX 360 عرضه شد و توانست از اولین عناوین نسل کنونی کنسولهای بازی لقب بگیرد .Rainbow Six نام یک گروه کماندو ضد تروریستی در داستان Tom Clancy است.این گروه از چند تیم و اعضای دیگر تشکیل شده.در هر عنوان امکان بازی با بعضی از تیم ها و فرمانده هایشان وجود داشت.در اولین بیشتر ماموریت ها از هم جدا بودند و از نظر هدف و داستان ارتباط چندانی نداشتند،اما از دومین یعنی Rainbow Six Rogue Spear ماموریت ها با هم مرتبط شدند و در راه رسیدن به یک هدف اصلی قرار گرفتند.

در بازی Rainbow Six Vegas کنترل یک تیم جدید از گروه Rainbow به بازیکن داده می شود.رهبر گروه و شخصیت اصلی Logan Keller است.در ابتدا او با دو تن از هم تیمی های خود به نام های Gabriel و Kan به ماموریتی در مکزیک اعزام می شود تا جلو یک گروه تروریستی که رهبر آن زنی به نام Irena است را بگیرد.در اواسط ماموریت طی یک سری اتفاقات تروریست ها هم تیمی های Logan را گرفته و با این تصور که Logan کشته شده است ، او را رها می کنند.Logan در نهایت با سختی بسیار از آن جا می گریزد و سوار هلیکوپتر می شود.با این که او قصد دارد هم تیمی هایش را نجات دهد به دلیل حمله های تروریستی در لاس وگاس به آن جا می رود و با دو نفر از اعضای دیگر Rainbow به کازینویی در وگاس که نحت کنترل تروریست هاست حمله می کند.

 

تایم گیم بازدید : 3338 پنجشنبه 19 فروردین 1395 نظرات (8)

دانلود بازی Battlestrike Force of Resistance برای کامپیوتر

دانلود بازی تفنگی Battlestrike Force of Resistance برای pc

Battlestrike Force of Resistance 

نقد بازی Battlestrike Force of Resistance : بازی در سبک اکشن تفنگی میباشد که در سال 2009 توسط شرکت CI Games برای کامپیوتر pc منتشر شد.بازی در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق میافتد در سال 1943 در جایی که ارتش رایش 3 تقریبا تمامی اروپا را اشغال کرده است.در اروپا گروه های زیادی برای مقابله با آلمان برپا شده که شما هم عضو یکی از همین گروه ها میباشید شما با استفاده از عمل غافل گیری به پایگاه های آلمان ها حمله میکنید پل ها قطار های آلمان هارا نابود میکنید.از ویژگی های بازی Battlestrike Force of Resistance میتوان به طراحی واقعی سلاح ها و محیط اطراف اشاره کرد در بازی 8 مرحله طولانی وجود دارد که در این مراحل با موانع های زیادی روبه رو هستید مانند انفجار پل و دزدی بانک های آلمانی نابود کردن پایگاه های موشکی V2 همچینن پایگاه ورشو روبه رو هستید.برای دانلود بازی تفنگی اول شخص Battlestrike Force of Resistance برای کامپیوتر pc فشرده شده کم حجم با سایت تایم گیم همراه باشید.

تایم گیم بازدید : 1104 جمعه 13 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود بازی ضربات پنالتی برای اندروید

دانلود بازی Final Kick برای android

 Final Kick

توضیحات بازی Final Kick ضربات پنالتی :یکی از پرطرفدار ترین بازی های اندروید میباشد شما در این بازی طریقه ضربه زدن پنالتی را با بازیکنان مشهور و همچنین مقابل دروازه بانان مشهور را تجربه میکنید.بازی در سال 2014 برگزار میشود برای کنترل و شوت زند توپ باید با لوس به سمت دروازه و مقعیتی که میخواهید بکشید و بازیکن توپ را به همان سمت شلیک میکند همچنین میتوانید قدرت توپ را نیز تنظیم کنید و حرکات نمایشی مانند چیپ و بغل پا نیز در بازی قرار گرفته است.برای دانلود بازی ضربات پنالتی Final Kick برای اندروید کم حجم فشرده شده از سایت تایم گیم دانلود کنید.

تایم گیم بازدید : 40837 چهارشنبه 11 فروردین 1395 نظرات (34)

دانلود بازی Call Of Duty 3 کال اف دیوتی 4 برای کامپیوتر

دانلود بازی Call Of Duty 3 کال اف دیوتی 4 برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود بازی Call Of Duty 3 کال اف دیوتی 4 برای pc فشرده شده و کم حجم

دانلود بازی Call Of Duty 3 کال اف دیوتی 4 برای pc از سایت وقت بازی

دانلود بازی تفنگی برای کامپیوتر pc

Call Of Duty 3

نقد بازی Call Of Duty 3 کال اف دیوتی 3:برای دانلود بازی کال اف دیوتی 3 Call Of Duty 3 برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم فشرده شده و کم حجم شده رایگان از سایت وقت بازی دانلود کنید.Call Of Duty 3 نسخه سوم از سری بازی های کال اف دیوتی در سبک تیراندازی اول شخص اکشن است که در سال ۲۰۰۶ توسط Activision برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . بعد از موفیقیت های دو نسخه قبلی این سری که باعث شد در دل گیمرها جای بگیرد و بتواند در سایت های بزرگ نقد و بررسی نمره خوبی را کسب کند و همچنین فروش عالی آن سازندگان بازی تصمیم گرفتند تا این سری را بر روی کنسول ها نیز بیاورند و در اوایل Call Of Duty 3 فقط برای روی XBOX و Playstation منتشر شد و بعد از مدتی کمپانی اکتیویژن این بازی را برای سیستم های خانگی نیز عرضه کرد.

داستان این نسخه هم همانند نسخه های اول و دوم در رابطه با جنگ جهانی است ولی با این تفاسیر که در این نسخه تغییرات خوب و بسزایی به چشم میخورد که نشان میدهد کمپانی سازنده حواسش به نقد و نظرات نسخه های پیشین بوده و تلاش کرده است هر نسخه را بهتر از نسخه قبلی بسازد و در این امر بسیار موفق بوده است. همچین بازی Call Of Duty 3 توانسته نمره ی عالی ۸٫۸ را از سایت های بزرگی مثل IGN و GameSpot کسب کند که این نشان دهنده هم چیز است. ، پس اگر تا به حال تجربه ی این نسخه ی ندای وظیفه را نداشته اید به شما پیشنهاد میکنیم که دانلود این بازی را از دست ندهید. همچینن میتوانید نسخه های قبلی را نیز که در سایت موجود است به صورت کاملا رایگان دانلود کنید و از انجام آن لذت ببرید. هم اکنون میتوانید کال اف دیوتی ۳ را به طور مستقیم و رایگان از سایت وقت بازی دریافت نمایید.

تایم گیم بازدید : 3474 چهارشنبه 11 فروردین 1395 نظرات (0)

|دانلود Might & Magic Heroes VII برای کامپیوتر|

|دانلود Might & Magic Heroes VII برای pc با لینک مستقیم|

Might & Magic Heroes

Might & Magic Heroes VII 

توضیحات بازی Might & Magic Heroes VII:بازی کامپیوتر Might & Magic Heroes VII یکی از بازی های سبک نقش آفرینی و استراتژیک است که توسط Limbic Entertainment طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی مشهور و محبوب Ubisoft برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . داستان این قسمت در طول جنگ های جانشینی روایت می شود . به قتل رسیدن ملکه باعث شده است تا یکبار دیگر شعله های آتش برای به دست گرفتن تاج و تخت افروخته شود . Duke Ivan تصمیم گرفت یک شورای شش نفره را تشکیل دهد تا بتواند نظم را به شهرها برگردانده و از جنگ و آتش سوزی سرزمین های Ashan جلوگیری کند . این نسخه مبتنی بر بازی های استراتژی است که در جهانی فانتزی همراه با پیشرفت RPG و روایت داستانی قوی رخ می دهد و شما را با خود در یک سفر غیر قابل باور همراه می کند . گرافیک قابل قبول , کاوش و تسخیر جهان Ashan , توسعه و مدیریت اقتصاد , وجود ارتش سرب شامل موجودات افسانه ای و مبارزه و اضافه شدن بیش از هزاران سحر و جادو تنها بخی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند تایم گیم دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

تایم گیم بازدید : 5640 دوشنبه 09 فروردین 1395 نظرات (2)

|دانلود نسخه کم حجم شده بازی Thief برای PC|
|دانلود بازی Thief برای کامپیوتر با لینک مستقیم|
|دانلود بازی دزد|
Thief Pc Game

Thief 

توضیحات بازی: بازی کامپیوتر 2014 Thief سارق یکی از سری بازی های اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Eidos Montreal طراحی و ساخته شده و به تازگی کمپانی مشهور Square Enix آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . ناگفته نماند برای ساخت این بازی از موتور Unreal Engine 3 استفاده شده است که توانسته تا حد زیادی نظر گیمرها و منتقدان را به خود جلب کند . این بازی چهارمین نسخه از سری بازی سارق می باشد و قرار است دوباره جان تازه ای به سبک کلاسیک بازی های مخفی کاری بدهد . در این بازی پلیر کنترل شخصی به نام Garrett گرت را برعهده دارد که یک دزد حرفه ای است و از افراد پولدار و مرفه سرقت می کند . در این نسخه از بازی نیز مانند نسخه های قبلی , بازیکن باید برای انجام ماموریت های خود از قابلیت مخفی کاری بهره ببرد و با چالش های پیش رو مواجه شود ولی گاهی ماموریت ها آنطور که شما می خواهید پیش نمی روند و چاره ای جز درگیری و خشونت برای شما باقی نمی ماند .

تعداد صفحات : 70

درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395