loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 5849 یکشنبه 22 فروردین 1395 نظرات (4)

دانلود بازی Rainbow Six Vegas برای کامپیوتر

دانلود بازی Rainbow Six Vegas برای PC فشرده شده با لینک مستقیم

دانلود بازی Rainbow Six Vegas برای PC کم حجم شده رایگان

دانلود بازی Rainbow Six Vegas برای PC از وقت بازی

Rainbow Six Vegas

***لینک ها باز سازی شد***

نقد بازی Rainbow Six Vegas:برای دانلود بازی تفنگی اکشن Rainbow Six Vegas برای کامپیوتر pc فشرده شده کم حجم شده رایگان و با لینک مستقیم بازی رای دانلود کنید از سایت وقت بازی.Rainbow Six Vegas بازی اکشنی میباشد که در حقیقت Tom Clansy’s نام یکی از نویسنده های برجسته بازیهای رایانه ای محسوب میشود که سناریوی عناوین بزرگ اکشنی همچون Splinter Cell و H.W.A.X را در کارنامه دارد و تاکنون داستانهای مختلفی از او توسط کمپانی یوبی سافت به بازی تبدیل و روانه بازار شده است . Rainbow Six Vegas یکی دیگر از آثار تام کلنسی محسوب میشود که در سال ۲۰۰۶ در سبک اکشن اول شخص برای کامپیوتر و PS3  و همچنین XBOX 360 عرضه شد و توانست از اولین عناوین نسل کنونی کنسولهای بازی لقب بگیرد .Rainbow Six نام یک گروه کماندو ضد تروریستی در داستان Tom Clancy است.این گروه از چند تیم و اعضای دیگر تشکیل شده.در هر عنوان امکان بازی با بعضی از تیم ها و فرمانده هایشان وجود داشت.در اولین بیشتر ماموریت ها از هم جدا بودند و از نظر هدف و داستان ارتباط چندانی نداشتند،اما از دومین یعنی Rainbow Six Rogue Spear ماموریت ها با هم مرتبط شدند و در راه رسیدن به یک هدف اصلی قرار گرفتند.

در بازی Rainbow Six Vegas کنترل یک تیم جدید از گروه Rainbow به بازیکن داده می شود.رهبر گروه و شخصیت اصلی Logan Keller است.در ابتدا او با دو تن از هم تیمی های خود به نام های Gabriel و Kan به ماموریتی در مکزیک اعزام می شود تا جلو یک گروه تروریستی که رهبر آن زنی به نام Irena است را بگیرد.در اواسط ماموریت طی یک سری اتفاقات تروریست ها هم تیمی های Logan را گرفته و با این تصور که Logan کشته شده است ، او را رها می کنند.Logan در نهایت با سختی بسیار از آن جا می گریزد و سوار هلیکوپتر می شود.با این که او قصد دارد هم تیمی هایش را نجات دهد به دلیل حمله های تروریستی در لاس وگاس به آن جا می رود و با دو نفر از اعضای دیگر Rainbow به کازینویی در وگاس که نحت کنترل تروریست هاست حمله می کند.

از این قسمت به بعد در هر ماموریت به مکان های مختلف شهر لاس وگاس می رود و در نهایت سعی می کند که هم تیمی های قدیمی اش را نجات دهد و متوجه بعضی حقایق درباره ی آن ها می شود. داستان وگاس کاملا به صورت Real Time بازگو می شود و Cutscene وجود ندارد.در حقیقت ، داستان وگاس داستان خیلی پر عمق و درگیر کننده ای نیست،اما همین هم برای با سبک وگاس کاملا کافیست و جای خالی داستانی پر عمق در بازی حس نمی شود.

گیم پلی Rainbow Six Vegas نسبت به نسخه های قبل تغییرات زیادی کرده است.برای مثال میزان سلامتی بازیکن مانند بازی Call Of Duty 2 یا Gears Of War در صورت آسیب ندیدن پر می شود و دیگر با آن حالت کلاسیک که سلامتی در گوشه ی نصویر نشان داده می شود طرف نیستیم.مبنای گیم پلی وگاس پناه گرفتن پشت اجسام است.در هر قسمت می توان پشت اجسام کوتاه و بلند پناه گرفت.در این حالت بازیکن می تواند شلیک کور (Blind Fire) بکند و یا از طرفین پناهگاه شلیک های دقیق Over The Shoulder بکند.هدف های Rainbow Six نشان دادن واقعیت است.یعنی دشمنان و همین طور بازیکن و یارانش با چند تیر کشته می شوند.حالت اصلی دوربین در سری Rainbow Six اول شخص است،اما در وگاس در مواقعی که پشت جسمی پناه گرفته دوربین به حالت سوم شخص در می آید و بدین شکل به راحتی می توان از حالت شلیک کور استفاده کرد.

در ابتدای هر مرحله و گاهی در طول ماموریت می تواند سلاح های خود را انتخاب کند.تمام سلاح ها از روی مدل واقعی خود ساخته شده اند و چیزی حدود ۴۰ اسلحه ی مختلف وجود دارد، که شامل انواع Pistol، Machine Gun ،Assault Rifle ، Sniper Rifle و نارنجک های مختلف هستند. هر سلاح نیز می تواند تا حدی Customize شود و ابزار هایی مثل دوربین و یا لیزر بر رویشان نصب می شود.جدا از این ها و تمام یارانش به دوربین حرارتی (Thermal Goggles) و Nightvision مجهز هستند. بازیکن می تواند با استفاده از Snake Camera از زیر در ها محیط را بررسی کند و برای ورود به آن محیط از روش مناسبی استفاده کند. امکانات زیادی وجود دارد، مثلا اگر می خواهید دشمنان از آمدن شما با خبر نشوند با استفاده از صدا خفه کن دشمنان را تا جای ممکن تک به تک از سر راه برمی دارید تا وقتی به همه هشدار داده شد عده ی کمتری به سراغتان بیایند.

بازی Rainbow Six Vegas یک عنوان تاکتیکی تیمی است، بنابراین در هر مرحله دو نفر از اعضای تیم شما را همراهی می کنند. آن ها از تمام دستورات پیروی می کنند و مثل او پشت اجسام پناه گرفته و از امکانات موجود استفاده می کنند.دستوراتی که می توان به آن ها داد بسیار ساده است و این سبک وگاس را  مانند SWAT کاملا متفاوت می سازد.گیمر می تواند به آن ها دستور حرکت به سمت جایی و پناه گرفتن بدهد ، و یا به آن ها دستور بدهد که در کنار در ها پناه بگیرند، و سپس بنا بر دستور به شکل خاصی وارد شوند مثلا با پرتاب یک نارنجک Frag و یا با استفاده از یک Flashbang . جدا از این ها آن ها می توانند دنبال  بیاییند و یا در جای ثابتی باقی بمانند. همینطور می توان به آن ها دستور داد در صورت دیدن دشمنان بلافاصله به شمت آن ها شلیک کنند و یا فقط در صورت حمله ی دشمنان به آن ها حمله کنند.
یکی از نقاط قوت ،وجود تناسب بین نیازهای گیمر و امکانات بازی است.در این عنوان امکانات فراوان و بدون استفاده وجود ندارد، از هر سلاحی در مواقع مناسب می توان استفاده کرد، دستوراتی که به بقیه داده می شود دقیقا در حد نیاز است،و در هر موقعیت دشواری حتما یک راه مناسب وجود دارد که را به هدف خود برساند. اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن اول شخص و همچنین آثار تام کلنسی هستید فرصت دانلود عنوان Rainbow Six Vegas را با لینک مستقیم از وقت بازی از دست ندهید .

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista
Processor: Pentium 4 @ 3 GHz or Athlon Equivalent
Memory: 1 GB
Hard Drive: 7 GB Free
Video Memory: 128 MB (See Supported Graphic Cards)
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP/Vista
Processor: Pentium 4 @ 3.5 GHz or Athlon Equivalent
Memory: 1 GB
Hard Drive: 10 GB Free
Video Memory: 256 MB (See Supported Graphic Cards)
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

******************

تصاویری از محیط بازی Rainbow Six Vegas

Rainbow Six Vegas

Rainbow Six Vegas

Rainbow Six Vegas

Rainbow Six Vegas


حجم فایل :4.4 گیگابایت
رمز فایل :www.download.ir

دانلود بازی Rainbow Six Vegas برای PC پارت 1

دانلود بازی Rainbow Six Vegas برای PC پارت 2

دانلود بازی Rainbow Six Vegas برای PC پارت 3

دانلود بازی Rainbow Six Vegas برای PC پارت 4

دانلود بازی Rainbow Six Vegas برای PC پارت 5

دانلود بازی Rainbow Six Vegas برای PC پارت 6

دانلود بازی Rainbow Six Vegas برای PC پارت 7

دانلود بازی Rainbow Six Vegas برای PC پارت 8

دانلود بازی Rainbow Six Vegas برای PC پارت 9

دانلود بازی Rainbow Six Vegas برای PC پارت 10

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سجاد در تاریخ 1395/03/14 و 20:54 دقیقه ارسال شده است

سلامم داش بازیو دانلود کنم اجرا میکنه؟؟؟مشکلی نداره؟

این نظر توسط بهار در تاریخ 1395/02/04 و 14:58 دقیقه ارسال شده است

چطور باید دانلو د کرد

این نظر توسط علی در تاریخ 1395/01/22 و 13:22 دقیقه ارسال شده است

لینک مشکل دارد
پاسخ : سلام بازسازی شد.

این نظر توسط milad در تاریخ 1394/06/14 و 13:37 دقیقه ارسال شده است

سلام لینکها خراب هستند درست کنید ممنون
پاسخ : سلام. مشکلی از سرور به وجود آمده در حال بررسی میباشیم در چند روز آینده اگر مشکل رفع نشده وشما دوباره به همین پیغام برخورد کردید با ما تماس بگیرید یا نظر بگزارید با تشکر از شما کاربر گرامی و محترم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395