loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 8265 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (1)

دانلود بازی Sniper Elite 1 برای pc

دانلود بازی اسنایپر زبده 1

نقد بازی Sniper Elite 1 اسنایپر زبده 1:بازی در سبک اکشن تفنگی در سال 2005 برای کامپیوتر pc منتشر شد.داستان بازی به جنگ جهانی دوم بر میگردد در محیطی که با سلاح های قدیمی روبه رو هستید دوشمن نیرو های متحد بسیار ضعیف شده اند جنگ به پایان خود نزدیک شده ولی در این میان آلمان ها که جنگ را شکسته خورده میدیده اند در حال ساخت بمب اتمی هستند شما که سرباز آلمانی هستید خود را به جای نیروی برلین جا زده اید و باید جلو ساخت این بمب را بگیرید.سبک بازی Sniper Elite 1 اسنایپر زبده 1 مانند بازی های تفنگی نمی باشد شما باید با صبر و زیرکی و خفا دشمنان را نابود کنید.برای دانلود بازی Sniper Elite 1 اسنایپر زبده 1 فشرده شده کم حجم شده برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم با سایت وقت بازی همراه باشید.

EnglishDescription English English

Game Description: The game Sniper Elite Following the release of this game is made. The game was in 2005, coming in from the world of games and arguably one of the best games of World War II. The gameplay is similar to other shooting games like COD, in this game you have the skill, patience and cunning to achieve the mission of attempting to avoid detection. Perhaps at first glance, do not wait and hide, hard and dull look, but with the beautiful surroundings of the game, it will be a pleasure. Games are underway in Berlin, Germany and Russia where the battle has reached its limit. Using a mini-map, you can see the exact location of your enemies to try to find an ideal place to hide. All parameters such as distance, the view, the aim is, weapons and are involved in your success. This game for three platforms: PC, PS3 and Xbox 360 releases.

تایم گیم بازدید : 1677 یکشنبه 06 تیر 1395 نظرات (0)

تبلیغات در سایت TimeGame.ir

تعرفه تبلیغات در سایت

همان طور که می دانید در جهان امروزی تبلیغات یک فاکتور مهم برای پیشرفت بوده و نه تنها هزینه محسوب نمی شود بلکه نوعی سرمایه گذاری است. در همین راستا سایت وقت بازی با دارا بودن بازدید روزانه +20,000 بر اساس آمار گیر جهانی Google-Analytics، رتبه جهانی بسیار مناسب و هم چنین اولین و برترین سایت بازی در ایران با 2 سال سابقه، آماده دریافت تبلیغات شما عزیزان به بهترین قیمت است.

***تعرفه در ادامه مطلب***

تایم گیم بازدید : 3334 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (0)

دانلود بازی 7 Mages برای pc

دانلود بازی 7 جادوگر برای کامپیوتر

نقد بازی 7 Mages:بازی 7 جادوگر در سبک ماجراجویی در 15 مارس سال 2016 توسط شرکت Napoleon Games برای کامپیوتر pc منتشر شد.داستان بازی در جزیره Roven اتفاق میافتد در جایی که مردم از ساحران ستم میبینند این ساحران با دزدی و غارت پول و غلات موجب ازار مردم جزیره شده است.در این میان کدخدا این جزیره پیشنهاد میدهد تا با جمع آوری پول و طلا به استخدام 7 جادوگری بروند.این 7 جادگر بسیار ماهر باید جلویه این ساحران را بگیرند شما در بازی 7 Mages با 30 نوع دشمن و 14 مکان مبارزه روبه رو هستید و باید با تکنیک و زیرکی و با استفاده از سحر و جادو به مبارزه بپردازید از جمله دشمنان شما دارگون یا اژدها های غول پیکر است.برای دانلود بازی ماجراجویی 7 Mages فشرده شده کم حجم با لینک مستقیم برای کامپیوتر pc با سایت وقت بازی همراه باشید.

EnglishDescription English English

7 Mages  is a new game in the style RPG made ​​in 2016 by Napoleon Games has been released for the PC. Oppressed people in Roven Island, to protect houses and crops have hired 7 protection. Legendary places Roven Island, where people believe that the gods after the creation of the world, where their rest. According to witches, earth, water and air are still Ghshbth magic. This prospective magicians, at regular intervals, brutal attacks on the people of this island have been done

تایم گیم بازدید : 11138 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (11)

دانلود بازی Driver San Francisco برای کامپیوتر

دانلود بازی Driver San Francisco برای pc فشرده شده و کم حجم شده

دانلود بازی Driver San Francisco برای pc با لینک مستقیم

دانلود بازی Driver San Francisco برای کامپیوتر از سایت وقت بازی

کرک بازی Driver San Francisco قرار گرفت 

Driver San Francisco

نقد بازی Driver San Francisco:دانلود بازی دوبله فارسی شده Driver San Francisco فشرده شده کم حجم شده با لینک مستقیم و رایگان برای کامپیوتر.Driver San Francisco نام آخرین نسخه از سری درایور است که در سال ۲۰۱۰ برای نسل کنونی کنسولها یعنی PS3, XBOX360 و همچنین PC عرضه شد و توانست به بازگشتی قدرتمند به دوران شکوه سری Driver, یکبار دیگر این بازی پر طرفدار را احیا کند و نوآوریهای جالبی را درون گیم پلی و دیگر فاکتورهای قرار دهد . درایو با عرضه نسخه سوم و چهارم سعی کرد کمی از ژانر ماشین سواری محض فاصله بگیرد و المانهایی از اکشن و تیر اندازی ار درون خود جای دهد اما آنچنان که باید و شاید در این امر موفق نبود و باعث کاهش نسبی محبوبیت سری درایور شد . اما با عرضه درایور سان فرانسیسکو یکبار دیگر این عنوان به اصلیت خود بازگشت و با داستانی درگیر کننده و گرافیک عالی در کنار گیم پلی روان عنوانی بی نظیر را در ژانر ماشین سواری رقم زده است .

بازی Driver San Francisco داستان مامور پلیسی با نام Tanner را روایت میکند که در اثر یک صانحه تصادف راهی بیمارستان میشود و داستان از جایی آغاز میشود که Tanner در کما فرو رفته و کنترل ذهن او به شما سپرده میشود . یکی از زیباترین نوآوریهای بازی درایور ۵ در این قسمت صورت گرفته است . جایی که شما میتوانید به همراه ذهن Tanner به پرواز در فراز سن فرانسیسکو بر آیید و با انتهاب ماشینهای مختلف و در دست گرفتن کنترل راننده ماموریتهای مختلف را پشت سر بگذارید . Tanner به دنبال یک باند بزرگ و مخوف مواد مخدر است و در حین ماموریت آسیب دیده است . بنابراین باید سعی کنید با استافده از ذهن Tanner و مهارت رانندگی او, اهداف خود را پیش ببرید و تبهکاران را به دام پلیس نزدیک نمایید .

Driver San Francisco به هیچ وجه یکنواخت نخواهد شد و ماموریتهای متنوع فرعی و اصلی و همچنین باز شدن نقاط مختلف شهر با پیروی و امکان آپگرید ماشینهای مختلف , جذابیت خاصی بخشیده است و آنرا به یکی از بهترینها در ژانر ماشین سواری بدل کرده است . از دیگر ویژگیهای Driver San Francisco میتوان به گرافیک بسیر زیبای آن و امکان رانندگی با دوربینهای مختلف از جمله دوربین درون ماشین اشاره کرد که میتوانید نقش موثری در جذابیت داشته باشد . اگر از علاقمندان به عناوین ماشین سواری و سری درایور هستید فرصت دانلود بازی درایور ۵ یا Driver San Francisco را با لینک مستقیم از وقت بازی از دست ندهید.

تایم گیم بازدید : 6897 پنجشنبه 03 تیر 1395 نظرات (1)

دانلود بازی Ratatouille برای کامپیوتر

دانلود بازی Ratatouille برای pc فشرده شده کم حجم شده

دانلود بازی Ratatouille برای pc با لینک مستقیم

دانلود بازی Ratatouille برای pc از سایت وقت بازی

Ratatouille

نقد بازی Ratatouille:دانلود بازی موش سر آشپز Ratatouille برای کامپیوتر pc فشرده شده کم حجم شده با لینک مستقیم رایگان از وقت بازی.Ratatouille یک عنوان زیبا در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۵ توسط Heavy Iron Studios Asobo Studio و توسط کمپانی THQ Disney Interactive Studios برای پلتفرم های PS3 / PS 2 / PC / XBOX عرضه شده است . Ratatouille یک فیلم انیمیشن برنده جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب است که توسط شرکت پیکسار در سال ۲۰۰۷ میلادی تولید و توسط شرکت والت دیزنی توزیع شده است که این بازی نیز براساس این انیمیشن زیبا ساخته شده است. استان در مورد یک موش جوان به نام رمی (Rémy) می باشد که در دیوارهای یک رستوران مشهور پاریسی زندگی می‌کند و آرزو دارد که یک سرآشپز بشود اما بدبینی‌های خانواده‌اش مانع رسیدن او به آرزویش هستند. مواجهه او با یک آشپز خنگ و دست و پا چلفتی او را به این رویا نزدیک می‌کند. پس اگر از علاقمندان به سبک اکشن هم اکنون میتوانید Ratatouille را به طور مستقیم و رایگان از سایت وقت بازی دریافت نمایید.

EnglishDescription English English

Rtatvyy is the story of a rat called Remy highly developed sense of smell and taste is. And that's what life is for being known as a rat eating junk, difficult! The chance to be separated from their parents and to Paris, and well worthy of the Gourmet Capital of the World. His restaurant that his hero, the famous chef Auguste Gvstv, where he worked before his death finds. At the same time, Alfredo Linguini, the son of a friend of Auguste, tries to work in the restaurant's own hands and feet. He can be very clumsy, trying to add everything that comes to hand, to a boiling concoction, it is a soup !!! Remy eye witness, could not refrain from helping Alfredo and Alfredo are on the way out of the mess, to be surprised by him. But at the same time the soup to the table feed used and the customers, by eating the first spoonful of soup, began to glorify it does. Everyone thought that Alfredo is the creator of this delicious soup and he immediately will be upgraded to become a professional chef! And the beginning of a series of adventure movies Rtatvyy in advance.

تایم گیم بازدید : 4726 پنجشنبه 03 تیر 1395 نظرات (0)

دانلود بازی Red Faction Armageddon برای pc

نقد بازی Red Faction Armageddon:زمین مکانی مناسب است برای زندگی انسان ها اما هر چیزی ظرفیتی دارد و روزی ظرفیت آن تکمیل میشود انسان ها ناچارند برای زندگی مکان دیگری را برای زندگی انتخاب کنندکه بی شک جایی نیست به جز کرات دیگر.این بازی در سال 2170 میلادی رخ میدهد و میتوان گفت که ادامه نسخه قبلی یعنی Guerrilla است که به وسیله نوه شخصیت بازی قبل یعنی الک میسون(Alec Mason) که داریوس میسون (Darius Mason) نام دارد ادامه میدهید.این بازی مانند نسخه قبل در مریخ انجام میشود آب و هوای مریخ به وسیله دستگاه های بزرگی به نام ترنسفورمر تبدیل به آب و هوای زمین می شودو اینگونه انسان ها می توانند در آنجا زندگی کنند.

داستان:
آدام هیل رهبر مارائودرها در حال اجرا کردن نقشه حمله خود به ترنسفورمر هاست که داریوس در یکی از ماموریت های خود این دستگاه ها را نابود می کند.حال آب و هوای مریخ برای انسان ها مناسب نیست و باید گفت خطر ناک است و انسان ها مجبورند برای حفظ جان خود و دوری از آب وهوای نامناسب مریخ، پناهگاه های زیر زمینی ای برای خود بسازند با توجه به این که داریوس آن مبدل ها آب و هوا(ترنسفورمرها) را نابود کرده است کار دشمنان ارتش سرخ را راحت تر کرده است.بعد از آن ماجرا چند سال بعد داریوس در یکی از ماموریت های خود و بطور غیر عمد و ناخواسته پراگ ها را که یکی از موجودات خطرناک مریخ است آزاد میکند و حال با این دو اشتباهی که از داریوس سر زده اطرافیان و بهتره گفت انسان هایی که در مریخ زندگی میکنند او را یک خراب کار و مشکل ساز میدانند.تنها کسی که داریوس را مقصر این ماجرا ها نمیداند یک زن بنام ((کارا)) است او داریوس را در حل مشکلات بوجود آمده همراهی میکند.

EnglishDescription EnglishEnglish

Red Faction: Armageddon name of a third person action titles and shooting in the year 2011 by the powerful company THQ released for various platforms and with different and interesting gameplay and story attracted the attention of a huge range of gamers, and as in other titles Red Faction series is more successful for previous versions of the series, as well as new litter the planet Mars. Events occurred in the year 2170 AD, which means that 45 years after the events of the first edition. We remember that after the third edition, the surface of Mars after a sudden encounter with a meteor was unknown and uninhabitable space.

تایم گیم بازدید : 3294 پنجشنبه 03 تیر 1395 نظرات (2)

دانلود بازی Umbrella Corps برای pc

دانلود بازی سربازان آمبرلا برای کامپیوتر

نقد بازی Umbrella Corps سربازان آمبرلا :بازی در سبک اکشن تفنگی ترسناک است که در 21 Jun سال 2016 برای کامپیوتر pc عرضه شد.بازی ترکیبی ترسناک تفنگی سربازان آمبرلا Umbrella Corps در مورد شرکتی به نام Umbrella بود که بر روی ویروسی به نام Bow کار میکرده حال 2 گروه برای بدست آوردن اطلاعات با هم در رقابت هستند تا این اطلاعات را از این شرکت خارج کنند.بازی سربازان آمبرلا Umbrella Corps تمرکز بر سبک تیمی است شما در جایگاه سربازی از یک تیم 4 نفره سعی در نفوذ در این شرکت هستید که باید با گروه مقابل که آن گروه نیز بسیار زیرک هستند رقابت کنید در این میان از سمت شرکت موجوداتی که به ویروس مبتلا هستند به شما حمله ور میشوند این موجودات زامبی ها هستند.بازی سربازان آمبرلا Umbrella Corps دارای موسیقی متن عالی است که به بازی هیجان میدهد گرافیک بازی فوق العاده میباشد و نسبت به حجم بازی میتوان گفت شرکت COPCOM شاهکاری در این سبک عرضه کرده است.برای دانلود بازی اکشن تفنگی ترسناک سربازان آمبرلا Umbrella Corps فشرده شده کم حجم با لینک مستقیم با سایت وقت بازی همراه باشید.

EnglishDescription EnglishEnglish

Earlier in the ceremony Tvkyvgymshv, (Tokyo Game Show, conventional TGS) Capcom (Capcom) to unveil his new work and completely different from the Resident Evil series. Online-focused title, something that may be lacking in the hot market Ayntrntmhvr games really count the money resources, legs. This is known as the Umbrella Corps son who sinned and evil is in the depths of his being. The title that Capcom's Resident Evil prefers Name Tow not kill his reputed ancestors inherited only cold and dark atmosphere with a zombie creatures that can scare today's kids are a few years old. However, this new game is not made to scare and do not have a tradition of Resident Evil; Umbrella Corps wants to make you a long time together with friends and fun and scary environment you tell jokes!

تایم گیم بازدید : 1697 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (1)

دانلود آپدیت های بازی Dark Souls 3 برای کامپیوتر

بازی Dark Souls 3 در سال 2016 برای پلیفرم کامپیوتر pc عرضه شد.کمپانی FromSoftware بازی ارواح تاریکی 3 را بدون هیچ مشکلی و سازگار با تمامی سیستم های کامپیوتری عرضه کرده که این نشان از قدرت این کمپانی است شما بازی در سبک اکشن و جنگی بدون باگ یا اختلال در روند بازی روبه رو هستید.در این پست آپدیت های بازی Dark Souls 3 ارواح تاریکی 3 را قرار داده ایم.برای دانلود آپدیت های بازی Dark Souls 3 برای کامپیوتر pc با سایت وقت بازی همراه باشید.

تعداد صفحات : 70

درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395