loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 2555 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (3)

دانلود بازی فیفا۱۶ FIFA16 برای pc

دانلود بازی فیفا۱۶ FIFA16 با لینک مستقیم

دانلود بازی فیفا۱۶ FIFA16 برای کامپیوتر سالم

FIFA 16

نقد بازی فیفا۱۶ FIFA16:کمپانی EA که به تازگی از نسخه جدید فیفا۱۶ FIFA16 برای کنسول های ps4 و xbox خبر داده بود به تازه بازی را روانه بازار کرد.فیفا۱۶ FIFA16 دارای افکت ها و گرافیک جدیدی میباشد و نکته قابل برتری فیفا۱۶ FIFA16 نسبت به فیفا15 FIFA15 فوتبال بانوان میباشد که به تازگی در این نسخه قرار گرفتهFifa 15.لذت بخش است، به خاطر پاس کاری های سریع و دقیق، کنترل نرم تر و روان تر نسبت به نسخه های پیشین و صد البته به خاطر حسی که هنگام رد و بدل کردن توپ بین بازیکنان و انتقال آن به گوشه و کنار زمین دریافت می شود. زد و خوردها تمیزتر واقع گرایانه تر هستند و بازگشت های توپ، چرخش ها و پیچش های آن چشم نوازتر.

تهیه کننده‌ی بازی، نیک چامون می گوید عوامل زیادی هستند که احساس بازی را تغییر داده اند. دریبل ها از نو نوشته شده‌اند و تا کنترل بهتری روی آن‌ها داشته باشید. حرکات بازیکنان گسترده‌تر شده و در نهایت نشانه‌هایی از واکنش بازیکنان و تماشراگران به اتفاقات درون زمین مسابقه باعث شده Fifa 15 حس و حالی متفاوت داشته باشد. مدافعان حالا هوشمندانه‌تر بازیکن مهاجم را دنبال می‌کنند دیگر نیاز نیست دکمه‌ی A رو برای دفعات طولانی نگه دارید. چامون می‌گوید آن‌ها تلاش بسیاری برای بهتر کردن فیزیک توپ کرده‌اند. به عنوان مثال در نسخه‌های قبلی، هنگامی که توپی را دریافت می‌کردید و آن توپ دارای چرخش بود، این چرخش با ضربه‌ی پای بازیکن شما خنثی می‌شد اما حالا هنگام کنترل کردن این چرخش هم محاسبه می‌شود. شاید تغییر چندانی به نظر نیاید اما در عمل تآثیر شگرفی روی روند بازی خواهد گذاشت.تعجبی ندارد اگر روی نسخه‌های PS4 و Xbox One بازی شاهد پیشرفت‌های عظیم گرافیکی باشیم. سیستم نوپردازی بازی کاملاً دستخوش تغییر شده و از فناوری‌ای که در Battlefield 4 استفاده شده بود اینجا هم بهره گرفته شده است. سیستم نوردهی جهانی که خورشید را به عنوان تنها منبع نور در نظر می‌گیرد و بازتاب نور بر سطوح مختلف را شبیه‌سازی می‌کند حالا در FIFA 15 هم خودنمایی می‌کند. ساعات مختلف شبانه روز و وضعیت آب و هوا هم تأثیر مستقیمی بر نور محیط و جو استادیوم خواهد گذاشت، عصرها و هنگام غروب ترکیبی از نورهای زرد و نارنجی را شاهد هستیم و در شب‌های بارانی مه و نورهای محو را خواهیم دید.

چه هنگامی بحث ها راجب معرفی فوتبال زنان آغاز شد ؟

Nick Channon :این موضوعات از چند سال پیش وجود داشته اند . ما برای نمونه ی اولیه سر یک بازیکن زن را بر روی  بدن یک مرد قرار دادیم. این کار را به این منظور انجام دادیم تا مشکلات را ببینیم و یک لیست طولانی از چیز هایی که نیاز داریم تهیه کنیم. ما قرار بود که فقط اگر میتوانیم این کار را به درستی انجام دهیم فوتبال زنان را اضافه کنیم. بسیاری از مقیاس بندی ها در اطراف بدن نیاز بود برای مقیاس بدن و صورت نمیتوان همه را یکباره انجام داد ، پس باید هر اندام را به شکل جداگانه ای مقیاس بندی کرد. ما در این کار به انیمیشن های جدیدی نیاز داشیم و شبیه سازی از مو و چهره ی اسکن شده میخواستیم.

قبل از شروع هر مسابقه، گزارشگران اطلاعاتی درباره‌ی دو تیم می‌دهند، تاریخ   چه‌ی دیدارهای آنان را بررسی می‌کنند و اگر بازیکنی از بند مصدومیت رها شده باشد به آن هم اشاره می‌کنند. اگر در حین مسابقات، آنلاین باشید این اطلاعات بر اساس اطلاعات واقعی که در آن زمان در لیگ مورد نظر اتفاق می‌افتد گفته می‌شود و این تبادل اطلاعات بین بازی و دنیای واقعی بسیار جذاب است. صحنه‌های مهم بازی هم آخر هر مسابقه به نمایش درمی‌آیند که شامل حمله‌های خطرناک دو تیم، درگیری و برخود بازیکنان، واکنش‌های دوازه‌بانان و صد البته گل‌ها می‌شود.

» حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: Windows 7/8/8.1 – 64-Bit

CPU: Intel Core i3-2100 @ 3.1GHz (or AMD Phenom 7950 Quad-Core, AMD Athlon II X4 620 equivalent)

RAM: ۴GB

Hard Drive Space Required: ۱۵.۰ GB Minimum Supported

Video Cards: ATI Radeon HD 5770, NVIDIA GTX 650

DirectX: ۱۱.۰

Single System Multiplayer: ۲-۴ players + 1 keyboard on a PC

Input: Keyboard, Mouse, Dual Analogue gamepad, VOIP Headset

سیستم پیشنهادی :

 

OS: Windows 8/8.1/10 – 64-Bit

CPU: Intel i5-2550K @ 3.40GHz (or AMD FX-6350 Six-Core equivalent)

RAM: ۸GB

Hard Drive Space Required: ۱۵.۰ GB Minimum Supported

Video Cards: ATI Radeon HD 6870, NVIDIA GTX 460

DirectX: ۱۱.۰

Single System Multiplayer: ۲-۴ players + 1 keyboard on a PC

Input: Keyboard, Mouse, Dual Analogue gamepad, VOIP Headset

*****************

تصاویری از محیط بازی

FIFA 16

FIFA 16

FIFA 16

FIFA 16


* FIFA 16 Super Deluxe Edition فاقد کرک بوده و تا انتشار کرک صبور باشید *

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در وقت بازی دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم وقت بازی امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید.

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: ۱۳.۴ GB

 

پارت1

پارت2

پارت3
پارت4

پارت5
پارت6

پارت7
پارت8

پارت9
پارت10

پارت11
پارت12

پارت13
پارت14

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mojtaba011 در تاریخ 1394/12/18 و 23:54 دقیقه ارسال شده است

سلام هیچ سایتی نداره ک .ادرس سایت لطفا
پاسخ : سلام گفته شد کرک بازی هنوز منتشر نشده

این نظر توسط mojtaba011 در تاریخ 1394/12/14 و 23:16 دقیقه ارسال شده است

سلام. چیزی نمشه پیدا کرد همه قدیمی و کار نمکنه اگه سایتی دارین ک کرک گذاشته ب ما هم بگین
پاسخ : سلام هنوز کرک بازی نیومده

این نظر توسط mojtaba011 در تاریخ 1394/12/06 و 22:43 دقیقه ارسال شده است

سلام.تو رو خدا این کرکش کی میاد روانی شدیم
پاسخ : سلام کرک بازی به زودی در سایت قرار میگیرد شما فعلا میتوانید با جست و جو در نت کرک بازی را پیدا کنید.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395