loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 40906 چهارشنبه 11 فروردین 1395 نظرات (34)

دانلود بازی Call Of Duty 3 کال اف دیوتی 4 برای کامپیوتر

دانلود بازی Call Of Duty 3 کال اف دیوتی 4 برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود بازی Call Of Duty 3 کال اف دیوتی 4 برای pc فشرده شده و کم حجم

دانلود بازی Call Of Duty 3 کال اف دیوتی 4 برای pc از سایت وقت بازی

دانلود بازی تفنگی برای کامپیوتر pc

Call Of Duty 3

نقد بازی Call Of Duty 3 کال اف دیوتی 3:برای دانلود بازی کال اف دیوتی 3 Call Of Duty 3 برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم فشرده شده و کم حجم شده رایگان از سایت وقت بازی دانلود کنید.Call Of Duty 3 نسخه سوم از سری بازی های کال اف دیوتی در سبک تیراندازی اول شخص اکشن است که در سال ۲۰۰۶ توسط Activision برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . بعد از موفیقیت های دو نسخه قبلی این سری که باعث شد در دل گیمرها جای بگیرد و بتواند در سایت های بزرگ نقد و بررسی نمره خوبی را کسب کند و همچنین فروش عالی آن سازندگان بازی تصمیم گرفتند تا این سری را بر روی کنسول ها نیز بیاورند و در اوایل Call Of Duty 3 فقط برای روی XBOX و Playstation منتشر شد و بعد از مدتی کمپانی اکتیویژن این بازی را برای سیستم های خانگی نیز عرضه کرد.

داستان این نسخه هم همانند نسخه های اول و دوم در رابطه با جنگ جهانی است ولی با این تفاسیر که در این نسخه تغییرات خوب و بسزایی به چشم میخورد که نشان میدهد کمپانی سازنده حواسش به نقد و نظرات نسخه های پیشین بوده و تلاش کرده است هر نسخه را بهتر از نسخه قبلی بسازد و در این امر بسیار موفق بوده است. همچین بازی Call Of Duty 3 توانسته نمره ی عالی ۸٫۸ را از سایت های بزرگی مثل IGN و GameSpot کسب کند که این نشان دهنده هم چیز است. ، پس اگر تا به حال تجربه ی این نسخه ی ندای وظیفه را نداشته اید به شما پیشنهاد میکنیم که دانلود این بازی را از دست ندهید. همچینن میتوانید نسخه های قبلی را نیز که در سایت موجود است به صورت کاملا رایگان دانلود کنید و از انجام آن لذت ببرید. هم اکنون میتوانید کال اف دیوتی ۳ را به طور مستقیم و رایگان از سایت وقت بازی دریافت نمایید.

 

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP/Vista/Seven
CPU: Intel Core i7 @ 3.4Ghz
RAM : 4 GB
VGA : Nvidia GTX 285 768MB
HDD: 3.6 GB

*****************

تصاویری از محیط بازی Call Of Duty 3

Call Of Duty 3

Call Of Duty 3

Call Of Duty 3

Call Of Duty 3


فرمت فایل :EXE
حجم فایل :2.28 گیگابایت
رمز فایل :www.novagame.ir
لینک دانلود :پارت 1 | لینک کمکی
لینک دانلود :پارت 2 | لینک کمکی
لینک دانلود :پارت 3 | لینک کمکی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Arash در تاریخ 1395/06/25 و 16:02 دقیقه ارسال شده است

سلام میشه روش نصبو توضیح دهید و کارای لازمو که باید انجام داد

این نظر توسط رضا در تاریخ 1395/06/09 و 11:20 دقیقه ارسال شده است

زبانش روسیه چیکار کنم؟

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1395/05/25 و 14:27 دقیقه ارسال شده است

سلام روی win 10 اجرا میشه ؟

این نظر توسط حسن در تاریخ 1395/05/15 و 12:32 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید این بازی دقیقا مال کامپیوتره یا نیاز به مبدل های پلی استیشن داره لطفا جواب منو بدبن

این نظر توسط علی در تاریخ 1395/05/09 و 13:13 دقیقه ارسال شده است

سلام.میخواستم ببینم این بازی نیاز به شبیه ساز پلی استیشن2 داره اگه داره شما تو فایل بازی قرار دادین یا باید دانلود کنم.
اگه میشه یه توضیح هم در باره کار کردن با این شبیه ساز بگید
ممنون میشم زود جواب بدین.

این نظر توسط taj2520 در تاریخ 1395/04/25 و 23:46 دقیقه ارسال شده است

سلام.من نصب کردم ولی زبانم روسیه.چکار کنم؟لطفا راهنمایی کنین.

این نظر توسط محمد در تاریخ 1395/04/25 و 23:03 دقیقه ارسال شده است

من هر سه پارت رو دانلود کردم اولی رو که باز کردم تا نصفش استخراج شد ولی میگه باید بره به یکجای دیگه و اینکه ستاب ها شکلشون ویندوز هست نمودنم چرا خواهشا کمک کنید.

این نظر توسط taj2520 در تاریخ 1395/04/21 و 0:41 دقیقه ارسال شده است

با سلام من بازی رو اجرا کردم ولی زبانش روسیه.چجوری تنظیمات کیبورد رو دستکاری کنم؟از توی نرم افزارPcsx2 رفتم توی تنظیمات کیبورد ولی چیزی متوجه نشدم. بیزحمت راهنمایی کنین.

این نظر توسط taj2520 در تاریخ 1395/04/20 و 20:27 دقیقه ارسال شده است

سلام.من این بازی رو نصب کردم ولی موقع اجرا این پیغام رو میده.باید چکار کنم.بی زحمت ادامه مراحل اجرا رو توضیح میدین.با تشکر.
pcsx2 has been installed as a portable application but can not run due to the following errors

این نظر توسط ali در تاریخ 1395/04/18 و 20:18 دقیقه ارسال شده است

اقا خرابه بازی بالا نمیاد بعد این مال ps2 هستش؟؟
چون با مبدلش باید اجراشه؟؟ بازی احرا نمیشه


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395