loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 2833 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)

دانلود بازی The Lord of the Rings Conquest بازی اکشن کامپیوتر

دانلود بازی The Lord of the Rings Conquest بازی اکشن کامپیوتر

بازی The Lord of the Rings Conquest

بازی The Lord of the Rings Conquestنسخه ای سال 2009 از بازی پرطرفدار و بسیار مطرح ارباب حلقه ها ! بازی استراتژیک حماسی که شخصیت های خیالی و افسانه ای این داستان در نبردی بلند مدت در پی دستیابی به حلقه استثنایی هستند. حلقه ای که دارنده آن قدرت مطلق دنیا خواهد بود.داستنان بازی بر پایه فیلم مطرح و برنده جوایز اسکار پیاپی سینما “ارباب حلقه هاست” که در آن بازی کن می تواند برنده و فاتح نهایی سری نبرد های حماسی باشید .

داستان یکی از المان هایی است که سری بازی ها The Lord of the Rings همیشه در پرداخت آن خوب عمل کرده اند و یکی از ارکان این موفقیت روند منطقی و عادی روایت داستان بود. اما در The Lord of the Rings Conquest عاملی وجود دارد که نمیگذارد داستان به خوبی خود را نشان دهد. این عامل چیزی نیست جز مکانیزم گیم پلی که طبق ان بیشتر مراحل مربوط به نبرد های بزرگ میشوند و در کمتر مرحله ای به وقایع دیگر داستان پرداخته میشود. یکی از عوامل دیگر شکست این بازی در زمینه داستان نحوه پرداخت و روایت آن میباشد. به طور مثال در طول هر Campaign شاید مرحله اول در داستان اصلی کتاب بعد از مرحله چهارم باشد. واقعا دلیل این کار معلوم نیست ولی احتمالا برای نا امید نکردن گیمر ها این کار انجام شده. در بازی دو خط داستانی وجود دارد که یکی مربوط به نیروی های خوب(Good) میشود و دیگری سیر داستانی نیروهای (Sauron(Evil را دنبال میکند.

اوج داستان در Campaign نیروهای خوب مربوط به مرحله اخر بازی میشود که در اصل نبرد عظیم انتهای فیلم را روایت میکند. این داستان سرایی هرچند از ضعف هایی که اشاره کردیم رنج میبرد ولی از نکات خوبی نیز بهره مند است. میان پرده ها که از فیلم گرفته شده اند به خوبی بزرگی و عظمت جنگ ها را به نمایش میگذارند و شکی نیست که از نظر بازیگری نیز ضعفی ندارند. در طول این میان پرده ها قسمتی از داستان بازی به صورت خلاصه توضیح داده میشود که برای کسانی که به داستان اشنایی ندارند کافی و مناسب میباشد. اوضاع وقتی بد میشود که Campaign نیروهای Sauron شروع میشود. در ابتدای این خط داستانی فرودو توسط Witch King کشته میشود.

این یکی از نقاطی از بازی است که در فکر فرو میروید و با خود میگویید که سازنده ها چه فکری کرده اند و چطور توانسته اند همچین خط داستانی را ارائه کنند. این مراحل درست در جهت عکس داستان کتاب و فیلم پیش میرود و درست مرحله اخر ان در دهکده هابیت ها رخ میدهد. نکته قابل توجه این است که هدف شما در این مرحله کشتن گاندالف و ویران کردن دهکده میباشد. در اینجا لازم به ذکر است که سازندگان بازی اصلی ترین نقطه قوت کتاب یعنی داستان را نادیده گرفته اند و سعی در تغییر آن داشته اند.

مشخصات بازی The Lord of the Rings Conquest:
 نام بازی به انگلیسی : The Lord of the Rings Conquest
 سبک بازی : اکشن
 پلتفرم مورد نیاز : PC
 سال انتشار : 2009
زبان اصلی بازی : انگلیسی
 کمپانی سازنده :Pandemic Studios
شرکت انتشار دهنده : Electronic Arts

 

همچنین ببینید : دانلود بازی James Bond 007 Blood Stone بازی اکشن کامپیوتر

 

در ابتدا که وارد بازی میشوید این امکان وجود دارد که از بین ۴ کلاس یکی را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. این کلاس ها که عبارتند از : Warrior-Mage-Archer-Scout هر کدام دارای خاصیت ها و امکانات جداگانه ای هستند. کلاس warrior با شمشیر پهن و بزرگی که در دست دارد مقتدرتر از سایر کلاس ها به نظر می رسد با این حال سه کلاس دیگر هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. کلاس Scoutبه خوبی از خنجر استفاده می کند و در حمله بسیار سریع و چابک خواهد بود.

پس اگر عاشق نبردهای سریع هستید جذب این کلاس خواهید شد. کلاس archer همانطور که از نام آن هم مشخص است با کمان و تیرهای تیز مجهز شده و با پیشرفت در بازی به مهارت های پرتاب همزمان سه تیر و تیرهای زهرآلود هم خواهید رسید. اما اگر از طرفداران گاندالف هستید بهتر است کلاس mage را انتخاب کنید. در نگاه اول گرافیک بازی به شدت بد جلوه میدهد و گیمر را یاد عناوین نسل گذشته می اندازد. در طراحی مراحل هیچگونه Object خاصی به کار نرفته و کلا محیط های بازی از نبود Object به شدت رنج میبرد.

تکسچرها عموما یکسان و تاریخ مصرف گذشته اند. از افکت های نورپردازی متداول در این عنوان هیچ خبری نیست و سایه زنی به حدی افتضاح کار شده که حتی در حد عناوین پلی استیشن ۲ نیز قرار نمیگیرد! از این نکات که بگذریم به بدترین قسمت یعنی Character Design میرسیم. معلوم نیست تاکنون سازندگان چند بار شخصیت های درون فیلم را دیده اند یا اینکه اصلا میدانند که فیلمی از روی سری کتاب های LOTR ساخته شده. طراحی شخصیت مهمی همچون Gandalf شما را به یاد پیرمردی احمق در کارتون های دهه ۸۰ می اندازد. همچنین Pandemic به نظر میرسد علاقه زیادی به Overlord دارد چون ما که جز تغییر رنگ زره Sauron تفاوتی بین این دو شخصیت ندیدیم. در طول مراحل شخصیت شما فریاد میزند، حرف میزند، دستور میدهد، ولی کافیست یک بار به چهره اون نگاه کنید.

 

تصاویری از محیط بازی The Lord of the Rings Conquest:

(برای مشاهده تصاویر بازی در اندازه ای اصلی روی تصویر کلیک کنید)

دانلود بازی The Lord of the Rings Conquest-بازی اکشن کامپیوتر دانلود بازی The Lord of the Rings Conquest-بازی اکشن کامپیوتر

دانلود بازی The Lord of the Rings Conquest-بازی اکشن کامپیوتر دانلود بازی The Lord of the Rings Conquest-بازی اکشن کامپیوتر

سیستم مورد نیاز بازی The Lord of the Rings Conquest:

دایرکت ایکس DirectX 9.0c و یا 10

فضای خالی هارد 6 گیگا بایت برای نصب بازی

سیستم عامل: ویندوز XP یا ویستا

پردازنده 2 هسته 2.4 GHz یا معادل آن

رم 1 گیگابایت

کارت گرافیک 256 مگابایت ، انویدیا و یا رادئون

 

دانلود بازی بازی The Lord of the Rings Conquest - بازی آواتار کامپیوتر

دانــــلــود پـــارت 1 با حجم 1 گیگابایت
دانــــلــود پـــارت 2 با حجم 1 گیگابایت
دانــــلــود پـــارت 3 با حجم 870 مگابایت

دانلود بازی حجم فایل : 2.84 گیگابایت
دانلود بازی پسورد فایل فشرده : www.downloadbazi.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395