loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 2785 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود بازی Test Drive Unlimited 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Test Drive Unlimited 2 برای PC با لینک مستقیم

دانلود بازی Test Drive Unlimited 2 برای PC فشرده و کم حجم شده

Test Drive Unlimited 2

نقد بازی Test Drive Unlimited 2:برای دانلود بازی فشرده کم حجم شده با لینک مستقیم با ما همراه باشید.Test Drive Unlimited 2 یک عنوان زیبا در سبک ماشین سواری است که در سال ۲۰۱۵ توسط Eden Games ساخته و توسط کمپانی Atari برای پلتفرم های PC / XBOX 360 / PS3 عرضه شده است . بازی Test Drive Unlimited 2 یک عنوان مسابقه ای است که علاوه بر رد کردن Lap Timeها و خطوط مسابقه، در مورد گشت و کشف محیط های تازه است. این بازی بیشتر روی شما تمرکز دارد تا ماشینتان و از این رو شما بجای کنترل یک ماشین، کنترل یک انسان را بر عهده دارید. Test Drive قصد دارد یک زندگی دوم و مجازی و البته لذت بخش را برای شما خلق کند، دیگر شخصیت شما یک آدم کلاه خود به سر با چهره نامعلوم نیست، او یک شخصیت و چهره مشخص دارد. این بار موتور سیکلت در بازی وجود ندارد و به جایش ماشین های Off-Road وارد شده اند، چرخه روز و شب و آب و هوا در بازی به صورت کاملا داینامیک طراحی شده و در جزیره زیبای Ibiza دنبال می شود که یک شهر کاملا آزاد است و دست کمی از بهشت ندارد، شما باز هم به جزیره زیبا و اصلاح شده Oahu در هاوایی باز می گردید. این بار مشکلات جزیره Oahu در Ibiza حل شده و دیگر با بعضی محیط های زشت روبرو نیستیم. در حقیقت جزیره از تنوع آب و هوایی و همچنین بومی متفاوتی برخوردار است. محیط ها بیشتر اروپایی شده و ساختمان ها هم بیشتر شبیه به معماری های اروپایی کار شده اند.

شاید وقایعی که در این نسخه اتفاق می افتد را نتوان به عنوان یک داستان زیبا و درگیر کننده دانست. اما در این بازی نیز همچون نسخه ی قبلی این سری می توانید برای خود زندگی ثروتمندانه ای را به ارمغان آورید. در Test Drive Unlimited 2 شما قادر هستید ، با طی مراحل بازی ، پول لازم برای خرید نیازهای واجب خود را بدست آورید. مسلماً اگر این راه کفاف نداد ، راه های شما که می توانید از آن ها استفاده کنید ، به پایان نمی رسد و قطعاً راه های دیگری نیز برای کسب پول وجود خواهد داشت. اینبار می توانید با حمل مواد قاچاق ، منجمله مواد مخدر و جنس های تقلبی مانند پوشاک و … ، پول لازم برای خرید ماشین ، خانه و … را بدست آورید. همچنین شما می توانید شخصیت خود را Customize کنید و یا لباس های وی را عوض کنید ، البته باید در نظر بگیرید که تمام اینها با داشتن پول امکان پذیر است.

شما تنها وادار به انتخاب کارکتر مرد نیستید و با توجه به سلیقه تان می توانید زن هم انتخاب کنید. شایان ذکر است خرید ویلا ، پنت هاوس ، گاراج ماشین و … از جمله دسترسی های جالب این عنوان می باشند، Test Drive Unlimited 2 دارای بیش از ۱۰۰ اتوموبیل می باشد که بیش از ۴۰ درصد آنها جدید هستند. ماشین های بسیاری مانند Pagani Zonda ، Audi R8 ، Shelby GT500 و … در بازی وجود خواهند داشت که فکر نشستن پشت برخی از آنها حتی به مغزمان نیز خطور نمی کند. نکته ی تعجب برانگیر این است که کمپانی لامبورگینی بازی این عنوان قرار داد نبسته است و در نتیجه هیچ یک از ماشین های این کمپانی مانند Lamborghini Murcielago LP640 ، Gallardo و … در بازی حضور نخواهند داشت. به طور کلی می توان نتیجه گرفت که اتوموبیل های موجود در بازی بسیار متنوع می باشند و حداقل شاید این امر بتواند از تکراری شدن و خسته شدن از گیم پلی بازی ، مقدار قابل توحهی را بکاهد. پس اگر علاقمند به سبک ماشین سواری هستید هم اکنون میتوانید عنوان زیبای Test Drive Unlimited 2 را به طور مستقیم و رایگان از سایت تایم گیم دریافت نمایید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP SP2, Vista SP2, Windows 7
+Processor : Intel Core 2 Duo 2.2GHz or AMD Athlon X2 4400
Memory : 2GB
*Graphics : Nvidia GeForce 8800 / ATI Radeon HD 3870 or faster
DirectX® : DirectX 9.0c
Hard Drive : 14 GB
Sound : DirectX 9.0c-compatible
Peripherals : Keyboard, Mouse or 10-button controller such as Xbox 360 or Logitech Dual-Action
Other Requirements : Internet Broadband Connection, Microsoft .NET 3.5 required
Note :* Integrated video cards, such as the ATI Radeon HD 3200 or Intel HD Graphics, are not supported

سیستم پیشنهادی :

OS :Windows XP SP2, Vista SP2, Windows 7
+Processor : Core 2 Duo 2.2GHz or AMD Athlon X2 4400
Memory : 2GB
Graphics : Nvidia GeForce GTX 280 / ATI Radeon HD 4870
DirectX® : DirectX 9.0c
Hard Drive : 14 GB
Sound : DirectX 9.0c-compatible
Peripherals : Keyboard, Mouse or 10-button controller such as Xbox 360 or Logitech Dual-Action
Other Requirements : Internet Broadband Connection, Microsoft .NET 3.5 required
Note :* Integrated video cards, such as the ATI Radeon HD 3200 or Intel HD Graphics, are not supported

این نسخه شامل آیتم های زیر می باشد :

* Test Drive Unlimited 2 (main game)

* Exploration Pack DLC

* Bike Pack DLC

*****************

تصاویری از محیط بازی Test Drive Unlimited 2

Test Drive Unlimited 21

Test Drive Unlimited 22

Test Drive Unlimited 23

Test Drive Unlimited 24


حجم فایل :7.52 گیگابایت
رمز فایل :www.novagame.ir
لینک دانلود :پارت 1 | لینک کمکی

لینک دانلود :پارت 2 | لینک کمکی

لینک دانلود :پارت 3 | لینک کمکی

لینک دانلود :پارت 4 | لینک کمکی

لینک دانلود :پارت 5 | لینک کمکی

لینک دانلود :پارت 6 | لینک کمکی

لینک دانلود :پارت 7 | لینک کمکی

لینک دانلود :پارت 8 | لینک کمکی

 


دانلود Test Drive Unlimited 2 ,دانلود بازی Test Drive Unlimited 2  ,کرک بازی Test Drive Unlimited 2 ,دانلود بازی آزمایش رانندگی 2,دانلود بازی کامپیوتر,نسخه کامل بازی Test Drive Unlimited 2,دانلود بازی unkilled,دانلود بازی unkilled اندروید,دانلود بازی unkilled برای اندروید,دانلود بازی اکشن اندروید,دانلود بازی اکشن برای اندروید,دانلود بازی جدید برای اندروید,دانلود بازی حمله زامبی ها برای اندروید,دانلود بازی زامبی برای اندروید,دانلود بازی کشتن زامبی ها برای اندروید,دانلود دیتا بازی unkilled,دانلود رایگان بازی unkilled,دانلود نسخه مود بازی unkilled,دانلود نسخه پول بی نهایت بازی unkilled,بازی موبایل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395