loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 10310 شنبه 03 مرداد 1394 نظرات (26)

دانلود بازی Assassins Creed Unity برای کامپیوتر

دانلود بازی Assassins Creed Unity برای PC با لینک مستقیم

دانلود آپدیت 1.4 بازی Assassins Creed Unity

Assassin’s Creed Unity Update v1.4

Assassins Creed Unity

توضیحات بازی:بازی Assassins Creed Unity در سبک اکشن , ماجرایی می باشد که توسط استودیو Ubisoft ساخته شده است و برای کنسول های Xbox One و PS4 به همراه PC منتشر شده است . این نسخه هفتمین سری از بازی محبوب Assassins Creed بود و وقایع آن ما بین نسخه Black Flag و نسخه Rogue بود . در همان روزهای اول که این نسخه معرفی شد یوبیسافت نوید یک نسخه با گرافیک بالا و گیم پلی بی نظیر داده بود . ولی کافیست کمی با استودیو Ubisoft آشنایی داشته باشید تا متوجه شوید که همیشه بازی های که توسط این استودیو منتشر می شود دچار باگ های گرافیکی و مشکل دار می باشد . از این رو یوبیسافت آپدیت های مختلفی را برای این بازی منتشر کرد که هرکدام برخی از مشکلات را حل می کردند سرانجام آخرین و جدیدترین آپدیت منتشر شده Update 1.4 نام دارد لینک دانلود آپدیت 1.4 بازی Assassins Creed Unity نسخه ریلودد و ALI213 در پایین همین صفحه قرار دارد که می توانید براحتی آن را دریافت نمایید .

مشخصات بازی Assassins Creed Unity :

نام : Assassin’s Creed Unity Update v1.4

نام (فارسی) : آپدیت ورژن 1.4 بازی فرقه قاتلین اتحاد

پلتفرم : PC

شرکت سازنده : Ubisoft Montreal

شرکت منتشر کننده : Ubisoft

سبک بازی : اکشن , ماجرایی

تصاویری از محیط بازی Assassins Creed Unity:

Assassins Creed Unity

Assassins Creed Unity

Assassins Creed Unity

Assassins Creed Unity


لینک دانلود آپدیت بازی Assassins Creed Unity برای pc :

پارت 01 - حجم 1 گیگابایت

پارت 02 - حجم 1 گیگابایت

پارت 03 - حجم 1 گیگابایت

پارت 04 - حجم 1 گیگابایت

پارت 05 - حجم 1 گیگابایت

پارت 06 - حجم 60 مگابایت

 

دانلود آپدیت 1.4 بازی Assassins Creed Unity نسخه RELOADED

پارت 01 - حجم 1 گیگابایت

پارت 02 - حجم 608 مگابایت

راهنمای نصب آپدیت بازی Assassins Creed Unity:

نسخه RELOADED :

- ابتدا فايل مورد نظر خود را دانلود کنيد .

- با استفاده از نرم افزار Winrar فايل را از حالت فشرده خارج کنيد .

- فايل setup.exe را اجرا کرده و مراحل نصب را ادامه دهيد .

- پس از پايان نصب تمامي محتواي پوشه Crack را در محل پيش فرض بازي کپي کنيد .

- تمام .

 

نسخه Gold Edition :

- ابتدا فايل مورد نظر خود را دانلود کنيد .

- با استفاده از نرم افزار Winrar فايل را از حالت فشرده خارج کنيد .

- محتویات پوشه به دست آمده را در محل بازی کپی کنید .

- تمام .

رمز فایل: www.download.ir

دانلود,بازی,آپدیت بازی,دانلود آپدیت بازی Assassins Creed Unity,آپدیت 1.4 بازی Assassins Creed Unity,دانلود Assassins Creed Unity Update v1.4

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط erfan در تاریخ 1395/08/30 و 21:27 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید میخاستم ببینم بازی روی ای سیستم اجا میشه
رم 4گیگ
گرافیک 1گیگ
دایرکس 12.1
سی پی یو پنتیوم 4400 3.30 گیگاهرز
ویندوز 7 64 بیت
هارد 1 ترابایت
لطفا خیلی زود جواب بدید

این نظر توسط محسن در تاریخ 1395/08/21 و 8:22 دقیقه ارسال شده است

من دارم نسخه reload دانلودد میکنم ایا خوب است یا خیر ؟






















این نظر توسط محسن در تاریخ 1395/08/21 و 8:17 دقیقه ارسال شده است

من همه پارتاشو دارم به نظر خودم دارم وای این ارور میده در حا استراکت میکنم اسم پارت 2-4 رو میده من باید کدوم پارتو دانلود کنم

این نظر توسط محسن در تاریخ 1395/08/21 و 8:11 دقیقه ارسال شده است

جطور باید نصب کنم استراکت میزنم رمز شو هم میزنم پارت 4 دارم اما بازم گیر میده خواهشا راهنمایی کنید من عاشق بازی اساسینس هستم لطفا

این نظر توسط محمد اسلامی در تاریخ 1395/08/17 و 15:07 دقیقه ارسال شده است

سلام من نسخه RELOADEDرو دانلود کردم از فایل زیپ بیرون اوردمsetup فایل رو اجرا کردم ونصب کردم حالا وقتی می خام بازی ر شروع کنم این اردو میده The program cant start because NvGsa.x64.bll is missing from your computer.

این نظر توسط امیر در تاریخ 1395/08/12 و 17:04 دقیقه ارسال شده است

باسلام ببخشید این بازی روی سیستم من اجرا میشه رم4 سی پی یو 2هسته اینتل کارت گرافیک 2 گیگ ای ام دی ریدن

این نظر توسط محسن در تاریخ 1395/07/29 و 8:58 دقیقه ارسال شده است

ایا برای شما ستاب میاد لطفا جواب بدین

این نظر توسط حمید در تاریخ 1395/07/21 و 18:21 دقیقه ارسال شده است

سلام این بازی اساسین کرید یونیتی بر روی سیستم
رم چهار
و گرافیک دو
درست اجرا میشه یا نه؟

این نظر توسط سامان در تاریخ 1395/07/09 و 12:44 دقیقه ارسال شده است

به درد نمی خورد

این نظر توسط ali در تاریخ 1395/07/01 و 1:27 دقیقه ارسال شده است

لینک اول رو دانلود کنم بهتره یا دوم


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395