loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 1743 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود نسخه کم حجم شده بازی Extreme Roads USA – کامیون سواری برای کامپیوتر
دانلود بازی Extreme Roads USA – کامیون سواری برای pc با لینک مستقیم
دانلود بازی کامیون سواری

Extreme Roads USA

 

Extreme Roads USA ورژن جدید از سری بازی های شبیه سازی کامیون سواری از شرکت UIG Entertainment برای کامپیوتر می باشد و در سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر شده است. برای وارد شدن به محیط ابتدایی بازی نیاز به تنظیم یک قرارداد و انتخاب ارزان قیمت ترین کامیون در گاراژ را دارید تا کار خود را از صفر آغاز کنید و به مرور زمان پیشرفت و گسترش را در کارتان به وضوح مشاهده کنید.

اکثریت قسمت های کامیون را در بازی Extreme Roads USA می توانید به صورت سفارشی طراحی کنید و با جذابیت بیشتری به رانندگی در جاده های پر پیچ و خم مشغول شوید و باری های مشتریان را به دریافت هزینه ای به مقصد برسانید. هر چه قدر که بتوانید کانتینر بزرگ تر و جادار تری را بر روی کامیونتان قرار دهید، به میزان بیشتری هم می توانید سفارش دریافت کنید و درآمد بالاتری را نسبت به قبل نسیب خود کنید.
حتی پلاک و آرم کامیون نیز در این بازی قابل تغییر است اما طبق معمول هر تغییری نیازمند هزینه ایست که از طریق باربری به دست می آورید و نباید در صرف هزینه ها زیادی روی کنید. زیرا در مراحل بالاتر Extreme Roads USA زمان بندی برای هر مرحله در نظر گرفته می شود و در صورت نداشتن کامیونی مناسب به موقع به مقصد مورد نظر نمی رسید و هیچ درآمدی کسب نخواهید کرد. جنگل ها، کوهستان ها و جاده های صعب العبور از جمله مکان هایی هستند که باید با سرعت هر چه تمام از آن ها عبور کنید و ماموریت های موجود در هر مرحله را با موفقیت به انجام برسانید. تعداد ۵ تریلر و ۵ کامیون در بازی Extreme Roads USA قرار گرفته اند که با تلاش نسبتا زیاد به همه آن ها خواهید رسید اما رسیدگی به موتور و بقیه قسمت های آن، هزینه بسیار بیشتری را نسبت به خریدشان می طلبد و باعث ایجاد مشکل خواهد شد.

تصاویری از محیط بازی:

 


حجم فایل : ۷۰۰ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395