loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 4396 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (3)

|دانلود نسخه کم حجم شده بازی جزیره دیوانه‌ها ۴ – Far Cry 4 برای کامپیوتر|
|دانلود بازی جزیره دیوانه‌ها ۴ – Far Cry 4 برای pc با لینک مستقیم|
|جزیره دیوانه‌ها ۴ – Far Cry 4 Pc Game|
| دانلود نسخه BlackBox بازی Far Cry 4 |

***لینک دانلود به دستور ستاد سازماندهی محترم حذف گردید***

Far Cry 4

توضیحات بازی: داستان بازی روایت گر بخشی از زندگی Ajay Ghale است، که برای پخش کردن خاکستر مادر مرحومش به زادگاهش تبت بازگشته است، اما در این مسیر درگیر جنگ های داخلی تبت می شود و مسیر زندگی اش عوض می شود. جنگ هایی که هیمالیای سفید و برفی را گلگون خواهند کرد و کایرت سرزمینی که در آن جنگل و کوه و دشت در هم تنیده شده اند و قرار است میزبان ماجراجویی های آجای (البته، به همراه ما) باشند. پاگان مین مسبب بدبختی های مردم نپال است. او حاکمی زورگو و مستبد است و می بایست متوقف شود. آجای فردی است، که بازنمی تابد و برای نجات هموطنانش تفنگ به دست می گیرد و وارد جبهه مردمی می شود. حضور واس و شخصیت او در نسخه قبل باعث شده بود، تا بازی زیباتر گردد. در این نسخه سازندگان باز هم همین رویه را تکرار کرده اند و پاگان مین قرار است، این نقش را ایفا کند. او دیوانه بازی است و دیوانگی او از عواملی است، که سازندگان روی آن حساب ویژه ای کرده اند. فردی که لباس صورتی رنگ می پوشد و این کاملا با خشونت و خون ریزی تناقض دارد و این تناقض می تواند در بازی مشخص گردد. او که اصالتی چینی دارد، یک عصیان گر است و خواب و خوراک را از مردم کایرات بریده است، او از قتل و تجاوز واهمه ای ندارد و همه کار می کند، تا به اهداف شومش برسد. داستان بازی کاملا خطی دنبال نمی شود و گیمران مثل نسخه قبل می توانند در بین هر مرحله و ماموریت به خودشان استراحت دهند و کمی در محیط جهان باز بازی به گردش بپردازند.
گرافیک بازی هم به مانند نسخه قبلی می تواند، بدرخشد. گرافیک نسخه قبلی که طرفداران برای تعریف از آن می گفتند، که می توانید در آن علف ها و چمن ها را یکی یکی بشمارید. کیفیت بافت ها و نورپردازی در بازی حرف اول را می زد. البته، ایراداتی همچون نادیده گرفته شدن پای شخصیت بازی هم در بازی وجود داشت، که امیدواریم در این بازی وجود نداشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی های جدیدی که در نمایش گیمزکام دیدیم، این بود که بازی در بخش های متنوعی جریان پیدا می کند، از قله های پربرف هیمالیا گرفته تا کوهپایه هایی که زمین های کشاورزی و روستاها در آن وجود دارد،. ( باید دانست، که تبت در تمام مناطق از ارتفاع بالاتری نسبت به سطح دریا دارد. سرزمین افسانه ای شانگری لا هم در بازی وجود دارد، که در آن می بایست، با ببر سفید افسانه ای منطقه مبارزه کنید. بومیان این سرزمین با ظاهری عجیب و متعلق به قرن ها پیش حضور دارند. به نظر می رسد، که این سرزمین در توهم و خیال آجای باشد. سرزمینی که برخلاف دیگر بخش های کوهستانی کایرت که با رنگ های سرد آذین بسته شده اند، با رنگ های گرم طراحی شده اند.

تصاویری از محیط بازی:

 

 

 

 

 

 


» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در تایم گیم  دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم تایم گیم  امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. 

 

» حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 7 (SP1) / Windows® 8 / Windows® 8.1 / (64-bit only)
Processor: ۲.۶ GHz Intel® Core™ i5-750 or 3.2 GHz AMD Phenom™ II X4 955
Memory: ۴ GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD5850 (1 GB VRAM)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: ۳۰ GB available space
Sound Card: DirectX-compatible (5.1 surround sound recommended)
Additional Notes: Windows-compatible keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)

 

» سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® 7 (SP1) / Windows® 8 / Windows® 8.1 / (64-bit only)
Processor: ۲.۵ GHz Intel® Core™ i5-2400S or 4.0 GHz AMD FX-8350 or better
Memory: ۸ GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 680 or AMD Radeon R9 290X or better (2 GB VRAM)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: ۳۰ GB available space
Sound Card: DirectX-compatible (5.1 surround sound recommended)
Additional Notes: Supported video cards at the time of release: NVIDIA GeForce GTX 460 or better, GeForce GTX 700 series; AMD Radeon HD5850 or better, Radeon R9 series. Note: Laptop versions of these cards may work but are NOT officially supported

 

» نام فارسی: جزیره دیوانه‌ها ۴
» نام انگلیسی: Far Cry 4
» ناشر:  Ubisoft
» تاریخ انتشار: November 18, 2014
» سبک بازی: اکشن


***لینک دانلود به دستور ستاد سازماندهی محترم حذف گردید***

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1395/03/01 و 13:33 دقیقه ارسال شده است

سلام این بازی که بد نیست

این نظر توسط Mr blank در تاریخ 1395/02/18 و 20:16 دقیقه ارسال شده است

لینک های بازی Far Cry4 حذف شدن.کی درست میشن؟

این نظر توسط ali در تاریخ 1394/12/29 و 12:06 دقیقه ارسال شده است

سلام من بعد یه مدت زیادی خواستم این بازی رو نصب کنم ولی تو دی وی دی 2یا3 ارور wrong volume میده و خارج میشه مطمعنن مشکل از دیسک ها نیست . ممنون میشم راهنمایی کنید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395