loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 1373 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

|دانلود بازی شیطان درون جلاد  The Evil Within The Executioner DLC برای کامپیوتر|

|دانلود بازی شیطان درون جلاد The Evil Within The Executioner DLC برای pc با لینک مستقیم|

The Evil Within The Executioner DLC

The Evil Within The Executioner DLC

توضیحات بازی  The Evil Within The Executioner DLCدی ال سی The Evil Within The Executioner جدیدترین بسته ی الحاقی از بازی The Evil Within می باشد که به تازگی توسط استودیو Bethesda Softworks ساخته شده است و برای PS3 و Xbox 360 منتشر گردید . این بار در نقش یکی از قدرتمندترین کارکترهای بازی در بسته ی الحاقی The Evil Within The Executioner حضور پیدا کنید . در سومین و آخرین نسخه از دی ال سی های منتشر شده برای بازی شیطان درون قرار است به صورت اول شخص در نقش جلاد بازی حضور پیدا کنید . سلاح امضا شده ی او که همه جا همراهش هست یک چکش بزرگ می باشد . شما در دی ال سی The Evil Within The Executioner با دشمنان مختلفی روبه رو می شوید که با کشتن آنها سلاح های جدید و آپگرید به دست می آورید . گیم پلی بازی ترکیبی از جست و جو و به دست آوردن آیتم های مختلف در قالب داستان مردی می باشد که به زور تبدیل به جلاد شده است . همانطور که در جریان هستید بازی The Evil Within توسط خالق سری بازی های اقامتگاه شیطان یهنی آقای شینجی میکامی ساخته شده است . که توانست در زمان انتشار نمرات خوبی را کسب کند و به نحوی طرفداران سبک ترسناک را راضی نگه داشت بعد از نسخه ی اصلی شاهد دو DLC داستانی جدا برای دیگر کارکترهای اصلی بودیم و این DLC که برای شما دوستاران قرار دادیم آخرین دی ال سی از این بازی ماندگار می باشد .

تصاویری از محیط بازی  The Evil Within The Executioner DLC:

The-Evil-Within-The-Executioner-DLC-screenshots-01-large 

The-Evil-Within-The-Executioner-DLC-screenshots-02-large 


» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در تایم گیم دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

» راهنمای نصب بازی‌ The Evil Within The Executioner DLC: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم تایم گیم امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: ۵.۴۱ GB

هک وای فای

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395