loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 17144 یکشنبه 01 شهریور 1394 نظرات (8)

دانلود بازی For Honor برای کامپیوتر

دانلود بازی For Honor برای PC فشرده شده کم حجم شده

دانلود بازی For Honor برای PC با لینک مستقیم

دانلود بازی For Honor برای PC رایگان از وقت بازی

For Honor

نقد بازی For Honor:برای دانلود بازی جدید 2015 For Honor برای کامپیوتر pc فشرده شده کم حجم شده با لینک مستقیم و رایگان با وقت بازی همراه باشید.For Honor یک عنوان جدید در سبک اکشن و Hack and slash است که در سال – توسط استودیو Ubisoft Montreal ساخته و توسط کمپانی Ubisoft برای پلتفرم کامپیوتر و کنسول های نسل هشتمی XBOX One و PS4 عرضه شده است . در مراسم E3 2015 یکبار دیگر کمپانی یوبیسافت همگان را شگفت زده کرد . معرفی بازی For Honor باعث شد تا نظر بسیاری از گیمرها و منتقدان به سمتش جلب شود . نبردهایی تن به تن در میدان های جنگ وسیع ویژگی هایی هستند که این بازی را به یکی از بزرگترین پروژه های یوبیسافت بدل کرده است . در همان مراسم از بخش مولتی پلیر بازی رونمایی شد و بسیاری تصور می کردند که این نسخه قرار است تنها دارای بخش آنلاین و مولتی پلیر باشد که بعدها کمپانی سازنده بخش تکنفره آن را نیز تایید کرد . همانطور که گفته شد , وظیفه ساخت این بازی بر دوش Ubisoft Montreal است که از جمله بزرگترین کمپانی های ساخت بازی به شمار می آید که پروژه هایی موفقی از جمله سری عناوین Tom Clancy , Prince of Persia و بسیاری بازی های موفق دیگر در کارنامه اش به چشم می خورد . بازی از سه کلاس مختلف شوالیه knight , سامورایی samurai و وایکینگ Vikings تشکیل شده است که هرکدام دارای توانایی و ویژگی های مخصوص به خود هستند . جالب است بدانید هرکدام از کلاس ها دارای شخصیت های مرد و زن بوده و بازی این اجازه را به شما می دهد تا به راحتی کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید .

Chosen نام جنگجوی سامورایی است که توانسته از بیابان های جنوب زنده خارج شود . مردمان آنجا باید قرن ها پیش از بین می رفتند اما به لطف مهارت و پروش قهرمانان توانسته اند سال های سخت را پشت سر گذارند . آنها قصد دارند سفر خود را آغاز کرده و سرزمین موعود خود را پیدا کنند . سامورایی ها از تیرو کمان ها کوچکی استفاده می کنند که از سرعت پیشروی دشمن جلوگیری می کند همچنین برخلاف آنکه ممکن است کمی در نبردها ضعیف عمل کنند اما با سرعت فوق العاده ای که دارند به راحتی می توانند دشمن را از پای درآورند . Legions نام شوالیه ها است که وظیفه ای سنگین بر روی شانه های آنها قرار دارد , دفاع از سرزمین خود در برابر دشمنان . شجاعانه مبارزه کن زیرا انسان در نهایت می میرد اما آنچه می ماند شکوه زندگی است . مبارزه کن زیرا مرگ بهتر از شکست است . در نهایت Warborn جنگجویان وایکینگی هستند که با یک نعره ترس را دل دشمنان خود زنده می کنند . جنگجویانی که قصد دارند با حمله به سواحل جنوبی , آنجا را به زیر سلطه خود درآورند . وایکینگ ها از قدرت غیر قابل وصفی برخوردار هستند اما این نکته را هم فراموش نکنید که هر کدام از کلاس ها نقاط ضعف خود را دارند و اگر به خوبی با ویژگی های آنها آشنا باشید می توانید از این نقطه ضعف استفاده کرده و ضربه مهلکی به دشمنان خود وارد کنید .

شاید یکی از بهترین ویژگی های این عنوان که توانست در همان نمایش ابتدایی نظرات را به سمت خود معطوف کند , سیستم مبارزه جدیدی بود که در بازی استفاده شده و با نام Art of Battle شناخته می شود . سیستم مبارزه این امکان را به پلیر می دهد تا در هنگام نبرد تمامی حرکات دشمن را زیر نظر گرفته و حملات خود را برنامه ریزی کنید . سرعت و عکس العمل به موقع , حرف اول را در این بازی می زند زیرا سریع ترین افراد می توانند زنده از این میدان خارج شوند . زمانی که شما در میدان  نبرد قرار می گیرید , به وضعیت و نحوه اسلحه گرفتن حریف خود توجه ویژه ای دارید چون اگر اینطور نباشد شما دیگر زنده نخواهید بود , به همین دلایل کمپانی سازنده تصمیم گرفته است از سیستم مبارزه جدیدی استفاده کند .

همچنین Jason Vandenberghe به عناون کارگردان عناون کرد که تمامی حوادث و اتفاقت بازی در قرون وسطی رخ می دهد و سعی شده است تمامی حوادث به واقیت نزدیک باشد . هرچه پیش می روید و پیروزهای بیشتری به دست می آورید , بازی این اجازه را به شما می دهد تا با استفاده از ویژگی D-Pad توانایی و مهارت های خود را بهبود ببخشید . در کنار تمامی این موارد , بخش شخصی سازی نیز وجود دارد که در آن می توانید لباس ها و زره شخصیت های مورد نظر خود را تغییر داده و آنها را به جنگجویی با شکل و شمایلی متفاوت تبدیل کنید . پس اگر علاقمند به سبک اکشن و Hack and slash هستید هم اکنون میتوانید عنوان زیبای For Honor را به طور مستقیم و رایگان از سایت وقت بازی دریافت نمایید.

تصاویری از محیط بازی For Honor:                                                        *************

For Honor

For Honor

For Honor

For Honor

For Honor


لینک دانلود بازی For Honor: منتظر لینک دانلود بمانید به زودی بر روی سایت قرار خواهد گرفت.....

تاریخ انتشار:14 فوریه سال 2017

صفحه دانلود تریلر بازی For Honor

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1395/06/05 و 10:45 دقیقه ارسال شده است

سلام گفتن 26بهمن95(14فوریه2017)منتشر میشه
بعد از منتشر شدن بلافاصله لینک رو میزارید

این نظر توسط کمیل در تاریخ 1395/05/14 و 23:23 دقیقه ارسال شده است

سلام
داداش این بازی هم مثل بازیهای دیگه از قفل دنو استفاده کرده؟ کرک رو بی خیال شیم یا نه؟؟؟

این نظر توسط Hossein در تاریخ 1395/01/03 و 11:06 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشید داداش عیدت مبارک خبری نشد؟ تاریخی برای انتشار قرار داده نشده؟
خبری ندارید کی اکران میشه؟
پاسخ : سلام خیر شاید اواخر 2016

این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/12/02 و 19:26 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید.
سیستم مورد نیاز این بازی چیست؟
پاسخ : سلام بازی انتشار یابد بر روی سایت قرار میگیرد

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1394/11/02 و 21:11 دقیقه ارسال شده است

با سلام. لطفا فایل بازی رو روی سایت قرار بدهید با تشکر
پاسخ : سلام هنوز منتشر نشده است.

این نظر توسط amir در تاریخ 1394/10/28 و 21:07 دقیقه ارسال شده است

مرسی اقاسایت عالی حرف نداره فقط بعدازخارج کردن فایل فشرده خودش stup داره؟
پاسخ : سلام بازی هنوز اکران نشده.

این نظر توسط amir در تاریخ 1394/10/28 و 16:30 دقیقه ارسال شده است

سلام اقاپس این نسخه فشرده اسسینس سیندیکسیت چی شدگفتیدقرارمیگیره
پاسخ : سلام از لینک زیر دانلود کنید
http://www.timegame.ir/post/474/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-assassins-creed-syndicate-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%B1.html

این نظر توسط رضا در تاریخ 1394/08/10 و 19:23 دقیقه ارسال شده است

درود

این بازی برای pc اومده؟ اگر اومده لطفا بگید کی لینک دانلود رو قرار میدید و اگر نیومده از تاریخ اومدنش خبر دارید؟

با سپاس
پاسخ : سلام هنوز انتشار پیدا نکرده,سال 2016 برای پلیفرم های pc به بازار خواهد آمد


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395