loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 1522 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Hamlet برای PC

دانلود بازی فلش

بهترین بازی های فلش

دانلود بازی Hamlet برای PC

در همان اوایل بازی دو معمای بسیار جالب (پیدا کردن پسورد صفحه کنترل و پیدا کردن یک خرچنگ برای بریدن طناب زیرآب) وجود دارد که نشان می‌دهند چطور می‌شود با سنت‌شکنی و شکستن دیوار چهارم بین مخاطب و کاراکتر بازی، معماهای بامزه و البته مشکل خلق کرد. معماها در ادامه بسیار متنوع هستند و از پیدا کردن راه صحیح در یک هزارتو (ماز) تا پیدا کردن کاراکتر اصلی در یک صحنه شلوغ و پر از آدم تغییر می‌کنند.
خوشبختانه برای این‌که خیلی در هر مرحله معطل نشوید، یک سیستم راهنمایی در بازی وجود دارد که با گذشت زمان فعال می‌شود. بازی به شما فرصت می‌دهد تا حسابی اطراف هر صحنه را بگردید و پس از چند دقیقه اگر نتوانستید راه‌حل درست را پیدا کنید، گزینه راهنما فعال می‌شود. استفاده از این راهنما از مرحله۴ به بعد تقریبا الزامی است.
بازی هملت بسیار کوتاه است و تنها از ۵مرحله تشکیل شده. هر مرحله هم تقریبا ۵ یا ۶صحنه مجزا دارد و در پایان هر مرحله با یک غولآخر مواجه می‌شوید! شکست غولآخرها معمولا نیاز به واکنش سریع در کلیک کردن و تصمیم‌گیری دارد.
از نظر گرافیکی بازی هملت کاملا ساده است، اما سبک هنری کمیک زیبایی دارد. شخصیت‌هایی مانند کلادیوس و افلیا ظاهر کمیک بامزه‌ای دارند و تنوع مراحل باعث می‌شود تا پایان بازی از دیدن صحنه‌های رنگارنگ آن خسته نشوید. این بازی کم‌حجم ارزش دانلود کردن را دارد و به علاقه‌مندان به بازی‌های ماجرایی و معمایی توصیه می‌کنیم آن‌را امتحان کنند

حداقل سیستم مورد نیاز:

Windows XP/Vista/7
1 GHz processor
512 MB RAM
100 MB Hard Drive space

128 MB graphics card

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، دقت داشته باشید که باید DirectX10 حتما بر روی سیستم شما نصب باشد و سپس به اجرای بازی بپردازید. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Hamlet برای PC دانلود (اصلاح شد)   Direct Link

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395