loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 2305 یکشنبه 26 مهر 1394 نظرات (0)

دانلود بازی Far cry 3 برای pc

دانلود بازی Far cry 3 لینک مستقیم

Far Cry 3

نقد بازی Far cry 3:بازی Far cry 3 از نظر من بازی باید واقع گرایانه باشد، واقع گرایانه به این معنی که بتوانی در بازی هر کاری که خواستی انجام بدهی و با محدودیت خاصی مواجه نشوی، راستی شما واقع گرایانه بودن را چطور تعریف می کنید؟ پرداختن به نیازهای جسمی و جنسی؟ یا آزادی عمل های دیگر که اگر بخواهیم از همه آن ها نام ببریم ساعت ها طول می کشد. در صنعت گیم بازی های ویدیویی دنیای باز غالباً به دو دسته تقسیم می شوند، اول بازی های نقش آفرینی که به RPG معروف هستند و دقیقاً همانطور که از اسمش (Role Playing) معلوم است مخاطب خود را به جای شخصیت داستان قرار می دهد و هر طور که می خواهید بازی را پیش می برد، از سوی دیگر عناوین اکشن ماجراجویی (Action Adventure) وجود دارند و تفاوت مهم اکشن ماجرایی با نقش آفرینی بیشتر از هر چیزی در نوع روایت داستان آن است، به طوری که در عناوین Action Adventure یک داستان خطی را دنبال می کنید که همه اتفاقات آن از قبل تعیین شده است، فقط در طول مراحل آزادی عمل را در حد محدودی در اختیار دارید و می بایست کارهای بخصوصی را انجام دهید تا به هدفی که مد نظر است برسید، ولی در بازی های نقش آفرینی بسیاری از اتفاقات بازی را شما رقم می زنید!

ناشر: Ubisoft
سازنده: Ubisoft Montreal
سبک: First-Person Shooter
پلتفورم ها: PC | PS3 | X360
تاریخ انتشار: December 4, 2012

بازی های Action Adventure به من حس و حال عجیبی می دهند، ساعت ها پای بازی سرگرم می شوی و می توانی شهری را به آشوب بکشی یا کشتار جمعی راه بیاندازی. عنوان Far Cry یکی از بازی های اکشن ماجراییست که احتمالاً عده زیادی این بازی را تا قبل از نسخه سوم آن نمی شناختند. Ubisoft در نسخه دوم بازی با ارائه یک سری نوآوری و ویژگی های خاص و تغییراتی گسترده، این عنوان را مختص خود کرد و در نسخه سوم یک عمل جراحی حرفه ای را در نظر گرفت و آن را به انجام رساند که نتیجه آن چیزی شد که قرار است نتیجه اش را در این مقاله بررسی کنیم.

من از تو دیوانه ترم!

داستان بازی حول شخصیتی به نام جیسون برادی (Jason Brody) می چرخد. وی همراه با گروهی از دوستانش برای یک مسافرت تفریحی عازم جزیره ای اقیانوسی می شوند، غافل از اینکه بدترین اشتباه زندگیشان را انجام داده اند. در این جزیره یک گروه قاچاقچی انسان به سرپرستی Vaas فعالیت فروش انسان ها را انجام می دهد و گروه جیسون یک لقمه چرب و نرم برای آنهاست.

وی پس از دستگیری آنها سعی بر اخاذی از خانواده آنها و سپس فروششان دارد، ولی جیسون و برادرش حرفه ای تر از این صحبت ها هستند و می توانند فرار کنند، اما از آن سو Vaas یک نابغه دیوانه تشریف دارد که برای هر کاری که انجام می دهد تمامی اتفاقات را در نظر می گیرد. جیسون در طول داستان یاد می گیرد دیوانه ای باشد که از قفس پریده است و کنترل کردنش کار هرکس نیست، یک جان سخت تمام عیار که هدفی جز نجات دوستان و نابودی دشمنانش ندارد؛ وی برای این کار دست به هر کاری می زند و خطرهای بسیاری را به جان می خرد. از سوی دیگر گروهی بومی نیز به رهبری Citra قصد نابودی Vaas و تشکیلاتش را دارند و شما را در رسیدن به هدفتان یاری می کنند.

داستان بازی سرشار از دیالوگ های به یاد ماندنی و حرفه ایست که اکثراً از زبان Vaas خارج می شود، شخصی که با آن می توانید دیوانه بودن را تجربه کنید و به معنای دقیقی از این کلمه دست پیدا کنید. به شخصه از صحنه تعریف او از دیوانگی بسیار لذت بردم. نویسندگی این بازی بر عهده Jeffrey Yohalem بوده است که در کارنامه وی عنوان AC: Brotherhood نیز به چشم می خورد. در کل من این عقیده را دارم که وی یک دیوانه مطلق بوده است که توانسته همچین داستان و دیالوگ هایی را خلق کند!


Far Cry 3: Assassin's Creed III

شاید الان به دنبال این هستید که چرا چنین عنوانی برای این بخش انتخاب شده؟ ولی اگر این دو بازی را تجربه کرده باشید و در طول بازی به کارهایی که انجام می دهید دقت لازم را داشته باشید خواهید فهمید که هسته و ساختمان اصلی این دو بازی یکیست و ۹۰ درصد کارهایی که در این دو بازی انجام می دهید هیچ فرقی با هم ندارد!

یکی از زجرآورترین بخش هایی که Far Cry 2 به همراه داشت این بود که برای رفتن به یک منطقه حتماً باید آن مسیر را طی می کردی، بدون هیچ تلپورتی و بیشتر وقت مخاطب در همین نقل مکان کردن ها به هدر می رفت و باعث خستگی و بی حوصلگی او در حین انجام بازی می شد؛ حال در این نسخه شما می توانید از سیستم تلپورت استفاده کنید. در طول نقشه مکان هایی قرار گرفته شده که در اختیار دزدان دریایی می باشد، حال اگر بتوانید این مکان ها را آزاد کنید، این مکان به Safe House شما تبدیل می شود و می توانید به هر کدام از آن ها که می خواهید تلپورت کنید. همچنین بعضی از Safe Houseهای موجود در بازی به صورت فابریک در نقشه قرار گرفته شده و علاوه بر این می توانید در این مکان ها به کارهای دیگری نظیر خرید و فروش سلاح نیز بپردازید و یا با بومی های آن منطقه به پوکر بازی کردن مشغول شوید.

Far Cry 3 عنوانیست که وابسته به محیط است، یعنی اینکه اگر از محیط و جانوران و گیاهان استفاده نکنید هرگز نمی توانید موفق شوید و به سختی به خواسته خود می رسید. برای درک بهتر این قسمت می توانم سیستم Crafting (ترکیب کردن) بازی را برای شما مثال بزنم. در اکثر بازی ها، مخاطب می تواند انواع مختلفی از اسلحه را حمل کند ولی در اینجا چهار Slot برای اسلحه شما در نظر گرفته می شود و هر بخش با Craft کردن باز می شود، برای مثال یک Slot به وسیله Craft کردن با پوست کوسه و ... . حتی می توانید به وسیله گل و گیاه نیز برای خود سرنگ های مختلفی Craft کنید، مثلاً سرنگ Health یا سرنگ Breath که در هنگام شنا کردن نفس شما را بیشتر می کند و می توانید مدت بیشتری را در زیر آب سپری کنید. البته این نکته را هم بگویم که Craft کردن چه در بخش اسلحه و چه سرنگ ها و آیتم ها مربوط به یک حیوان خاص می باشد، منظور این است که نمی توانید از پوست یک حیوان یا یک شاخه گل برای تمامی بخش های مربوطه استفاده کنید.

صدای جیغ طاووس ها!

صداگذاری نیز یکی دیگر از عواملیست که باعث جذابیت این بازی شده. شاید در این بازی زیاد از موسیقی های ساخته دست بشر خبری نباشد، ولی موسیقی طبیعت نظیر صدای رودها، پرندگان جنگل، یا حتی صدای جیغ طاووس ها نیز دلنشین هستند. حتی بعضی وقت ها به وسیله همین صداها می توانید موقعیت دشمن و یا حیوان وحشی را بفهمید.

صدای اسلحه ها نیز خوب کار شده است و ضعفی در این بخش دیده نمی شود. شاید بهترین بخش صداگذاری مربوط به صداپیشه های بازیست. به شخصه از صحبت های Vaas بسیار لذت می بردم؛ این صدا به خوبی با چهره و حرکات همخوانی دارد و دیالوگ هایی که برای افراد انتخاب شده است متناسب با بازی و شخصیت افراد می باشد. حتی افراد بومی نیز دارای لهجه محلی خود هستند.

در آخر باید بگویم که از نظر من این بازی بهترین است و در این سبک خود دارای نوآوری های خاصیست که به جا هم بودند. همچنین لازم به ذکر است که بازی چند بعدی ساخته شده است، یعنی اینکه هر قشری می تواند با این بازی حال کند و به کار مورده علاقه خود بپردازد. Far Cry 3 بهترین است و آن هم بهترین ۲۰۱۲.

تصاویری از محیط بازی:

Far Cry 3

Far Cry 3

Far Cry 3

Far Cry 3


مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

سیستم برای اجرای بازی:

RAM: 6 GB

Hard Disk Space: 12 GB of free hard disk space

Video Card: 1024 MB DirectX 11-compliant card with Shader Model 4.0 or higher

DirectX®: DirectX 9.0

Far Cry 3 Supported Video Cards : s

ATI Radeon HD 2900 / 3000 / 4000 / 5000 / 6000 / 7000 series

Nvidia GeForce GTX 8800 / GTX 9000 / GT 200 / GT 400 / GT 500 / GT 600 series

دانلود نسخه BlackBox به صورت پارت های ۱گیگابایتی

دانلود بازی Far cry 3 پارت 1

دانلود بازی Far cry 3 پارت 2

دانلود بازی Far cry 3 پارت 3

دانلود بازی Far cry 3 پارت 4

دانلود بازی Far cry 3 پارت 5

دانلود بازی Far cry 3 پارت 6

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395