loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 4147 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)

دانلود بازی World in Conflict Complete Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی World in Conflict Complete Edition برای کامپیوتر

بازی World in Conflict Complete Edition

نسخه کامل GOG بازی جهان در جنگ

بازی World in Conflict Complete Edition یکی بازی جنگی در سبک های اکشن و استراتژیکی میباشد که در سال 2009 و توسط Massive Entertainment طراحی و ساخته و توسط کمپانی Ubisoft برای کامپیوتر منتشر شده است.بازی World in Conflict شما رو به جبهه های خونین اروپا و آمریکا می برد جایی که آتش جنگ جهانی سوم شعله می کشد . بر روی این بازی مدت ها وقت صرف شده و میلیون ها دلار خرج این بازی شده است و پس از عرضه ی موفقیت آمیز این بازی و به پا کردن انقلابی در صنعت بازی سازی تمامی هزینه ها برگشته و بازی حماسی با ژرف World in Conflict به علاقمندان این سبک ارائه شد .

نسخه Complete Edition که به تازگی منتشر شده , نسخه اصلی بازی World In Conflict به علاوه بسته الحاقی Soviet Assault را شامل می شود .شما در کل در دو جبهه می جنگید . ۱- آمریکا ۲- اروپا ، که هر کدام از مراحل زیبا تر از مرحله ی قبل می باشد . بازیWorld in Conflict روایت داستانی است که در سال ۱۹۸۹ به وقوع رسیده است.(در واقعیت اصلا اتفاق نیفتاده است) در اروپا به جز کمونیستهای سقوط کرده و شکست خورده در جنگ همه در آرامش کامل به سر می برند. ولی اتحاد شوروی در شرق اروپا نیز از جنگ صدمات زیادی دیده است و مشکلات زیادی در گوشه گوشه ی این کشور بسیار بزرگ به چشم می خورد . مشکلاتی که دیگر دولت توان حل کردن آنها را ندارد و صدای اعتراض ها از گوشه گوشه شهرهای مختلف شوروی به گوش می رسد و در این به بهه مسئولان و سیاستمداران شوروی کار را بدتر از قبل می کنند حمله غیر منتظره به آمریکا و به خاطر اشتباهاتی که نیروی دریایی آمریکا انجام می دهد و به خاطر مرخصی های بی موردی که صورت گرفته است. بخشی از خاک آمریکا به دست شوروی می رسد و از اینجاست که بازی هیجان انگیز World in Conflict شروع می شود بازی که در چهارده مرحله ادامه پیدا می کند.

مشخصات بازی World in Conflict Complete Edition :
نام بازی به انگلیسی :World in Conflict Complete Edition
سبک بازی : اکشن و استراتژیکی
پلتفرم مورد نیاز : PC
سال انتشار : 2009
زبان اصلی بازی : انگلیسی
کمپانی سازنده : Massive Entertainment
شرکت انتشار دهنده : Ubisoft

تایم گیم بازدید : 4309 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (1)

دانلود بازی The Walking Dead Survival Instinct

دانلود بازی The Walking Dead Survival Instinct - بازی مردگان متحرک کامپیوتر

بازی The Walking Dead Survival Instinct برای کامپیوتر

بازی مردگان متحرک کامپیوتر

نسخه Black Box

بازی The Walking Dead Survival Instinct یکی از نسخه های دیگر سری بازیهای The Walking Dead میباشد این سری بازی ها بر اساس داستان سریالی بسیار پرطرفدار با همین نام ساخته میشوند.این بازی در سبک های اکشن / ترسناک میباشد.بازی The Walking Dead Survival Instinct در سال 2013 توسط کمپانی Activision طراحی وساخته شد و توسط کمپانی Terminal Reality نیز منتشر شد.سریال walking dead یکی از پز بیننده ترین سریال ها و برنده جایزه بهترین مجمعه تلوزیونی از جشنواره Emmy می باشد.

در این نسخه (Survival Instinct) شما در نقش داریل دیکسون همراه با تیرکمان معروفتان به دنبال راه نجات و زندگی در این شرایط می باشید. زندگی در این آخر الزمان و پیدا کردن تجهیزات ، غذا و سرپناهی امن.تاکید این بازی بر مخفی‌کاری و استفاده از سلاح‌های گرم به عنوان آخرین راه حل باقی‌مانده میباشد.

زامبی ها به حرکت موجودات زنده (انسان و حیوان) و صدای آنها عکس العمل نشان می‌دهند. در نتیجه زمانی که صدای شلیک تیری را بشنوند مسیر خود را به سمت صدا تغییر می‌دهند. این موضوع باعث می‌شود تا نبردهایی که در آنها از سلاح سرد استفاده می‌کنیم بر نبرد با سلاح گرم ارجحیت پیدا کند. با این حال بهتر است تا آنجایی که امکان دارد بازی‌ باز‌ها از درگیری با Walker ها خودداری نمایند. Walker ها با وجودی که کند و آهسته هستند اما آن‌ها از مهارت‌های بسیار بالایی برخوردار هستند و همانند یک ماشین درنده، شما را خواهند کشت.

مشخصات بازی The Walking Dead Survival Instinct :
نام بازی به انگلیسی :The Walking Dead Survival Instinct
سبک بازی : اکشن / ترسناک
پلتفرم مورد نیاز : PC
سال انتشار : 2013
زبان اصلی بازی : انگلیسی
کمپانی سازنده : Activision
شرکت انتشار دهنده : Terminal Reality

تایم گیم بازدید : 2371 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)

دانلود بازی Ride To Hell Retribution برای کامپیوتر

دانلود بازی Ride To Hell Retribution برای کامپیوتر

بازی Ride To Hell Retribution برای PC

Ride To Hell Retribution PC Game

بازی Ride To Hell Retribution یک بازی اول شخص است که در سال 2013 و توسط شرکت های Eutechnyx و Deep Silver منتشر شده است.بازی Ride To Hell Retribution در ایالت کالیفرنیا آمریکا اتفاق میافتد. شما در نقش سربازی کهنه کار بازی رو انجام میدهید که تازه از جنگ ویتنام برگشته است و سعی میکنه دنیای جدید رو برای خودش بسازه. در اول بازی شما به عنوان یک فرد تازه کار به یکی از گرو های موتور سوار به نام دست شیطان مپیوندید ( Devil’s Hand ) و اینگونه هست که ماجرا جوبی شما اغاز میشود.

شما بالاخره در گروه به مقام خود می رسید و این اتفاق دقیقا در زمانی میافتد که چشم هم چشمی و رقابت بین گروه های موتور سوار به اوج خود رسیده و در این راه حتی پلیس هم در طول ماجراجویی شما هست. بازی به صورت open-world هست و دارای روندی غیر خطی است و همچنین شما میتوانید ماموریتی رو انجام دهید که به دل خواهتان هست. موتور سیکلت در بازی نقش بسیار بزرگی رو ایفا میکند تنظیمات زیادی برای این کار در بازی وجود دارد و شما متوانید هر طور که خواستید موتور خود را بسازید.

در فضای بی قانونی دهه ی شصت در امریکا، جیک هر کسی یا هر چیزی را که بر سر راهش باشد به طرز خون آمیزی از میان بر می دارد – چه پیاده، چه سوار بر موتور و چه در حال دویدن. به این نبرد انتقام جویانه ملحق شوید! از ویژگی های این بازی می توان به نبردهای پر سرعت، قابلیت شخصی سازی موتور خود، تجربه ی راک اند رول دهه ی شصت و … اشاره نمود. این بازی دارای گرافیک و وضوحیت تصویر بالایی می باشد.

مشخصات بازی Ride To Hell Retribution :
نام بازی به انگلیسی :Ride To Hell Retribution
سبک بازی : اکشن / اول شخص
پلتفرم مورد نیاز : PC
سال انتشار : 2013
زبان اصلی بازی : انگلیسی
کمپانی سازنده : Eutechnyx
شرکت انتشار دهنده : Deep Silver

تایم گیم بازدید : 2837 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)

دانلود بازی The Lord of the Rings Conquest بازی اکشن کامپیوتر

دانلود بازی The Lord of the Rings Conquest بازی اکشن کامپیوتر

بازی The Lord of the Rings Conquest

بازی The Lord of the Rings Conquestنسخه ای سال 2009 از بازی پرطرفدار و بسیار مطرح ارباب حلقه ها ! بازی استراتژیک حماسی که شخصیت های خیالی و افسانه ای این داستان در نبردی بلند مدت در پی دستیابی به حلقه استثنایی هستند. حلقه ای که دارنده آن قدرت مطلق دنیا خواهد بود.داستنان بازی بر پایه فیلم مطرح و برنده جوایز اسکار پیاپی سینما “ارباب حلقه هاست” که در آن بازی کن می تواند برنده و فاتح نهایی سری نبرد های حماسی باشید .

داستان یکی از المان هایی است که سری بازی ها The Lord of the Rings همیشه در پرداخت آن خوب عمل کرده اند و یکی از ارکان این موفقیت روند منطقی و عادی روایت داستان بود. اما در The Lord of the Rings Conquest عاملی وجود دارد که نمیگذارد داستان به خوبی خود را نشان دهد. این عامل چیزی نیست جز مکانیزم گیم پلی که طبق ان بیشتر مراحل مربوط به نبرد های بزرگ میشوند و در کمتر مرحله ای به وقایع دیگر داستان پرداخته میشود. یکی از عوامل دیگر شکست این بازی در زمینه داستان نحوه پرداخت و روایت آن میباشد. به طور مثال در طول هر Campaign شاید مرحله اول در داستان اصلی کتاب بعد از مرحله چهارم باشد. واقعا دلیل این کار معلوم نیست ولی احتمالا برای نا امید نکردن گیمر ها این کار انجام شده. در بازی دو خط داستانی وجود دارد که یکی مربوط به نیروی های خوب(Good) میشود و دیگری سیر داستانی نیروهای (Sauron(Evil را دنبال میکند.

اوج داستان در Campaign نیروهای خوب مربوط به مرحله اخر بازی میشود که در اصل نبرد عظیم انتهای فیلم را روایت میکند. این داستان سرایی هرچند از ضعف هایی که اشاره کردیم رنج میبرد ولی از نکات خوبی نیز بهره مند است. میان پرده ها که از فیلم گرفته شده اند به خوبی بزرگی و عظمت جنگ ها را به نمایش میگذارند و شکی نیست که از نظر بازیگری نیز ضعفی ندارند. در طول این میان پرده ها قسمتی از داستان بازی به صورت خلاصه توضیح داده میشود که برای کسانی که به داستان اشنایی ندارند کافی و مناسب میباشد. اوضاع وقتی بد میشود که Campaign نیروهای Sauron شروع میشود. در ابتدای این خط داستانی فرودو توسط Witch King کشته میشود.

این یکی از نقاطی از بازی است که در فکر فرو میروید و با خود میگویید که سازنده ها چه فکری کرده اند و چطور توانسته اند همچین خط داستانی را ارائه کنند. این مراحل درست در جهت عکس داستان کتاب و فیلم پیش میرود و درست مرحله اخر ان در دهکده هابیت ها رخ میدهد. نکته قابل توجه این است که هدف شما در این مرحله کشتن گاندالف و ویران کردن دهکده میباشد. در اینجا لازم به ذکر است که سازندگان بازی اصلی ترین نقطه قوت کتاب یعنی داستان را نادیده گرفته اند و سعی در تغییر آن داشته اند.

مشخصات بازی The Lord of the Rings Conquest:
 نام بازی به انگلیسی : The Lord of the Rings Conquest
 سبک بازی : اکشن
 پلتفرم مورد نیاز : PC
 سال انتشار : 2009
زبان اصلی بازی : انگلیسی
 کمپانی سازنده :Pandemic Studios
شرکت انتشار دهنده : Electronic Arts


تایم گیم بازدید : 1721 دوشنبه 15 شهریور 1395 نظرات (0)

دانلود بازی Spider Man Unlimited v2.3.0h-بازی اندروید

دانلود بازی Spider Man Unlimited v2.3.0h-بازی اکشن اندروید

دانلود بازی Spider Man Unlimited v2.3.0h برای اندروید

بازی Spider Man Unlimited v2.3.0h سوپرایزی بی نظیر برای شما کاربران دانلود بازی با انتشار نسخه کامل بازی اندروید Spider-Man Unlimited رغم خواهد خورد. جدیدترین بازی ساخت کمپانی گیم لافت که همراه با گرافیک کارتونی خود می تواند روزهای زیادی شما را به خود مشغول سازد. با ما همراه شوید تا با یک معرفی متفاوت از دانلود بازی  پیرامون بازی مردعنکبوتی نامحدود ( Spider-Man Unlimited ) داشته باشیم.

بازی Spider-Man Unlimited شما در نقش مرد عنکبوتی ظاهر می شوید و باید با دویدن، سر خوردن و پرش از روی موانع مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و یکی از بهترین بازی های اکشن اندرویدی را تجربه کنید. بازی فوق بر خلاف دیگر بازی های این کمپانی دارای حجمی کم تر (حدود 100 مگابایت) است و ان را به همه دوستداران بازی های کمپانی گیم لافت پیشنهاد می دهیم.

یک گروه شش نفره به نام شش مرد شوم دریچه ای جدید را در شهر نیویورک باز کرده اند که از طریق آن می توانند بینهایت کپی از خودشان را به دنیای ما وارد کنند، این گروه از بعدی به بعد دیگر در حرکت می باشند و همه را نابود می کنند. حال وظیفه شماست که با تشکیل ارتشی از مردان عنکبوتی در برابر آنها ایستادگی کنید و نیویورک و مردم جهان را از یک خطر وحشتناک دور سازید.

آنچه خواندید داستانی کوتاه از بازی اندروید Spider Man Unlimited بود که توسط کمپانی نام آشنای گیم لافت در مارکت گوگل برای علاقه مندان به سری بازی های مردعنکبوتی قرار گرفته است. سبک بازی به صورت اول شخص می باشد و شما باید با هدایت اسپایدارمنن و عبور از موانع مختلف به نابودسوزی دشمنان بردازید. در این مسیر نیروهای خارق العاده همراه شما خواهد بود. همچنین گرافیک و گیم پلی بازی نیز به صورت اختصاصی و بسیار جذاب طراحی شده است.

جدیدترین نسخه بازی اندروید Spider Man Unlimited در حال حاضر در هیچ سایت ایرانی منتشر نشده است و ما نیز به درخواست کاربران اقدام به انتشار نسخه کامل و ۱۰۰% اجرایی بازی برای شما کاربران گرامی کرده ایم. 

ویژگی بازی Spider Man Unlimited v2.3.0h:

 بازی و ماجراجویی در 5 محیط مختلف و متنوع

 جمع اوری فیوزهای موجود در مسیر برای ارتقا

جمع آوری کارت های عنکبوتی موجود در مسیر

 روبرو شدن با شخصیت های نمادین همچون گربه سیاه

 شامل 25 ماموریت در هر شماره (6 شماره مختلف)

 دراا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری عالی

تایم گیم بازدید : 1182 دوشنبه 15 شهریور 1395 نظرات (0)

دانلود بازی METAL SLUG DEFENSE v1.44.1 –بازی اندروید

دانلود بازی METAL SLUG DEFENSE v1.44.1 -استراتژیک اندروید

دانلود بازی METAL SLUG DEFENSE برای اندروید

 نسخه مود شده با پول بی نهایت

بازی METAL SLUG DEFENSE v1.44.1 یک بازی خاطره انگیز در سبک بازی های استراتژی و اکشن از استودیوی بازی سازی SNK PLAYMORE برای سیستم عامل های  اندروید می باشد که خاطرات دوران کودکی شما با کنسول های پلی استیشن و سگا را برای شما زنده خواهد کرد! داستان بازی متال اسلاگ در مورد سربازان کوچکی است که برای بر قراری امنیت به ماموریت های مهیج و سرگرم کننده فرستاده می شوند.

شما به عنوان یک بازیکن وظیفه ی کنترل و مدیریت آن ها را بر عهده دارید. اگر به بازی های اکشن دو بعدی اندرویدی علاقه مندید و دوست دارید یکی از قدیمی ترین بازی ها را تجربه کنید ؛ شانس خود را در نبرد هایی که پیش رو دارید امتحان کنید و توان خود را در یک اکشن مهیج با جنگ هایی رو در رو بسنجید! بازی METAL SLUG DEFENSE تا به این لحظه بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت گردیده است و از برترین بازی های اندرویدیست.

 

وِیژگی بازی METAL SLUG DEFENSE v1.44.1:

شامل بیش از 60 شخصیت و واحد های مختلف

امکان رقابت با بازیکنان دیگر با اتصال وای فای

امکان تقویت سربازان خود برای افزایش قدرت ان ها

شامل بیش از 100 مرحله ی چالش برانیگز و متنوع

تایم گیم بازدید : 2073 شنبه 13 شهریور 1395 نظرات (0)

دانلود بازی Warhammer 40000 Space Marine بازی کامپیوتر

دانلود بازی Warhammer Space Marine- بازی اکشن و فشرده

 

بازی Warhammer 40000 Space Marine

Warhammer 40000 Space Marine

نسخه نهایی FitGirl Repack بصورت فشرده

بازی Warhammer 40000 Space Marine در سبک اکشن می باشد که توسط استودیو Relic ساخته شده است و استودیو SEGA آن را برای کامپیوتر منتشر کرده است . به دنیای مردان Space Marin رفته و از ترکیب سلاح های کشنده و مرگبار برای در هم کوبیدن نیروهای بیگانه استفاده کنید . خود را آماده ی یک بازی سرتاسر خوشونت نمایید که تاکنون نمونه ی آن را در هیج بازی که در محیط فانتزی ساخته شده است , ندیده اید .

شما باید به نقطه کلیدی رسیده و از آنجا دفاع کنید تا زمانی که نیروهای کمکی از راه برسند . این نسخه اولین شماره از سری بازی Warhammer 40000 می باشد که گیم پلی اکشن دارد زیرا در نسخه های قبل ما شاهد بازی استراتزیک بودیم . از طرفی نباید منتظر یک اکشن مخفی کاری و در پشت کاور باشید . فقط باید رو به جلو حرکت کرده و دشمنان را از بین ببرید . در قسمت آنلاین بازی به دو گروه 8 نفره تبدیل خواهید شد و طی نبردی که با یکدیگر خواهید داشت می توانید سلاح های و زره ی جدید به دست آورید و حتی قابلیت اپگرید کردن انها را نیز خواهید داشت .

در بازی Warhammer 40000 Space Marine شما در نقش کاپیتان Titus می باشید که فرماندهی نیروهای Marin را را بر عهده داشته و بی شمار جنگ در کارنامه ی او ثبت شده است . میلیون ها اورک دست به حمله زده و به امپراطوری Forge World حمله ور شده اند . در این سیاره به قدری ماشین های جنگی وجود دارد که می تواند به تنهایی خطری برای بقای بشریت باشد . از دست دادن این سیاره جزء موردهای انتخابی نیست از آن طرف دشمنی خطرناک تر در سایه حرکت می کند و منتظر یک فرصت مناسب برای حمله می باشد .

مشخصات بازی Warhammer 40000 Space Marine:

نام بازی به انگلیسی : Warhammer 40000 Space Marine
سبک بازی : اکشن 
پلتفرم مورد نیاز : PC
سال انتشار : 2013
زبان اصلی بازی : انگلیسی
کمپانی سازنده : Relic
شرکت انتشار دهنده : SEGA

تایم گیم بازدید : 2664 شنبه 13 شهریور 1395 نظرات (2)

دانلود بازی Life is Feudal Forest Village v0.9.4067 بازی کامیپوتر

دانلود بازی Life is Feudal Forest Village v0.9.4067-بازی شبیه سازی و استراتژیک

بازی Life is Feudal Forest Village

Life is Feudal Forest Village

بازی Life is Feudal Forest Village v0.9.4067 بازی که در سبک شبیه ساز و استراتژیک است که توسط کمپانی Mindillusion طراحی و توسعه داده شده  است و به تازگی توسط کمپانی Bitbox Ltd برای پلتفرم PC روانه بازار عرضه شده است . Life is Feudal یکی از بهترین سری بازی های سبک شبیه ساز و استراتژیک است که توانسته نظرات بسیاری از گیمرها و منتقدان را به خود جلب کند .

اولین نسخه از این بازی در سال 2015 و با نام Your Own منتشر شد که توانست جوایز بسیاری نیز به دست آورد و حالا جدیدترین نسخه این بازی با نام Forest Village عرضه شده است . در این بازی شما در نقش یک رهبر به ایفای نقش می پردازید , هدایتگر گروه کوچکی از مردمانی که مجبور شده اند در جزیره ای ناشناخته زندگی خود را از صفر آغاز کنند . در این بازی شاهد تمامی جنبه های زندگی خواهیم بود و شما روند زندگی عادی را به خوبی مشاهده خواهید کرد .

بازی از چرخه آب و هوایی پویایی برخوردار بوده و تغییر شرایط می تواند خسارت هایی را به شما وارد نماید . البته تغییر فصل نیز در بازی مشاهده می شود و زمستان هایی سخت انتظار شما را می کشند پس قبل از آنکه دیر شود انبارهای خود را از چوب و زغال سنگ پر کنید . رسیدگی به مردمان و نحوه تغذیه آنها بسیار مهم است و جزیی از وظایف شما به شمار می آید زیرا ممکن است استفاده نکردن از برخی محصولات غذایی باعث کمبود ویتامین در بدن ها شود و آنگاه مشکلات عدیده ای گریبان مردمان شما را خواهد گرفت . بازی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا به راحتی بتوانید دوربین بازی را به گردش درآورده و تمامی بخش های سرزمینتان را زیر نظر بگیرید .

سایر توضیحات : شخم زدن زمین ها , ساخت خانه , ساخت آسیاب های بادی , حصار کشی مراتع و بسیاری از کارهای دیگر در این نسخه به چشم می خورد . برای زنده ماندن نیازمند به مواد غذایی هستید . در ابتدا مواد اولیه را با گشت و گذار در جنگل باید به دست آورید اما هرچه پیش می روید این دانش در شما به وجود می آید و امکان بهره برداری از همان محصولات در زمین های کشاورزیتان میسر خواهد شد . حیوانات اهلی نیز کمک شایانی به ادامه حیات شما خواهند کرد و در بازی این اجازه به شما داده می شود تا حیواناتی مانند گاو , گوشفند , مرغ و بسیاری حیوانات دیگر را مدیریت کرده و از محصولات آنها استفاده کنید .

در این نسخه از سیستم کشاورزی پیشرفته ای استفاده شده است به طوری که تمامی محصولات نیازمند کار انسان تا زمان برداشت هستند و کمی هم رطوبت می تواند در پرورش آنها کمک کند . در جنگل موجودات وحشی بسیاری سکونت می کنند پس سعی کنید مراتع و مرغداری خود را در محلی مناسب بنا کنید و تمامی امکانات امنیتی را انجام دهید . جالب است بدانید بلایایی طبیعی مانند سیل , زلزله و رعد و برق در طول بازی به شما نشان داده خواهد شد که ممکن است هرکدام از آنها خساراتی جانی و مالی به شما وارد کنند .

مشخصات بازی Life is Feudal Forest Village v0.9.4067:
 نام بازی به انگلیسی : Life is Feudal Forest Village 
 سبک بازی : شبیه سازی و استراتژیک
 پلتفرم مورد نیاز : PC
 سال انتشار : 2016
زبان اصلی بازی : انگلیسی
 کمپانی سازنده : Mindillusion
شرکت انتشار دهنده : Bitbox Ltd

تعداد صفحات : 70

درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395