loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 1753 سه شنبه 03 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود بازی پاندای کاراته کار برای pc

دانلود بازی پاندای کاراته کار برای کامپیوتر فشرده شده

دانلود بازی پاندای کاراته کار برای کامپیوتر کم حجم شده

دانلود بازی پاندای کاراته کار برای pc با لینک مستقیم

دانلود بازی پاندای کاراته کار برای کامپیوتر از سایت وقت بازی

پاندای کاراته کار

نقد بازی پاندای کاراته کار:برای دانلود بازی پاندای کاراته کار برای کامپیوتر و pc همراه سایت وقت بازی باشید.جدا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سخت افزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با صعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقط دز پنجره ی مانتیور شما اتفاق می افتند و برای کنترل این محیط کوچک فقط یک موس و ۴ دکمه ی جهت کافیست . یکی از محبوب ترین بازی های این سبک بازی Karate Panda نام دارد که یک بازی مناسب برای تمام سنین می باشد .یک بازی هیجان انگیز در سبک مبارزه ای و ماجراجویی است که شرکت Jenkat Media, Inc ساخت و انتشار آن را بر عهده گرفته است . داستان جذاب بازی از زمانی شروع می شود که موجودات خبیث و ترسناک، به جنگل های بامبوی پاندا ها حمله ور می شوند و بچه های کوچک آن ها را به سرقت می برند و ویرانی های بسیاری را در منطفه به وجود می آورند. . حال نقش شما در این داستان از این قرار است که یک پاندای قهرمان را کنترل میکنید و به جنگ با دشمانان می روید تا افراد دزدیده شده را از کام مرگ نحات دهید . مراحل جالب و زیاد ، موزیک متن متنوع و صداگذاری جالب و بعضا خنده آور از ویژگی های این بازی می باشند

تصاویری از محیط بازی پاندا کاراته کار

پاندای کاراته کار

پاندای کاراته کار


توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در وقت بازی دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم وقت بازی امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. 

* این بازی روی تمامی سیستم ها اجرا می شود.

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: ۴۸ MB

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395