loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 3667 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

پدرخوانده ۲ – The Godfather II

دانلود بازی فشرده شده پدرخوانده

دانلود رایگان بازی پدر خوانده لینک مستقیم

 download game of The Godfather II

Godfather2gameasdasd

 

 

 توضیحات بازی : The Godfather 2 نسخه دوم بازی مشهور و پرطرفدار پدرخوانده است که بعد از موفقی فوق العاده چشمگیر و عالی، شرکت بزرگ EA اقدام به ساخت نسخه دوم آن کرد و آن را در سال ۲۰۰۹ عرضه کرد. این بازی همانند نسخه اول خود توانست فروش فوق العاده ای داشته باشید و در زمان خود در جمع پرفروش ترین بازی ها قرار بگیرد. داستان بازی The Godfather 2 در شهر های مختلف مثل نیویورک و میامی رخ می دهد که در هر یک از این شهر تعداد فراوانی ماموریت وجود دارد که می توانید ساعت ها به انجام آن ها بپردازید. شخصیت بازی یکی از اعضا مافیا است که سعی دارد تا برای خود و سایر اعضای گروه اعتباری بدست آورد.

 

در این راه باید از مهارت های مختلف هر یک از اعضای گروه استفاده کند و به کمک آن ها سایر گروه ها و افرادی را که در برابرشان قرار می گیرند را نابود کند. برای مطرح کردن خود در شهر می توانید به مغازه های مختلف رفته و از آن ها در ازای داشتن ارامش پول بخواهید با این کار شما به آن ها تضمین می دهید که هیچ خطری آن ها را تهدید نمی کند. نقش اصلی در بازی The Godfather 2 دومنیک نام دارد که باید او را در رقابت با سایر گروه ها کمک کنید و حتی خانواده اعضای مافیا را نیز گروگان بگیرید و اگر در قسمت هایی مجبور شدید بی گناهان را نیز بکشید تا برای خود موفقیت کسب کنید. جالب است بدانید در بازی The Godfather 2 می توانید یک مهارت خاص را تقویت کنید به عنوان مثال می توانید به یک تیر انداز فوق العاده ماهر تبدیل شوید که دورترین هدف ها را نیز به خوبی مورد اصابت قرار می دهد.بعلاوه این قابلیت را نیز دارید تا با گرو های دیگر متحد شوید و علیه یک گروه خاص اقدام به حمله کنید که این کار بسیار لذت بخش خواهد بود.

http://pocketgames.ir/wp-content/uploads/2015/03/f1.jpg

http://pocketgames.ir/wp-content/uploads/2015/03/f2.jpg

http://pocketgames.ir/wp-content/uploads/2015/03/f3.jpg

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

» حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: Windows XP, VISTA, 7
Processor: Intel 2.8 GHz , AMD Athlon 64 3000
Memory: ۲ GB
Graphics: GeForce 7800 GT, ATI X1600 or better

Hard Disk Space : ۶ GB

DirectX : ۹.۰

www.pocketgames.ir:پسورد فایل

۳.۸ GB:حجم

 


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395