loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 2201 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (1)

 دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای pc

|بازی فوق العاده assassinsبرای pc|
|دانلود بازی برای pc|

بازی assassins

 

کنون باید داستان Assassin’s Creed Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک تمپلار قرار می دهد، قرار است به داستان پر فراز و نشیب خانواده ی کنوی پایان دهد و پیش زمینه ی داستانی عنوان Unity را به وجود آورد. داستان بازی در بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۶۱ جریان دارد، سال هایی که یکی از جنگ های مشهور آن دوران یعنی جنگ های هفت ساله جریان داشت و این جنگ ها با داستان بازی ارتباط مهمی دارند بنابراین در ابتدا توضیحی درباره ی این جنگ ها ارایه می دهیم. جنگ های هفت ساله به مجموع درگیری هایی گفته می شود که از سال ۱۷۵۶ تا ۱۷۶۳ میلادی در مناطق آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای مرکزی جریان داشت و اکثر قدرت های بزرگ آن زمان در آن شرکت داشتند و با توجه به اقیانوس اطلس که پلی میان آمریکای شمالی و اروپا ایت، اکثر این نبرد ها نبرد های دریایی بوده اند. فرانسه هم که در این جنگ حضور داشت، صدمات اقصادی بسیار شدیدی دید و همین امر باعث شد تا اختلاف طبقاتی در این کشور پر رنگ تر شود و سرانجام به انقلاب مردم منجر شود، به همین دلیل است که داستان این نسخه به عنوان Unity نیز ارتباط دارد.این بازی فوق العاده به تازگی برای دانلود روی اینترنت قرار گرفته امیدوارم از بازی لذت ببرین با تشکر مدیر سایت.

 Assassin’s Creed : Rogue یک تقلید محض از Black Flag است. این جمله بهترین توصیفی است که می توان با توجه به نمایش های این عنوان دارد. در واقع Assassin’s Creed : Rogue همان Black Flag است و تنها چند تکه یخ و اندکی قابلیت های جدید به آن اضافه شده است. دو تریلر از گیم پلی این عنوان در Gamescom 2014 منتشر شده است که یکی از آن ها مربوط به نبرد های دریایی  و دیگری مربوط به مراحل خشکی که ابتدا نبرد های دریایی را مرور می کنیم. تریلر با صحنه ی پرواز یک عقاب آغاز می شود و مشخص می شود که نمایش بازی مربوط به مناطق شمالی اقیانوس اطلس و نزدیک به قطب است. در واقع ۵  مکان اصلی در بازی وجود دارد که اسم ان ها: مناطق شمالی اقیانوس اطلس ، نمایی تازه از شهر نیویورک، شهر Quebec در شرق کانادا، ایالت Alabama در جنوب آمریکا و منطقه ای جدید با نام Appalachian River Valley  که رودخانه ای است که شهر کبک را به ایالت آلاباما متصل می شود. اولین چیزی که با دیدن نمایش متوجه می شوید این است که گرافیک بازی و حتی فیزیک کاراکتر ها کوچک ترین تغییری نسبت به Black Flag نکرده است و بازی در  همان سبک است که در Black Flag دیده اید. فضا سازی قطب شمال خوب از کار در آمده است و وجود کوه های یخ زده در اطرف محیط به این امر کمک کرده است. کشتی اصلی Shay در بازی Morrigan نام دارد و نسبت به Jackdaw کوچک تر و ضعیف تر است اما امکانات پیشرفته تری دارد. در همان ابتدای نمایش شاهد درگیری با کشتی های دشمن هستیم که در این نبرد چندین سلاح جدید کشتی مشخص می شوند. بر خلاف Black Flag که توپ های جلوی کشتی مجهز به توپ های زنجیر دار بودند، این بار توپ های جلوی کشتی، توپ هایی آتشین شلیک می کنند. همچنین Morrigan دارای دماغه ی فلزی و قدرتمندی است که در برخورد با کشتی های دیگر آن ها را به شدت تخریب می کند.با بازی کردن داستان را تجربه کنید.

 

آموزش نصب بازی:از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

دانلود به صورت بخش های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت ۸ : Direct Link

دانلود پارت ۹ : Direct Link

  با تشکر مدیر سایت

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پیری در تاریخ 1393/12/17 و 15:26 دقیقه ارسال شده است

سلام.ممنون به خاطر زحماتتان.
بازی جذابی بود.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395