loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 2452 یکشنبه 18 بهمن 1394 نظرات (3)

دانلود بازی Far Cry:Primal برای pc

دانلود نسخه جدید بازی Far Cry:Primal

دانلود بازی Far Cry:Primal لینک مستقیم 

نقد بازی Far Cry:Primal:بازی اکشن جدید Far Cry:Primal همانند نسخه های قبلی شگفتی بزرگی در دنیای بازی ها به ارمغان میاورد بازی Far Cry:Primal بازی در سبک جهان بازی میباشد که در مناطق استوایی و سرد سیر هیمالیا به روایت داستان خود می پردازد.دعوا بر سر بقا زندگی در این مناطق به وجود امده در این میان جانوران بزرگ و عظیمی در انتظار شما میباشد تا شمارا از رسیدن به مقصد باز دارد.به عصر حجر، زمان خطر شدید و ماجراجویی بی حد و حصر، خوش آمدید وقتی ماموت غول پیکر و ببر sabretooth زمین حکومت میکنند و انسان در پایین زنجیره غذایی قرار دارد.بازی FarCry:Primal شما را به عنوان شکارچی کم جسه شروع به یادگیری شکار در دوران حجر میکند.سایت وقت بازی شما را به دانلود بازی FarCry:Primal فشرده شده کم حجم شده با لینک مستقیم دعوت میکند.

***به دستور فیلترینگ لینک دانلود حذف گردید***

تایم گیم بازدید : 1778 یکشنبه 18 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود بازی Dark Raid برای pc

دانلود بازی Dark Raid فشرده شده

دانلود بازی Dark Raid لینک مستقیم

نقد بازی Dark Raid:بازی Dark Raid یک بازی زیبا در سبک اکشن, تیراندازی اول شخص است که در سال ۲۰۱۲ توسط شرکت Vector Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این پست برای شما گیمرهای عزیز عنوان زیبایی را آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. Dark Raid مثل بیشتر عناوین درباره ی حمله بیگانگان به زمین است که شما باید ناجی زمین شوید و آن را از دست این موجودات نجات دهید. داستان بازی از جایی آغاز میشود که شما همراه عده ای دیگر از فضانوردان با سفینه ای به نام S.W.A.N در حال تحقیقات هستید که در این بین سیگنالی ناشناخته ای را از منبع ناشناخته ای دریفات میکنید و طی یک تحقیق متوجه می شوید که زمین مورد هجوم بیگانگان فضایی قرار گرفته است.اکنون شما نقش محافظت از کره زمین را در برابر بیگانگان فضایی بر عهده دارید. در بخش بازی تک نفره، Dark Raid با ادغام سبک اصلی و واقعی FPS با گرافیک و نسل جدید بازی های کامپیوتری توانسته یک سبک مناسب را به وجود آورد. باس های مختلفی وجود دارند که با استفاده از سلاح های مختلف و جمع آوری اطلاعات لازم باید آن هارا نابود کنید.

تایم گیم بازدید : 2791 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (3)

دانلود بازی Assassin's Creed 3 برای pc

نقد بازی Assassin's Creed 3:چند سال پیش بود که شرکت یوبی سافت عنوانی را به نام assassin's creed منتشر کرد و این عنوان بطور واقعا شگفت انگیز هم فروش خوبی کرد و هم طرفدارانی پیدا کرد که یوبی سافت را مجبور کرد بدنبال ساخت نسخه بعد این بازی برای طرفداران باشد،و......ودر نخستین نسخه این بازی ما شاهد داستان الطیر بن لااحد بودیم در نسخه های بعد شاهد شخصیتی بنام اتزیو بودیم که داستان اصلی الطیر را به نحوی دنبال میکرد و به عبارتی دیگر برای کشف وقایعی که در داستان الطیر اتفاق افتاده بود بازی را به پیش می برد.گذشته از این تعریف ها و خاطره گویی ها چندی پیش شاهد نسخه ی Assassin’s Creed Revelations این بازی بودیم طرفداران انتظار چیزی جدید را داشتند و یوبی سافت تاکید بر داستانی جدید با آیتم های جدید منطبق بر سری نسخه قبل اساسین داشت، پس بازی به طوری ساخته شد که تغییر آنچنانیی در آن رخ نداد داستان بازی کمی تغییر کرد و گرافیک محیط و کمی آیتم های جدید اضافه شد خب منطقی بود که این بار یوبی سافت کمی کم کاری کرد باعث شد طرفداران از این نسخه استقبالی که در نسخه های قبل بود نکنند بعد از چندی یوبی سافت وعده Assassin’s Creed III را به طرفداران دو آتیشه این سری داد و ذکر کرد که در بازی تفاوتی عظیم با نسخه های قبل ایجاد شده ،و ایجاد شده بود! Assassin’s Creed III واقعا چیزی متفاوت بود چیزی که باعث شد خیلی از طرفداران استقبال بیشتری کنند و حس و هیجان جدیدی موقع بازی کردن داشته باشند البته ناگفته نماند که طبق اماری که بعضی از سایت های ایرانی و خارجی گرفتند خیلی ها هم از تغییر اینچنینی این بازی ناراضی بودند!

تایم گیم بازدید : 8344 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (9)

دانلود بازی GTA 4:Vice city برای pc

دانلود بازی جی تی ای 4 برای کامپیوتر فشرده شده

دانلود بازی جی تی ای 4 لینک مستقیم

نقد بازی جی تی ای 4 GTA 4:Vice city:بازی Grand Theft Auto که به اختصار آن را GTA نیز می نامند یکی از پرطرفدار ترین بازی هایی است که کاربران کامپیوتر و کنسول هایی نظیر Play Station و Xbox خاطرات زیادی از آن را به خاطر دارند .در این بازی شما در نقش یک مجرم هستید که می بایست به انجام ماموریت هایی که توسط افراد مختلف به عهده ی شما گذاشته می شود بروید تا در ازای انجام آن دستمزدی دریافت نمایید . از ویژگی های منحصر به فرد این بازی به نوعی ادغام آن از دو گونه بازی های جنگی و ماشین سواری می باشد که از آن نمونه ای بی بدیل ساخته است.به تازگی نسخه VI این بازی منتشر یافته دارای که حجمی بالا و نیازمند کارت گرافیکی قوی می باشد . از این رو سایت پاکت گیمز با توجه به قابل اجرا نبودن نسخه جدید این بازی بر روی تمامی سیستم ها و همچنین تجدید خاطرات گذشته نسخه فشرده ی این بازی را به طور مجدد و البته به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

***لینک دانلود به دستور ستاد سازماندهی محترم حذف گردید***

تایم گیم بازدید : 3289 دوشنبه 05 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود بازی GOD OF WAR 1 برای pc

دانلود بازی خدای جنگ 1

نقد بازی God OF WAR 1:بازی خدای جنگ 1 دارای شخصیت اصلی کریتوس,کریتوس فرماندهٔ دلیر و شجاع ارتش اسپارت یونان است. اسپارت شهری کوچک در یونان باستان است که مردمان آن به شجاعت و دلیری معروفند.اسپارت شهری کوچک در یونان باستان است که مردمان آن به شجاعت و دلیری معروفند. در این شهر مجلسی به نام شواری شواخ وجود دارد و کار این شورا نظارت بر بچه هائی است که تازه به دنیا آمده اند به این صورت که اگر بچه پسر بود و دارای قوای جسمانی مناسبی بود او را به مادرش باز می گردانند تا بزرگش کند در غیر این صورت این بچه را به پرتگاه و یا دریا می انداختند. 

پسرهائی که متولد می شوند از همان دوران کودکی با سلاح ها و فنون جنگی آشنا می شدند و وقتی که به سن ۲۵ سالگی می رسیدند وارد ارتش اسپارت شده و به مدت ۳۵ سال یعنی تا ۶۰ سالگی به خدمت می پرداختند و بعد از ۶۰ سالگی بازنشسته می شدند و برای آنها حقوق بازنشستگی در نظر گرفته می شد (منبع: کتاب شاه جنگ ایران با یونان).کریستوس نیز یکی از این اسپارت ها است که توسط خدایان الیمپوس و به واسطهٔ آتنا برای مبارزه بای خدای جنگ یعنی اریس انتخاب می شوند. وقتی کریتوس با آتنا صحبت می کند و به او می گوید کی روح من از گناهانی که قبلاً انجام داده ام رهائی پیدا می کند؟ آنا به او می گوید که بزرگ ترین مأموریت تو در پیش است و تو توسط خدایان الیمپوس انتخاب شده ای که با خدای جنگ ”اریس“ نبرد کنی و او را شکست بدهی، زیرا فقط یک انسان این شانس راغ دارد که خدای جنگ را شکست بدهد. 

زیوس خدایان را از جنگیدن با همدیگر منع کرده است و به همین دلیل است که تو انتخاب شده ای و اگر این مأموریت را با موفقیت پشت سر بگذاری گناهان تو بخشیده خواهد شد اما مواظب باش در طول راه باید خطرات و مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری و به این ترتیب کریتوس کشتی خود را آماده کرد و بادبان ها را بالا کشید. 

کریتوس در راه جنگ با اریس زن پیش گوئی به نام اوراکل را نجات داد که او سرنوشت بدی را برای کریتوس می دید به این ترتیب که او به روح کریتوس نگاه کرد در حالی که او یک حیوان می دید یک مرد هم می دید. 

وقتی که در سپاه اسپارتان فرمانده لشکر بود فقط ۵۰ سرباز داشت اما خیلی زود تعداد آنها به هزاران سرباز رسید. تاکتیک های او وحشیانه اما مؤثر بود، سرمست از قدرت، همه از او وحشت داشتند به جزء یک نفر، زن او همیشه به کریتوس می گفت پس کی از این کارها دست برمی داری و کریتوس در جواب به او می گفت وقتی که شهرت اسپارت ها به تمام دنیا برسد. میل او برای پیروزی هیچ حد و مرزی نداشت اما این میل بالاخره روزی او را از پای در می آورد. 

و به این ترتیب اوراکل آیندهٔ کریتوس را پیش بینی کرد. 

اما اوراکل به کریتوس گفت که چرا آتنا شخصی مانند تو را انتخاب کرده است؟ و به او پیشنهاد کرد که دشمنانش را عاقلانه انتخاب کند و گفت وحشی گیری تو تنها برای از بین بردن اریس کافی نیست فقط یک چیز در دنیاز هست که اجازه می دهد بتوانی یک خدا را شکست بدهی و آن چیز جعبهٔ پاندورا است که در پشت دیوارهای آتن قرار دارد و توسط خدایان در صحراین شرق آتن مخفی شده است. 

***لینک دانلود به دستور ستاد سازماندهی حذف گردید***

تایم گیم بازدید : 1738 یکشنبه 04 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود بازی Area 51 برای pc

دانلود بازی Area 51 فشرده شده با لینک مستقیم

نقد بازی Area 51:این بازی كه در سال 2005 منتشر شد، به خاطر همراه بودن با چند بازی معروف دیگر، حضوری كم رنگ داشت! از طرفی شركت منتشر كننده ی بازی نیز چند سالی بود كه در سطح حرفه ای،‌ بازیی ارائه نكرده بود، پس قبل از هر چیز باید بدانید كه این بازی از نظر كیفیت در رده متوسط قرار دارد. به نظر من این بازی حرف های سیاستمداران است كه از طریق این صنعت به زبان آورده شده.به هر حال Area 51 بازی ای بود كه به پیشنهاد یكی از دوستانم كه برایم خیلی عزیز است، آن را بازی كردم، و حالا نقد آنرا می نویسم. بازی در سبك FPS منتشر شده و پلت فرم میزبان آن (PS 2 (Play Station 2 می باشد كه نسخه ی PC آن نیز توسط همین شركت منتشر شده كه در این مقاله شما نقد نسخه ی PC آن را خواهید خواند.موتور پایه ی بازی، در سطح معمولی ست و هنوز جای كار دارد. شاید تنها برتری آن زمان بار گذاری بسیار كوتاه مراحل بازی باشد. از همان ابتدای بازی احساس می كنید كه اشیا بیش از حد به شما نزدیك اند، گویا بازی را از دید یك دوربین می بینید! گرافیك بازی معمولی ست ولی Texture ها كیفیت قابل قبولی دارند، گرافیك شخصیت ها مناسب است، همین طور برای دشمنان. افكت های گرافیكی استفاده شده در بازی مناسب حال و هوای آن است. گرافیك اسلحه ها بی نظیر است و خوشبختانه بازی از این نظر هیچ كم و كسری ندارد. (GUI (Graphic User Interface بازی بسیار ساده طراحی شده و نقصی ندارد.

تایم گیم بازدید : 1606 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم Deserter Simulator برای pc

نقد بازی Deserter Simulator:بازی کم حجم Deserter Simulator یک بازی جذاب و متفاوت در سبک مسابقه ای و اکشن برای کامپیوتر می باشد که در ۲۰۱۵ به دست استودیو Zoo Corporation منتشر شده است. اگر از دوستداران موتورسواری به سبک دیوانه وار هستید، به هیچ وجه این عنوان را از دست ندهید. چرا که با انتخاب موتورتان در خیابان های شهر با سرعت بسیار بالایی به انجام انواع حرکات نمایشی خواهید پرداخت. البته مسابقاتی نیز برایتان در نظر گرفته شده اند تا برای کسب بیشتری امتیاز در آن ها حضور فعال داشته باشید.نحوه کنترل موتو در بازی Deserter Simulator بسیار آسان بوده و تنها با دکمه های جهات انجام می شود. البته برای به نمایش گذاشتن حرکات مخصوص باید از سایر دکمه ها نیز کمک بگیرید. هر چه قدر که رانندگی دیوانه وار تری داشته باشید، امتیاز بالاتری کسب خواهید کرد. محیطی که پیش رویتان بوده دارای میزان تخریب پذیری بالاییست. یعنی به هر چیزی که در این محیط با موتور برخورد کنید، دچار آسیب خواهد شد. به طور مثال اگر با تیر چراغ برق برخورد کنید، برق آن منقطه با اتصال مواجه خواهد شد.انواع موتور سیکلت ها در گاراژ برای خریداری موجود هستند و تنها کافیست امتیازات مناسبی کسب کنید تا صاحبشان شوید. برخی از این موتور های Deserter Simulator دارای قیمت چندان ارزان نیست و برای به دست آوردن آن باید مسابقات و چالش های زیادی را پشت سر بگذراید. ماموریت های ساده ولی جذابی نیز در این عنوان وجود دارند. کاربران به طور دلخواه می توانند وارد هر ماموریت شوند و رانندگی با سرعت بالا را برای کسب رکورد های جدید تجربه نمایند. برخی از ماموریت ها در بازی کم حجم Deserter Simulator کار های سختی از شما می خواهند. برای این که بتوانید چنین ماموریت هایی را به پایان برسانید، باید از بهترین موتورها استفاده کنید و مهارت بالایی نیز در رانندگی داشته باشید.

تایم گیم بازدید : 2233 پنجشنبه 01 بهمن 1394 نظرات (5)

دانلود بازی Resident Evil Zero برای pc

دانلود بازی Resident Evil Zero فشرده شده

نقد بازی Resident Evil Zero:بازی Resident Evil  در سال ۲۰۰۲ میلادی به صورت انحصاری برای کنسول گیم‌کیوب نینتندو منتشر شد و جزو بازی‌های خوب این پلتفرم محسوب می‌شود. سال‌ها بعد نسخه‌ای دیگر برای کنسول Wii منتشر شد و همچنان دست بسیاری از طرفداران سری رزیدنت ایول از این نسخه‌ی با ارزش و مهم کوتاه ماند. به لطف سیاست‌ بازسازی بازی‌های قدیمی کپ‌کام، حالا نوبت به Resident Evil 0 رسیده تا به صورت HD و کاملا بهینه‌سازی شده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شود. کپ‌کام هنوز هیچ اشاره‌ای به پلتفرم‌های نینتندو به ویژه Wii U نکرده و مشخص نیست آیا این کنسول میزبان بازسازی Resident Evil 0 خواهد بود یا خیر. کپ‌کام در نظر دارد این بازی را سال آینده‌ی میلادی منتشر کند.

تعداد صفحات : 70

درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395