loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 10199 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (17)

دانلود بازی Watch Dogs سگ های نگهبان برای pc

دانلود بازی Watch Dogs سگ های نگهبان برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود بازی فشرده شده Watch Dogs با لینک مستقیم از سایت تایم گیم

دانلود بازی فشرده سگ های نگهبان برای کامپیوتر_pc

Watch Dogs

دانلود نسخه فشرده شده بازی Watch Dogs سگ های نگهبان برای کامپیوتر_pc با لینک مستقیم از سایت تایم گیم

توضیحات بازی سگ های نگهبان Watch Dogs:سرانجام بازی Watch Dogs توسط کمپانی Ubisoft یوبی سافت منتشر شد . Watch Dogs سگ های نگهبان , یکی دیگر از سری بازی های اکشن , ماجرایی و مخفی کاری است که توسط کمپانی Ubisoft Montreal یوبی سافت مونترآل طراحی شده و قرار است در تاریخ 22 نوامبر سال 2013 منتشر شود . این بازی از معدود بازی هایی است که برای تمام کنسول ها از جمله PC , XBox360 و PS3 طراحی و ساخته شده است . این بازی بیشترین تمرکز خود را بر روی به دست گرفتن اطلاعات الکترونیکی , کنترل اطلاعات و یا از بین بردن آنها معطوف کرده است . این بازی برای اولین بار در کنفرانس مطبوعاتی یوبی‌سافت در ای 3 سال 2013 معرفی شد .

داستان سگ‎های نگهبان سراسر حول اطلاعات و اسرار جنگی می‌چرخد. داده‌هایی که به‌هم می‌پیوندند و افزایش تکنولوژی جهانی که اجرای آنها به کامپیوترها بستگی دارد . این بازی واقعیت‌های شهر شیکاگو را به تصویر می‌کشد که یکی از شهرهایی است که ویژگی یک ابررایانه را دارد و به عنوان سیستم‌عامل مرکزی شناخته می‌شود . سیستم‌های کنترل تقریباً هر نقطه از شهر را زیر نظر دارد که شامل اطلاعاتی درمورد همهٔ ساکنان و فعالیت‌های شهر است که می‌تواند برای اهداف گوناگون مورد استفاده قرار گیرد . در جهان موجود در بازی ، خاموشی‌ای در شمال شرقی یافت می‌شود که مربوط به فعالیت‌های یک هکر می‌باشد . بازی یک ضدقهرمان به ‌نام Aiden Pearce آیدن پیرس را دارد که یک هکر بسیار ماهر می‌باشد . گیم‌پلی دموی رونمایی شده در ای۳ ، تلاش آیدِن برای ترور یک غول رسانه‌ای به‌ نام جوزف دمیکو که به اشتباه , از اتهام قتل تبرئه شده بود را به تصویر می‌کشد .

یوبی‌سافت مونترآل کار توسعهٔ سگ‌های نگهبان را در سال ۲۰۱۰ آغاز کرد . جاناتان مورین مدیر خلاق یوبی‌سافت مونترآل اشاره کرد بازی سگ‌های نگهبان طراحی شده تا فراتر از بازی‌های جهان-باز امروزی عمل کند ، همهٔ اینها به استفاده از اطلاعات به‌ عنوان یک طراحی هدف و اجازه دادن به بازیکنان به کنترل تمام نقاط شهر از طریق مکانیک‌های هک آن برمی گردد . این بازی به‌ طور رسمی در کنفرانس مطبوعاتی یوبی‌سافت در ای۳ ۲۰۱۲ رونمایی شد . اگر چه یک کپی از تریلر به ‌طور زودهنگام توسط کانال یوتیوب یوبی‌سافت ارسال شد ، اما اندکی پس از آن ، قبل از اینکه تریلر رسمی‌اش منتشر شود ، برداشته شد . در ۱۵ فوریه ۲۰۱۳، یک تصویر تبلیغاتی آپکامینگ از بازی همراه با جزئیات بیشتر داستان ، توسط یکی از کارمندان گیم‌استاپ به کوتاکو فرستاده شد . عکس‌های روی فلایر نشان ‌دهندهٔ آن بود که پیشنهاد می‌شود سگ‌های نگهبان همهٔ کنسول‌های خانگی در کریسمس ۲۰۱۳ روانه بازار شود . سگ‌های نگهبان از یک موتور جدید به ‌نام Disrupt استفاده کرده است که به‌صورت اختصاصی توسط یوبی‌سافت مونترآل برای سگ‌های نگهبان طراحی شده است . یوبی‌سافت کنسول‌های PC و نسل های بعد را برای نسخهٔ سگ‌های نگهبان در اولویت قرار داد . مدیر عامل یوبی‌سافت اظهار داشت که یوبی‌سافت قصد دارد سگ‌های نگهبان با بازی‌های سبک باز مانند سری اتومبیل‌ دزدی بزرگ رقابت داشته باشد . سازندگان بازی با شرکت کاسپراسکای لابراتوار همکاری داشتند تا عمل هک کردن در بازی را واقعی‌تر جلوه دهند .

ما به هویت شما آگاهیم , می دانیم به چه چیزی علاقه مند هستید و چه چیزهایی برای شما مهم هستند . ما می دانیم مبلغ ماهیانه ای که به دست می آورید چه مقدار است و از همه مهمتر تمامی رمزهای شما را می دانیم . به راحتی خواهیم توانست محل شما را پیدا کرده و از همان برعلیه خودتان استفاده کنیم . به تازگی تریلری از بازی جذاب و پرهییجان Watch Dogs منتشر شده است که قدرت بازی را به نمایش می گذارد . در قسمت پایین می توانید این تریلر را مشاهده کنید .

به تارگی کمپانی سازنده سگ های نگهبان , یوبی سافت تریلر و تصاویر جدیدی در مرود بخشی با عنوان Watch Dogs Season Pass منتشر کرده است که شامل اضافه شدن کمپین های جدیدی در بخش سینگل پلیرو بازی کردن با شخصیتی با نام T-Bone است . همچنین ماموریت های جدید و لباس های مختلفی برای Aiden باز می شود .

 

ویژگی های Bad Blood DLC :

در این دی ال سی که به تازگی منتشر شده است ایت امکان به شما داده شده است تا در نقش T-Bone Grady ,  هکر افسانه ای و دوست قابل اعتماد آیدن پیرس به ایفای نقش بپردازید . در حال حاضر T-Bone قصد دارد تا برای نجات یک دوست قدیمی با Blume به مبارزه بپردازد و پس از آن زندگی جدیدی را به دور از هر نوع دغدغه ای آغاز کند . همچنین این DLC شامل 10 ماموریت جدید , اضافه شدن حالت جدید در مبارزات آنلاین , اضافه شدن شهرها و سلاح های مختلف می باشد .

مشخصات بازی Watch Dogs :

نام بازی : Watch Dogs

نام بازی (فارسی) : سگ های نگهبان

زبان : انگلیسی

پلتفرم : PC

سال انتشار : 2014

شرکت سازنده : Ubisoft Montreal

منتشر کننده : Ubisoft

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows Vista (SP2), 7 (SP1) or Win 8 – ONLY 64 Bit

CPU : Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66Ghz or AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz

RAM : 6 GB RAM

Graphics: Nvidia Geforce GTX 460 or AMD Radeon HD 5770

DirectX: Version 11

Hard Drive: 25 GB available space

سیستم پیشنهادی بازی :

OS : Windows Vista (SP2), 7 (SP1) or Win 8 – ONLY 64 Bit

CPU : Eight core – Intel Core i7-3770 @3.5 GHz or AMD FX-8350 X8 @ 4 GHz

RAM : 8 GB RAM

Graphics: Nvidia Geforce GTX 560 ti or AMD Radeon HD 7850

DirectX: Version 11

Hard Drive: 25 GB available space

تصاویری از محیط بازی سگ های نگهبان Watch Dogs:

Watch Dogs 01

Watch Dogs 2

Watch Dogs 3


توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم تایم گیم امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

دانلود بازی Watch Dogs برای PC">توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

دانلود DVD1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

دانلود DVD2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

دانلود DVD3 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

 

 

 دانلود کرک RELOADED بازی به صورت جداگانه

 دانلود آپدیت Hotfix بازی به صورت جداگانه

 دانلود Watch Dogs DLC Unlocker جهت بازشدن DLCهای بازی

دانلود آپدیت Watch Dogs Update v1.03.471-RELOADED   | لیست تغییرات آپدیت

دانلود آپدیت Watch Dogs Update v1.03.483-RELOADED

 دانلود آپدیت Watch Dogs Update v1.04.497-RELOADED


نسخه فشرده ۱۰ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه ی بلک باکس بازی منتشر شد . در این نسخه تمام زبان های بازی به جزء انگلیسی حذف شده اند . همچنین ویدئوهای بازی از PS3 می باشد . سایر بخش های بازی همانند صدا و تکسچرها به صورت اورجینال می باشند . این نسخه شامل DLC نیز می شود .

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم تایم گیم امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.


دانلود نسخه BlackBox به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :    Direct Link

دانلود پارت ۲ :    Direct Link

دانلود پارت ۳ :    Direct Link

دانلود پارت ۴ :    Direct Link

دانلود پارت ۵ :    Direct Link

دانلود پارت ۶ :    Direct Link

دانلود پارت ۷ :    Direct Link

دانلود پارت ۸ :    Direct Link

دانلود پارت ۹ :    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :  Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :  Direct Link


دانلود مجموعه DLCهای بازی با نام Bad Blood :

دانلود پارت ۱ :    Direct Link

دانلود پارت ۲ :    Direct Link

دانلود پارت ۳ :    Direct Link

دانلود پارت ۴ :    Direct Link


ارور he version of this file is not compatible with the version of windows you’re running.check your computer system information to see whether you need an x86(32-bit) or x64(64-bit) verison of the program and then contact the software publisher

 

علت این ارور اینه که ویندوزتون ۳۲ بیت و باید ۶۴ بیت باشه اما کسایی که نمیتونن از ۶۴ بیت استفاده کنند کرک زیر رو دانلود کنند و در محل نصب شده بازی کپی کنند

دانلود کرک نسخه ی ۳۲ بیتی با لینک مستقیم

 


 

دانلود,بازی,دانلود بازی,دانلود بازی Watch Dogs,دانلود بازی Watch Dogs برای PS3,دانلود بازی Watch Dogs برای Xbox360,بازی Watch Dogs سگ های نگهبان,دانلود بازی Watch Dogs سگ های نگهبان,دانلود بازی با لینک مستقیم,دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی سگهای نگهبان,دانلود بازی سگهای نگهبان برای کامپیوتر,دانلود بازی سگهای نگهبان برای PC,دانلود رایگان بازی Watch Dogs,دانلود بازی Watch Dogs با لینک مستقیم,آموزش نصب بازی watch dogs 2014,آموزش نصب بازی سگ های نگهبان 2014,بازی watch dogs 2014 برای کامپیوتر,بازی سگ های نگهبان 2014 برای کامپیوتر,خرید اینترنتی بازی watch dogs 2014,خرید پستی بازی watch dogs 2014,دانلود blackbox بازی watch dogs 2014,دانلود watch dogs 2014,دانلود بازی watch dogs 2014,دانلود بازی watch dogs برای pc,دانلود بازی اکشن,دانلود بازی سگ های نگهبان برای pc,دانلود مستقیم بازی watch dogs 2014,دانلود نسخه داپلکس بازی watch dogs 2014,دانلود نسخه فشرده بازی watch dogs 2014,دانلود نسخه نهایی بازی watch dogs 2014,دانلود نسخه کم حجم بازی watch dogs 2014,دانلود کرک blackbox بازی watch dogs 2014,دانلود کرک reloaded بازی watch dogs 2014,کرک اصلی بازی watch dogs 2014,کرک بازی سگ های نگهبان 2014, Watch Dogs با حجم کم برای کامپیوتر, بازی Watch Dogs با حجم کم, خرید اینترنتی بازی Watch Dogs, خرید بازی Watch Dogs, دانلود بازی Watch Dogs, دانلود بازی Watch Dogs با حجم کم, دانلود بازی Watch Dogs با سرعت بالا, دانلود نسخه کم حجم شده بازی Watch Dogs, نسخه کامل Reloaded بازی Watch Dogs, نسخه کم حجم بازی Watch Dogs واچ داگز, بازی های کامپیوتر,دانلود بازی Watch Dogs - سگ های نگهبان,دانلود بازی جدید Watch Dogs برای PC,دانلود بازی سگ های نگهبان برای کامپیوتر,دانلود سگ های نگهبان با سرعت بالا, بازی Watch Dogs برای کامپیوتر, بازی سگ های نگهبان watchdogs, خرید بازی Watch Dogs برای کامپیوتر, خرید بازی واچ داگز Watch Dogs, خرید بازی کرک شده بازی Watch Dogs, دانلود بازی Watch Dogs برای PC, نسخه کامل بازی Watch Dogs برای کامپیوتر,تریلر بازی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1395/11/18 و 12:06 دقیقه ارسال شده است

ویندوزم هم 10 pro هست و سالمه

این نظر توسط علی در تاریخ 1395/11/18 و 12:03 دقیقه ارسال شده است

با سلام وتشکر از سایت خوبتون من بازی رو از حالت فشرده خارج و نصب کردم ولی آخر سر یه cmd باز میشه 5 ساعت طول کشید همین جوری رفت منم کنسل کردم الان خوندم که setup رو بایذد run as adminitratore باز کرد امتحان میکنم اگه نشد پس ستاپ بازی مورد داره.!

این نظر توسط Armin در تاریخ 1395/11/02 و 20:58 دقیقه ارسال شده است

سلام...میدونم جای درستی نظر نمیزارم ولی کمک کنید...واسه نصب بازی یه فایل کم دارم اگه کسی میتونه واسم آپلود کنه رو picofile:
data47.cab
ممنون میشم...

این نظر توسط ارین در تاریخ 1395/09/11 و 2:34 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید میگم تو بلک باکس فیلم های بازی حذف شده یا فیلم ها پی اس3 روشه یعنی فیلم نداره فقط بازیه؟

این نظر توسط ali keley در تاریخ 1395/09/09 و 13:51 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش ما بازیرو دانلود کردیم dlc هام اجباریه؟ بدون اونا نمیاد بازی؟

این نظر توسط amir در تاریخ 1395/06/10 و 14:26 دقیقه ارسال شده است

روی این سیستم اجرا میشه amd a8-3520m apu with radeo[tm] hd graphics 1.60 ghz رم ۶ گیگ
amd radeon hd 662g
amd radeon hd 7400m series
Your comment is awaiting moderation.

این نظر توسط سجاد در تاریخ 1395/04/25 و 10:41 دقیقه ارسال شده است

سلام من میتونم این بازی رو دانلود کنم اینم سیستمم
گرافیک۱ رم ۶ باتشکر

این نظر توسط Metipayton در تاریخ 1395/02/18 و 4:13 دقیقه ارسال شده است

ba salam, agha update ha kharaaban!

این نظر توسط محمد در تاریخ 1395/02/02 و 10:53 دقیقه ارسال شده است

سلام
نسخه ی بلک باکس با نسخه ی کامل به جز حجمش چه فرقی داره.. تو گرافیکشم فرقی داره ؟ چون اگه تو گافیکش دست برده باشن حتی یه ذره ، من ترجیح میدم بازی نکنم.. با تشکر
پاسخ : سلام فکر نکنم در گرافیک بازی تغییراتی داده باشند نسخه black box فیلم های بازی را حذف میکند

این نظر توسط علی در تاریخ 1395/01/10 و 10:16 دقیقه ارسال شده است

این فایل نیست:
Watch Dogs Update v1.04.497-RELOADED
پاسخ : رمز:www.downloadha.com


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395