loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 2179 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain برای pc

دانلود بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain لینک سالم

Metal Gear Solid V The Phantom Pain

توضیحات بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain:را اگر بخواهیم در یک کلمه توصیف کنیم، آن کلمه انتقام خواهدبود. بیگ باس در طول کمای ۹ ساله خود رنج های زیادی کشیده‌است و حالا قرار است دوباره به میدان نبرد باز گردد؛ ولی هدف وی این دفعه متفاوت است. هدف وی برقراری عدالت در دنیا یا نجات بشر نیست، انتقام است. او کم صحبت تر ولی خشن تر و تشنه به خون شده است ولی او همچنان یک شیطان است. اسنیک بازگشته است… . Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  آخرین نسخه از این سری خواهدبود که توسط هیدئو کوجیما، خالق این عنوان توسعه می‌یابد سبک اکشن و ماجرایی است که توسط  Kojima Productions محصولات کوجیما و Hideo Kojima هیدئو کوجیما تولید و برای کامپیوتر منتشر شود. داستان این عنوان پس از اتفاقات Ground Zeroes رخ می‌دهد؛ جایی که اسنیک Mother Base اش را از دست می دهد و به کمایی ۹ ساله می‌رود. Kazuhira Miller نزدیک‌ترین دوست اسنیک پس از آن واقعه در بیمارستانی به هوش می آید و پزشکان اسنیک را هم از مرگ حتمی نجات می‌دهند ولی نمی‌توانند وی را به هوش آورند و سرانجام، او به کما می‌رود. شما میتوانید هم اکنون این بازی زیبا و جذاب را از وقت بازی دریافت کرده و لذت ببرید.

نقد بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain آپدیت شده و جدید:مجموعه بین وقایع Metal Gear Solid V: The Phantom Pain: سفیر صلح و متال گیر اصلی 1987 خفا بازی جد در کدام رئیس بزرگ نقش نقش رئیس آنتاگونیست، درد فانتوم در خدمت به عنوان نوعی از "حلقه گم شده" بین این دو بازی، فرصتی برای یادگیری و رئیس بزرگ را از قهرمان دلسوز به تبه کار نمادین تبدیل کرده.

بازیکنانی که سال گذشته بازی Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes را بازی کره اند:خود محوری را که بدون دانش مشابه قبلی رئیس بزرگ بازیگران بازی متال گیر سالید ۳ و صلح واکر می تواند بسیار گیج کننده باشد. درد فانتوم مدت بازیکن به سرعت گرفتن زباله نیست، بلکه آنها می گوید که در ماموریت انتقام ماموریت برای بازسازی ارتش خصوصی یک بار پر رونق رئیس بزرگ است.

***به دستور فیلترینگ محترم حذف شد***

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395