loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 3328 دوشنبه 02 شهریور 1394 نظرات (4)

دانلود بازی Insane 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Insane 2 برای PC با لینک مستقیم

دانلود بازی Insane 2 برای PC فشرده شده و کم حجم

دانلود بازی Insane 2 برای کامپیوتر از سایت وقت بازی

Insane 2

نقد بازی insane 2:برای دانلود بازی برای کامپیوتر pc فشرده شده کم حجم شده و با لینک مستقیم و رایگان,دانلود بازی ماشینی برای کامپیوتر pc جدید.Insane 2 یک عنوان زیبا در سبک مسابقه ای، ماشین سواری است که در سال ۲۰۱۲ توسط Targem Games ساخته و توسط Game Factory Interactive برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. بازی جنون ۲ با ارائه ی مسابقات سبک Off-Road توانست خلاقیت و نوآوری را به عناونی این سبک دهد. در کنار مد Time Trial دارای ۹ مد دیگر نیز می باشد. برخی از این مدهای محبوب Capture the flag , Gate hunt و Pathfinder نام دارد . تمام این مدهای قابلیت انجام دادن به صورت آنلاین و مولتی را دارا می باشند. بیش از ۱۵۰ مسابقات قهرمانی و کسب جام در سرتاسر اروپا , آمریکا , آفریقا و قطب جنون در جریان است . بازی Insane 2 دارای ۱۸ ماشین در کلاس های مختلف است حتی نمونه های آزمایشی بسیاری از ماشین ها نظیر Bigfoot نیز در این عنوان گنجانده شده است. امتیازات به دست آمده از مسابقاتی که با برد همراه می باشد می تواند در آپگرید ماشین ها استفاده شود . این آپگریدها شامل Engine , Gear , Body و موارد جانبی می باشد.

هر ماشین سیستم تخریب خود به هنگام وارد شدن ضربه را دارد . حریف شما در مسابقات تنها مابقه دهندگان دیگر نمی باشد. بلکه شما باید با گاردریل ها , کامیون ها ی سنگین و همچنین رعد و برق در آب و هوای طوفانی مسابقه دهید. در مجموع ۲۰ منطقه مختلف در چهار نقطه ی مختلف جهان برای مسابقات قرار داده شده . این گیم با ظرافت خاصی ساخته شده و جزئیات در آن بسیار رعایت شده است. پس اگر علاقمند به سبک مسابقه ای، ماشین سواری هستید هم اکنون میتوانید عنوان زیبای Insane 2 را به طور مستقیم و رایگان از سایت وقت بازی دریافت نمایید.

توضیحات بیشتر در مورد بازی insane 2:بازی Insane 2 در سبک مسابقه ای می باشد که توسط استودیو Targem Games ساخته شده و استودیو Game Factory Interactive آن را در سال 2012 برای PC منتشر کرده است . بازی جنون 2 با ارائه ی مسابقات سبک Off-Road توانست خلاقیت و نوآوری را به بازی های این سبک دهد . در کنار مد Time Trial بازی دارای 9 مد دیگر نیز می باشد . برخی از این مدهای محبوب Capture the flag , Gate hunt و Pathfinder نام دارد . تمام این مدهای قابلیت انجام دادن به صورت آنلاین و مولتی را دارا می باشند . بیش از 150 مسابقات قهرمانی و کسب جام در سرتاسر اروپا , آمریکا , آفریقا و قطب جنون در جریان است . بازی Insane 2 دارای 18 ماشین در کلاس های مختلف است حتی نمونه های آزمایشی بسیاری از ماشین ها نظیر Bigfoot نیز در این بازی گنجانده شده است . امتیازات به دست آمده از مسابقاتی که با برد همراه می باشد می تواند در آپگرید ماشین ها استفاده شود . این آپگریدها شامل Engine , Gear , Body و موارد جانبی می باشد . هر ماشین سیستم تخریب خود به هنگام وارد شدن ضربه را دارد . حریف شما در مسابقات تنها مابقه دهندگان دیگر نمی باشد . بلکه شما باید با گاردریل ها , کامیون ها ی سنگین و همچنین رعد و برق در آب و هوای طوفانی مسابقه دهید . در مجموع 20 منطقه مختلف در چهار نقطه ی مختلف جهان برای مسابقات قرار داده شده . بازی Insane 2 با ظرافت خاصی ساخته شده و جزئیات در آن بسیار رعایت شده است .

مشخصات بازی :

نام بازی : Insane 2

نام بازی (فارسی) : جنون 2

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2012

شرکت سازنده : Targem Games

منتشر کننده : Game Factory Interactive

سبک بازی :مسابقه ای

نسخه : SKIDROW

نوع فایل : ISO

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP (SP2), Vista (SP1), 7
Processor: Intel Core 2 Duo or AMD Athlon 64 X2
Memory: 1 GB RAM (1.5 GB for Vista/7)
Hard Disk Space: 1.2 GB Free HDD space
Video Card: GeForce 7900GTX/ATI RADEON X1900 XT or higher
DirectX®: 9.0c

*****************

تصاویری از میحط insane 2

Insane 2

Insane 2

Insane 2

Insane 2


فرمت فایل :ISO
حجم فایل :1.41 گیگابایت
رمز فایل :www.novagame.ir
لینک دانلود :پارت 1 | لینک کمکی
لینک دانلود :پارت 2 | لینک کمکی

دانلود بازی,خربد آنلاين بازي insane 2,خريد پستي بازي insane 2,دانلود بازي اکشن,دانلود بازي جديد,دانلود بازي ماجراجويي,دانلود رايگان,دانلود رايگان بازي,دانلود رايگان بازي زيباي insane 2,دانلود رايگان بازي کامپيوتر,دانلود پکيج بازي ها,دانلود کرک بازي,دانلود کرک بازي insane 2,راهنماي نصب بازي insane 2,مشکل در بازي insane 2,نقد بازي insane 2,بازی insane,بازی insane 2,دانلود insane,دانلود insane 2,دانلود بازی insane,دانلود بازی insane 2,بازی کامپیوتر,دانلود بازی جدید,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی PC,بازی رایگان,کرک بازی,دانلود بازی Insane 2,دانلود بازی Insane 2 برای کامپیوتر,دانلود بازی Insane 2 برای PC,دانلود Insane 2, تریلر بازی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آرمان در تاریخ 1395/08/28 و 22:08 دقیقه ارسال شده است

سلام این بازی اجرا نمیشه

این نظر توسط سیدحسین در تاریخ 1395/08/09 و 8:44 دقیقه ارسال شده است

سلام متاسفانه پارت 2رادوباردانلودکردم که خراب است چرابه مردم خسارت می رسانیدشکلک

این نظر توسط محسن در تاریخ 1395/03/28 و 17:13 دقیقه ارسال شده است

بازی فوق العاده ای هستش

این نظر توسط میکی در تاریخ 1395/03/28 و 17:07 دقیقه ارسال شده است

سلام بسیار سایت زیبا و متنوعی دارید
ممون میشم مطالب بیشتر بزارین


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395