loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 29083 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (10)

دانلود بازی Max Payne 2 مکس پین ۲ برای کامپیوتر

دانلود بازی Max Payne 2 مکس پین ۲ برای PC با لینک مستقیم

دانلود بازی Max Payne 2 مکس پین ۲ برای PC فشرده شده

دانلود بازی Max Payne 2 مکس پین ۲ برای کامپیوتر کم حجم شده

دانلود بازی Max Payne 2 مکس پین ۲ برای PC رایگان از تایم گیم

Max Payne 2

نقد بازی Max Payne 2 مکس پین ۲:برای دانلود بازی Max Payne 2 مکس پین ۲ برای کامپیوتر pc فشرده شده کم حجم شده با لینک مستقیم از وقت بازی.پس از موفقیتهای که نسخه اول مکس پین کسب کرد تیم سازنده آنرا وادار کرد با همکاری کمپانی قدرتمند مایکروسافت نسخه دوم را با نام ۲ Max Payne روانه بازار کنند . بازی ۲ Max Payne در سال ۲۰۰۲ عرضه شد و توانست با بهبود گرافیک و اضافه کردن تکنیکهای متفاوتی به مکس پین موفقیت نسخه اول را تکرار کند . داستان مکس پین ۲ ادامه داستان نسخه اول را روایت میکند . جایی که مکس همچنان به دنبال سر دسته گروه تبهکاری است که باعث و بانی ساخت مواد مخدری خطرناک است و در میانه راه با فردی برخورد میکند که قبلا هنگام تعقیب این گروه او را دیده بود . زنی با نام مونا که خیلی زود توجه مکس را به خود جلب میکند و موجب بوجود آمدن درگیریهایی میان او و دوستانش میشود.

بازی ۲ Max Payn همانند نسخه اول در طراحی صحنه های اکشن و تیر اندازیهای ناب بی نظیر عمل کرده و مکس پین میتواند با تیراندازی با اسلحه های مختلف که در نسخه دوم تنوع آنها بهتر شده تعداد زیادی از دشمنان را در لحظه از بین ببرد . پیچ و خمهای داستان مکس پین ۲ جذاب تر از نسخه اول به نظر میرسد و سعی شده با پرداخت به جزئیات گیمر به طور کامل درگیر داستان شود . اگر از علاقمندان به بازیهای تیراندازی سوم شخص و همچنین سری بازیهای مکس پین هستید فرصت دانلود بازی زیبای ۲ Max Payne  را با لینک مستقیم از وقت بازی از دست ندهید .

حداقل سیستم مورد نیاز :

 OS: Windows 98/ME/2000/XP
Processor: Pentium 3 @ 1 GHz
Memory: 256 Mb
Hard Drive: 1.5 Gb free
Video Memory: 32 Mb
Video Card: Hardware T&L capable
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 98/ME/2000/XP
Processor: Pentium 4 @ 1.4 GHz
Memory: 512 Mb
Hard Drive: 1.5 Gb free
Video Memory: 64 Mb
Video Card: Hardware T&L capable
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0

****************

تصاویری از محیط بازی Max Payne 2 مکس پین ۲

Max Payne 2

Max Payne 2

Max Payne 2

Max Payne 2


فرمت فایل :EXE
حجم فایل :1.6 گیگابایت
رمز فایل :www.novagame.ir
لینک دانلود :پارت 1 | لینک کمکی
لینک دانلود :پارت 2 | لینک کمکی

دانلود بازی مکس پین 2 ,دانلود مکس پین 2 ,دانلود مکس پین 2: سقوط مکس پین , بازی قدیمی Max Payne 2, بازی کم حجم کامپیوتری, دانلود, دانلود Max Payne 2, دانلود Max Payne 2 برای کامپیوتر, دانلود بازي براي کامپيوتر, دانلود بازي ها, دانلود بازي کامپيوتر, دانلود بازي کامپيوتري با حجم کم, دانلود بازي کم حجم, دانلود بازي کمحجم, دانلود بازی Max Payne 2 با حجم کم, دانلود بازی Max Payne 2 کم حجم شده, دانلود بازی مکس پین 2, دانلود بازی مکس پین 2 با حجم کم, دانلود بازی مکس پین 2 فشرده شده, دانلود بازی کامپیوتری با حجم کم, دانلود بازی کم حجم, دانلود مکس پین 2 با حجم کم, دانلود مکس پین 2 کم حجم شده, دانلود پکیج مکس پین, راهنمای اجرای بازی مکس پین, رفع اشکال بازی مکس پین, بازی های کامپیوتر, بازی Max Payne 2 برای کامپیوتر, دانلود بازی Max Payne 2 برای PC, دانلود بازی مکس پین 2 برای کامپیوتر, سیو بازی Max Payne, سیو بازی کامیپوتر, سیو کامل بازی Max Payne 2,دانلود نرم افزار, دانلود سری Max Payne, دانلود کامل بازی Max Payne 2,max payne 2,max payne 2: the fall of max payne,دانلود بازی سقوط مکس پین 2,دانلود max payne 2 برای کامپیوتر,دانلود بازی max payne 2,دانلود بازی max payne 2 با حجم کم,دانلود بازی فشرده شده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohammad در تاریخ 1395/06/07 و 13:05 دقیقه ارسال شده است

سلام من بازی رو دانلود کردم و اما هر کاری میکنم داخل نمیره چیکار کنم ویندوزم 7 هست
شکلکشکلک

این نظر توسط امیر در تاریخ 1395/05/19 و 21:17 دقیقه ارسال شده است

سلام می خواستم ببینم این بازی روی ویندوز8 باز می شود یا نه با تشکر

این نظر توسط ahmad در تاریخ 1395/02/24 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

نسخه فارسیشو بزارین لطفا

این نظر توسط AMIR در تاریخ 1395/01/28 و 10:32 دقیقه ارسال شده است

مـــــیشه رو ویندوز 7 نصب کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلک
پاسخ : سلام بله

این نظر توسط پارسا در تاریخ 1395/01/22 و 0:03 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت دوستان و دست اندرکاران این سایت
اقا بازیتون عالیه هیچ مشکلی هم نداره
دوستانی هم که به مشکل بر خوردن یا نوجه به 64 یا 32 بیت بودن ویندوزشون نکردن یا نتونستن خوب دانلود کنن بازیو یا اینکه فقط یک پارت بازیو دان کردن

من همین الان در ساعت 12:00شب مورخ 1395/01/22 بازیو تمومش کردم

بازم ممنون از سایت خوبتون ولی جناب ادمین
کد تقلب بازیو نزاشتی رو سایت بازم من تموم کردم بازیو فک کنم بار هفتمم بود دمتون گرم مرسی

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1395/01/18 و 21:15 دقیقه ارسال شده است

نمیییییشششهههههه

این نظر توسط پارسا در تاریخ 1395/01/17 و 21:43 دقیقه ارسال شده است

بازیش عالیه من قبلا این بازی رو که منتشر شده توسط شرکت دارینوس بود (البته سی دی هاش گم شد دیگه نتونستم بازی کنم)تا اینکه بازی رو دانلود کردم از اینجاتنها مشکل اینه بازی شرکت دارینوس کد تقلب داشت که خیلی بازی رو بهتر کرده بود اما الان نداره
درخواستی که از شما دارم اینه که اگر امکانش هست PATCHبازی رو روی سایت قرار بدید

در کل بازی فوقالعادس و مشکلی نداره اینبار بازی رو بخوام تموم کنک فک کنم بار شیشم یا هفتم باشه
مرسی از سایت خوبتون شکلکشکلک
پاسخ : سلام قرار میگیرد

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1395/01/01 و 11:58 دقیقه ارسال شده است

خدا کنه بیادشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ABOLFAZL در تاریخ 1394/11/13 و 1:57 دقیقه ارسال شده است

سلام من هرکاری میکنم دانلود نمیشه

این نظر توسط طیبه در تاریخ 1394/09/27 و 19:33 دقیقه ارسال شده است

سلام.من بازی رو دانلود کردم بازی اجرا شد و تا مرحله ی 2 هم رفتم ولی از مرحله ی دو به بعد خطا میده وتا میخواد وارد مرحله ی دو بشه بازی بسته میشه و اخطار میده.مشکل چیه؟
پاسخ : سلام در انجمن به گفت و گو بگذارید.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395