loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 3779 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود بازی Turok برای کامپیوتر

دانلود بازی تفنگی Turok برای PC

دانلود بازی Turok برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود بازی Turok برای کامپیوتر فشرده شده کم حجم شده

Turok

نقد بازی Turok:برای دانلود بازی تفنگی Turok برای کامپیوتر pc فشرده شده کم حجم شده با لینک مستقیم و رایگان با سایت وقت بازی همراه باشید.بازی Turok نام یکی از بازیهای اکشن اول شخص و ماجراجویی سال ۲۰۰۸ است که توسط کمپانی Propaganda Games, Aspyr Studios طراحی و توسط Touchstone Studios برای پلتفرمهای مختلف عرضه شد . داستان شباهت زیادی به توراک قدیمی دارد که بر اساس کاراکتر افسانه ای کمیک استریپی سال ۱۹۵۴ انتشار یافته است. وقایع بازی در ۲۰۰ سال بعد اتفاق می افتد ، جایی که جوزف توراک و گروه همراهش که عضو شرکتی به نام “Whiskey Co.” هستند ماموریت پیدا میکنند که فردی به نام “Kane” را که مربی سابق توراک بوده است را پیدا کنند.”Kane”به صورت مخفیانه از سیاره خارج شده و ماموریت توراک و تیمش پیدا کردن وی میباشد. همچنان که توراک و تیمش با سفینه فضایی به دنبال “کین” میگردد ناگهان سفینه دچار مشکل شده و مجبور به فرود در سیاره ای مرموز میشود و این شروع داستان است.

شما در ابتدا باید سربازان خود را پیدا کرده و زنده بمانید که زنده ماندن در این سیاره که ساکنان آن دایناسورها هستند کاری است بس دشوار. در این سیاره خزندگان گوناگونی و متنوعی دیده می شود که البته برای یک بازی به سبک ژوراسیک پارک امری است عادی و می توان تهیه دیدن نسبتا خوب حملات در یک لحظه چابکی و زرنگی دایناسورها در یک لحظه اشاره کرد.  نبرد با دایناسورها محتاج مهارت خاص و استفاده از تاکتیک های خاص است. دایناسورها معمولا به صورت گروهی حمله می کنند و آنها حقیقتا ستاره های بازی Turok در این سیاره جنگلی هستند. در این بین دایناسورهای عظیم جسته مانند:””Tyrannosaurus وجود دارند که به عنوان دایناسورهای بزرگ هیبت خاصی دارند البته این دایناسورهای عظیم جسته مغز کوچکی دارند.

هوش مصنوعی بسیار عالی Turok باعث هیجان بازی میشود. برای مثال سربازان دشمن به صورت مخفیانه و بدون سر و صدا به سمت شما نزدیک می شود و به طور ناگهانی به شما حمله ور می شوند و وظیفه آسیب رساندن به شما را به خوبی انجام می دهند. در مواقعی از بازی می توانید گروه دایناسورها را به سمت سربازان دشمن رانده و به عنوان یک سلاح مهلک از آن استفاده کنید.

شما می توانید در مواقع جنگ تن به تن پشت درختها و دیوارها و اجسام پناه بگیرید البته دشمنان شما شما نیز این کار را به خوبی بلدند.در بازی Turok اسحله های گوناگونی وجود دارد که می توان ار آنها در جنگهای دور مثل تفنگ دوربین دار ، جنگهای تن به تن از مسلسلها و در برابر دایناسورها می توان علاوه بر سایر تفنگها از موشک انداز استفاده کرد. البته در بازی نارنجک نیز وجود دارد که می توانید با درجه بندی دقیق از یک صحنه دایناسور در حال چریدن،یک صحنه خونین بسازید. البته اسلحه هایی برای مبارزه های مخفی نیز وجود دارد که همان تیرکمان معروف توراک و چاقو است.

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Turok :

OS: Windows XP/Vista
Processor: Pentium 4 @ 2.4 GHz or Equivalent
Memory: 1 Gb
Hard Drive: 18 Gb free
Video Memory: 128 Mb
Video Card: nVidia GeForce 6600 / ATI Radeon x1300
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

توضیحات بازی :

–  با توجه به فشرده بودن بازی , زبانهای غیر از انگلیسی از آن حذف شده است و دیگر بخشهای بازی همانند میان پرده ها, صداگذاری و … به صورت ارجینال باقی مانده است .

******************

تصاویری از محیط Turok

Turok

Turok

Turok

Turok


فرمت فایل :EXE
حجم فایل :4.17 گیگابایت
رمز فایل :www.novagame.ir
لینک دانلود :پارت 1 | لینک کمکی
لینک دانلود :پارت 2 | لینک کمکی
لینک دانلود :پارت 3 | لینک کمکی
لینک دانلود :پارت 4 | لینک کمکی
لینک دانلود :پارت 5 | لینک کمکی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395