loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 832 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود تم بدون نیاز به روت Lollipop برای گوشی های اکسپریا

دانلود تم برای گوشی

 

پس از معرفی اندروید ۵ توسط گوگل تا به امروز شاهد انتشار تم های مختلفی با این موضوع برای گوشی های اکسپریا بوده ایم. امروز نیز قصد داریم تا  تمی با موضوع اندروید ۵ را برای شما قرار دهیم.این تم بر روی گوشی های اکسپریا با نسخه اندروید ۴٫۳ و بالاتر قابل نصب است.این تم برای نصب نیاز به هیچگونه دسترسی از جمله دسترسی روت ندارند.

تایم گیم بازدید : 1917 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

نرم افزار مرورگر فایرفاکس ۶۴ بیتی Waterfox v35.0.1 + Cyberfox v35.0.1

دانلود مرورگر فایرفاکس ۶۴ بیتی

اگر شما از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید تا به حال حتما متوجه این موضوع شده اید که وقتی مدت زیادی با این نرم افزار کار می کنید دچار افت شدید سرعت در بارگذاری صفحات وب می شوید. البته این مشکل با باز و بسته کاردن نرم افزار حل می شود ولی دوباره حتما با این مشکل روبرو میشوید.Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های ۶۴ بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای ۳۲ بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند.

 

 

تایم گیم بازدید : 391 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود مجله Photoshop Creative – Issue 123 – 2015

دانلود مجله در مورد پروژه های گرافیکی

 Photoshop Creative – Issue 123 – 2015

نشریه Photoshop Creative هم در حوزه طراحی و گرافیک کم نظیر می باشد. این نشریه در هر شماره از مجلات خود، به خلق آثار های فوق العاده گرافیکی با نرم افزار Photoshop می پردازد که در این بین مستندات و آموزش هایی هم در کنار آثار ها به چشم می خورد. شما در این مجله انواع ترفند ها و پروژه های بی نظیر گرافیکی را مشاهده می کنید که با مجلات مشابه قابل قیاص نیستند. اگر شما هم به هر دلیلی از نرم افزار Photoshop استفاده می کنید حتما این نشریه را دنبال کرده کاملا و آن ها را مطالعه کنید، مطمئن باشید حتی با مشاهده تصاویر اعجاب انگیزی که در پروژه های مختلفی که در مجله خواهید دید خود به خود به سوی طراحی های حرفه ای و خلاقانه کشیده می شوید.

 

تایم گیم بازدید : 866 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

تست و عیب یابی سخت افزاری توسط PassMark BurnInTest Professional 8.0 Build 103

burn in test

PassMark BurnInTest Pro برنامه ای مفید برای تست اجزای مختلف سخت افزار سیستم شما و کمک به بهینه سازی و افزایش کارایی آنان می باشد.این نرم افزار می تواند سرعت CPU شما رو از طریق عملیات ریاضی ومحاسبات SIMD یا همان Single Instruction Multiple Data محاسبه و هارد دیسک و CD-Rom و Ram و Writer و کارت صوت و گرافیک دو بعدی و سه بعدی و کارت شبکه و هر سخت افزار کامپیوتر را چک نموده تا از صحت عملکرد آنها مطمئن شوید.

 

 

تایم گیم بازدید : 1036 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

طراحی وبسایت با Incomedia WebSite X5 Professional 11.0.4.21

Incomedia Website x5 evolution نام نرم افزار طراحی صفحات وب می باشد که در زمان ورود به عرصه طراحی وب با شهرت طراحی سایت در ۵ مرحله بین کاربران جایگاه خاصی برای خود یافت. Website x5 به تمامی کسانی که حتی هیچ آشنایی با HTML ندارند این امکان را میدهد که سایت خود را با تمامی امکانات و بسیار زیبا و حرفه ای ایجاد کنند و آن را بروی هاست خود انتقال دهند و در معرض دید جهانیان قرار دهند. به طور کلی می توان گفت website x5 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت وب سایت و فروشگاه آنلاین و نرم افزاری کامل و همه کاره برای طراحان وب و فروشندگان اینترنتی است که می خواهند محصولات خود را برای مشتریان به نمایش در آورند.

 

تایم گیم بازدید : 623 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

بهینه سازی ویژه ویندوز ۷ با Windows 7 Manager 5.0.6

Windows 7 Manager نرم افزاری ویژه با تمامی امکانات یک نرم افزار بهینه سازی برای بهینه سازی و افزایش سرعت کارایی و رفع مشکلات سیستمی ویندوز ۷ می باشد. این نرم افزار تخصصی دارای بخش های فراوانی است که شاید در کمتر نرم افزار بهینه سازی ، بتوانید نمونه آنها را بیابید. از نظر ظاهری نرم افزار بسیار زیبا و ساده است و ابزارهای اصلی در تب ها قرار گرفته که امکانات هرکدام در هر تب قرار گرفته اند. این نرم افزار به طور کل دارای بخش های Optimizer, Cleaner, Customization, Security, Network and Misc. Utilities که به ترتیب بهینه ساز ، پاک کننده ، سفارشی ساز ، امنیتی ، شبکه و دیگر ابزارها نام دارند. در بخش بهینه سازی ابزارهای جهت افزایش سرعت ویندوز در بارگزاری و خاموش شدن آن فراهم شده است. این فرایند میتواند با غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری و جلوگیری از اجرای پروسه های نامعتبر انجام شود. در بخش پاکسازی نرم افزار نمودارهایی را از وضعیت هارد دیسک شما نمایش میدهد. میتواند فایل های هرز و تکراری را پیدا کنید و آنها را حذف نمایید. در همین بخش ابزاری برای پاکسازی رجیستری ویندوز وجود دارد که مسلما از بخش های اصلی نرم افزار محسوب می شود . این بخش نسبت به پاکسازی و تعمیر رجیستری ویندوز می پردازد و ورودی های نامعتبر که باعث ایجاد رخنه امنیتی و کاهش سرعت ویندوز می شود را از بین می برد. همچنین با یکپارچه سازی رجیستری باعث بهبود عملکرد آن می شود. در بخش سفارشی سازی ، ابزارهایی جهت سفارشی سازی کردن ظاهر و تنظیمات ویندوز ۷ قرار دارد. میتوانید منوها را تغییر دهید و همچنین بخش های جدیدی را به پنجره ها اضافه کنید. همچنین تنظیمات مخفی ویندوز ۷ در این بخش برای شما نمایان خواهد شد. در بخش امنیتی تنظیمات امنیتی بهتری برای افزایش امنیت محیط کاربری ویندوز از جمله دسکتاپ و هنگام روشن شدن ویندوز ۷ در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین امکان قفل کردن فایل ها نیز در این بخش تعبیه شده است. در بخش شبکه نیز ، ابزارهایی برای افزایش و بهینه سازی سرعت شبکه و اینترنت فراهم است و در بخش دیگر ابزار دیگر ابزارهای متفرقه زیادی وجود دارد بهتر است با تجربه این نرم افزار پی به آنها ببرید!

تایم گیم بازدید : 1273 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Evolve برای PC

downlaod Evolve for pc

همانند Left 4 Dead، به نظر می رسد این بازی هم دارای داستانی ساده و کلیشه ای خواهد بود. داستان Evolve در آینده ای دور و در سیاره ای به نام Shear جریان دارد، جایی که انسان ها پس از استعمار بسیاری از سیارات، اکنون در اینجا به مشکل جدی بر خورده اند و شما به همراه تیمی از شکارچیان حرفه ای و سربازان با سابقه جنگی برای تصاحب این سیاره باید هیولاهای آنجا را از بین ببرید. در حال حاضر هشت شخصیت به نام های Markov، Hank ، Val، Griffin، Maggie، Lazarus، Bucket و Hyde برای این بازی معرفی شده اند که شما در قالب یک تیم چهار نفره وارد بازی می شوید می توانید به دلخواه در نقش هر کدام از آنها بازی کنید. این هشت نفر هر کدام دارای سلاح ها، قابلیت ها و کلاس های بخصوصی هستند. این بازی بیش از همه بر روی بخش چند نفره تاکید دارد. در این بخش چهار نفر در نقش افراد شکارچی یا همان انسان ها قرار گرفته و در طرف مقابل هم یک نفر در نقش یک هیولا قرار می گیرد. در بازی چندین نوع هیولا وجود دارد که تا کنون دو نمونه از آن ها به نام های Kraken و Goliath معرفی شده است. زمانی که شما در نقش هیولا قرار می گیرید ابتدا باید به دنبال رشد و به تکامل رساندن (evolve) هیولای خود باشید و برای این کار لازم است موجودات کوچکتر اطراف خود را نابود کنید و زمانی که به تکامل کافی رسیدید می توانید با قدرت بیشتری به جنگ با چهار شکارچی بروید. گفتنیست این هیولاها دارای جثه بسیار بزرگی هستند که پس از کامل کردن هر مرحله تکامل بزرگتر هم خواهند شد.

تایم گیم بازدید : 596 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود مرورگر پرقدرت SRWarea Iron 40.0.2150.0 Stable

SRWare Iron نام مرورگری جالب برای بازدید از صفحات وب می باشد که می تواند جایگزین مناسبی هم برای مرورگر گوگل کروم باشد. این مرورگر نقاط بحرانی گوگل کروم را نداشته ، بنابراین شما می تواید از آن و امکانات ابتکاری آن بدون هیچ گونه نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی تان در اینترنت استفاده کنید. این مرورگر دارای امکاناتی همانند مرورگر های دیگر می باشد. همچنین این مرورگر قابل حمل بوده و برای استفاده نیازی به نصب ندارد. این مرورگر بر روی ویندوز های مختلف از جمله ویندوز ۷ قابل استفاده می باشد.

تعداد صفحات : 70

درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395