loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 1761 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود بازی How To Survive Third Person Standalone برای کامپیوتر

دانلود بازی How To Survive Third Person Standalone برای pc با لینک مستقیم

دانلود بازی How To Survive Third Person Standalone برای کامپیوتر به صورت فشرده

دانلود بازی چگونه زنده بمانیم –  How To Survive Third Person Standalone

How To Survive Third Person Standalone

نقد بازی How To Survive Third Person Standalone:این بازی در سبک اکشن و ماجراجویی میباشد برای دانلود بازی به صورت فشرده کم حجم و لینک مستقیم با ما همراه باشید.بازی کامپیوتر How To Survive Third Person Standalone یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط Eko Software طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی ۵۰۵ Games برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در این بازی سوم شخص , شما تجربه جدید و عمیقی را از نبرد با زامبی ها تجربه خواهید کرد . نفس های شما , دشمنان را به سمتتان جذب می کند و راه فراری جز مبارزه با آنها در پیش روی شنا نیست . برای آنکه از این جزیره آلوده جان سالم به دربرید باید از تمام تجهیزات و سلاح هایی که در اطرافتان وجود دارد نهایت استفاده را کنید . در کنار تمامی این موارد باید به نیازهای اساسی از جمله تهیه غذا و آب و سرپناهی امن برای خود نیز باشید . راهنمای زنده ماندن که توسط فرد غریبه ای نوشته شده است ممکن است در برخی مراحل شما را راهنمایی و یاری کند . گرافیک قابل قبول , سناریو مراحل چالش برانگیز , ۴ شخصیت قابل بازی با مهارت های مختلف , امکان شکار و تهیه آب و غذا , امکان بازی در حالت Story Mode و وجود سه سطح دشواری تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . در ضمن تعدادی DLC در این نسخه وجود دارد که در ادامه می توانید مشاهده کنید .

All the content of the original game How To Survive :

– 4 islands.

– Story mode.

– 8 challenges.

– Leaderboards. Kovac’s way DLC:

– Gameplay affecting rain effect.

– Crocodile & bear.

– Item durability.

Nina DLC character & flamethrowers.

One Shot Escape DLC – Rogue like mode.

Tombstones & Backpack extension

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP

Processor: Intel Core 2 Duo or better

Memory: ۴ GB RAM

Graphics: Ati 5700 series/NVIDIA GeForce GT240 or equivalent

Network: Broadband Internet connection

Hard Drive: ۶ GB available space

 

****************

تصاویری از محیط بازی

How To Survive Third Person Standalone

How To Survive Third Person Standalone


توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در تایم گیم دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید.

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: ۲.۳۲ GB


بازی اکشن,بازی ماجرایی,بازی کامپیوتر,بازی جدید pc با کرک,بازی منتشر شده در 2015,دانلود بازی جدید برای pc,دانلود بازی جدید ساخت 2015,دانلود بازی جدید کامپیوتر,دانلود بازی های 2015,دانلود بازی 2015,دانلود رایگان بازی,دانلود بازی با لینک مستقیم,دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی اکشن

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395