loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 6240 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (8)

دانلود بازی Prince of Persia: The Two Thrones برای PC

دانلود بازی Prince of Persia: The Two Thrones برای کامپیوتر
دانلود شاهزاده ایرانی ۳ برای PC
|دانلود  نسخه کم حجم بازی شاهزاده ایرانی |

prince of persia 3


 بازی Prince of Persia: The Two Thrones نام سومین نسخه از سری بازیهای شاهزاده ایرانی است که در سال ۲۰۰۳ توسط کمپانی قدرتمند یوبی سافت برای پلتفرمهای مختلف عرضه شد و توانست به عنوان یکی از پر فروشترین عناوین زمان خود شناخته شود . شاهزاده ایرانی ۳ یکبار دیگر داستان شاهزاده را روایت میکند که وقتی وارد شهر محل زندگی خود میشود متوجه میشود که آنجا در حال سوختن است و بابیلون توسط افرادی تحت تصرف قرار گرفته است که Kaileena را با خود میبرند و او را می کشند . در این گیر و دار خنجر زمان که از نیروی بسیار زیادی برخوردار است به دست شاهزاده می افتد و نیمه سیاهی به او اضافه میکند که گاهی اوقات به سراغش می آید .

شاهزاده برای سر و سامان بخشیدن به اوضاع وارد عمل میشود و سعی دارد شنهای زمان را که اکنون مجددا آغاز شده اند برای همیشه از بین ببرد و آرامش را به شهر خود بازگرداند . از ویژگیهای بازی شاهزاده ایرانی ۳ میتوان به نمیه سیاه شاهزاده اشاره کرد که هنگام مبارزات میتوانید از او کمک بگیرید و از سلاحهای مختلف و قدرتمندی که در اختیارتان قرار میدهد استفاده نمایید . از دیگر نکات مثبت وجود مرحله های متنوع در بازی Prince of Persia: The Two Thrones است که از جذابترین آنها میتوان به مرحله ارابه رانی و مبارزه با هیولاهای غول پیکر اشاره کرد که جذابیت بازی را دو چندان کرده است . اگر از علاقمندان به سری شاهزاده ایرانی هستید فرصت دانلود Prince of Persia: The Two Thrones را با لینک مستقیم از تایم گیم  از دست ندهید .

 

تصاویری از محیط Prince of Persia: The Two Thrones :

  prince-of-persia-The-Two-Thrones-6


prince-of-persia-The-Two-Thrones-1

prince-of-persia-The-Two-Thrones-2

prince-of-persia-The-Two-Thrones-3

prince-of-persia-The-Two-Thrones-4

prince-of-persia-The-Two-Thrones-5

حداقل سیستم مورد نیاز :

 OS: Windows 2000/XP
Processor: Pentium 3 @ 1 GHz
Memory: 256 Mb
Hard Drive: 1 Gb free
Video Memory: 64 Mb
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

فرمت فایل :
EXE
حجم فایل :
331 مگابایت
رمز فایل :
www.novagame.ir

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سید دانیال در تاریخ 1395/09/27 و 19:27 دقیقه ارسال شده است

سلام موقعی که بازی رو اجرا میکنم این ارور رو میده
copatible garphics card and driver unsupported card microsoft basic render driver

این نظر توسط master در تاریخ 1395/08/27 و 18:26 دقیقه ارسال شده است

داداچ حجممون الکی ب فنا رف:| ویندوزم 64 بیته بعد میزنم وارد بازی شه ی چی میاد پر میشه بعد ی صفحه دگ میاد نمیشه وارد بازی شد:|

این نظر توسط در تاریخ 1395/03/21 و 20:02 دقیقه ارسال شده است

من ویندوزم64 بیته.
دان کردم میگه روی 64 اجرا نمیشه.
بنویس خو روی چند بیت اجرا میشه ما حجم خودمونو الکی فوت و فنانکنیم دیگه.
پاسخ : سلام بازی رویه 32 بیت و 64 بیت حتما اجرا خواهد شد دقت کنید بازی قدیمی میباشد و بر رویه سیستم های جدید با هر نسخه از ویندوز جواب گو خواهد بود

این نظر توسط میلاد در تاریخ 1395/02/17 و 19:47 دقیقه ارسال شده است

سلام.
وقتی بازی رو نصب کردم و بعد روی ایکون بازی کلیک کردم یک صفحه ی کوچک میاد و پر میشه بعد یک صفحهی بزرگ میاد و گذینهای که مربوط به اجرای بازیه نمیشه روش کلیک کرد جرین چیه؟؟؟ خواهش میکنم کمک کنید این برادرم پدرم رو در اورده
پاسخ : سلام در انجمن به بحث بگذارید

این نظر توسط اریا در تاریخ 1394/11/08 و 10:06 دقیقه ارسال شده است

سلام من دان کردم وقتی نصب میشه داخل بازی نمیره
پاسخ : سلام نرم افزار های مورد نیاز نصب بازی ها را نصب کنید.

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1394/11/02 و 13:10 دقیقه ارسال شده است

من دارم دان میکنم اگه باز نشه سایتتو به آتیش میکشم

این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/11/02 و 13:06 دقیقه ارسال شده است

سلام میگم این نسخه رو سیستم 32 بیتی اجرا میشه؟شکلک
پاسخ : سلام بله

این نظر توسط majid در تاریخ 1394/03/16 و 0:37 دقیقه ارسال شده است

میخواستم بدونم این بازی 32 بیتی هستش یا بیتی؟ چون سیستم من 64 بیتیه و 32 بیتی رو اجرا نمیکنه
پاسخ : سلام.باید اجرا کنهمشکی نداره من خودم این بازی رو 8.1 نصب کردم اجرا شده


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395