loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 1708 پنجشنبه 05 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation 2 برای pc فشرده شده کم حجم شده

دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation 2 برای pc با لینک مستقیم

دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation 2 برای کامپیوتر از وقت بازی

Painkiller Hell and Damnation

نقد بازی Painkiller Hell and Damnation 2:دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation 2 برای کامپیوتر pc فشرده شده کم حجم شده با لینک مستقیم رایگان از وقت بازی.Painkiller عنوان یک بازی تخیلی اکشن است که در سرار دنیا طرفداران بسیاری دارد که هرسال بی صبرانه منتظر انتشار نسخه جدیدی از این بازی محبوب هستند. Painkiller Hell and Damnation نام نسخه جدید این بازی است که به تازگی توسط کمپانیNordic Games روانه بازار شد. اگر یکی از گیمر های این بازی بوده باشید در نسخه قبل خاطراتی پر از ترس و وحشت با یک ژانر اکشن دیوانه وار بود. شیطان بازگشته است ، این یعنی یکبار دیگر دانیل گارنر میبایست در مقابل شیاطین ایستاده و با آنها مبارزه کرده تا آنان را نابود سازد. شیطان بازگشته است و قدرت های شیطانی در قالب هزاران موجود تاریکی که در حال جنگ برای سرنوشت ارواح گرفتارشان در برزخ هستند ، نمایان می شوند . هم اکنون همه چیز به دنیل گارنر بستگی دارد که آیا می تواند در این وضعیت نا مطلوب نفرین تاریکی ، شیاطین و ارواح خبیث را از سر راه خود بردارد؟ آیا قادر است همچین موجودات قدرتمندی را نابود کند و از این جهنم رهایی یابد ؟ شما در این بازی نقش دانیل گارنر را بر عهده دارید که میخواهد در مقابل شیاطین ایستاده و آنها را نابود کند. یادتان باشد که سرنوشت در دستان شماست.

حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS:Windows XP SP3, Windows Vista/7

Processor:Intel Core 2 Duo @ 2Ghz / AMD Athlon 64 X2 equivalent

Memory:۲ GB RAM

Graphics:NVIDIA GeForce 8600 / ATI Radeon HD 2600XT (256 MB

DirectX®:۹٫۰c

Hard Drive:۵ GB HD space

Sound: DirectX Compatible

*****************

تصاویری از محیط بازی

Painkiller Hell and Damnation

Painkiller Hell and Damnation


توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در وقت بازی دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم وقت بازی امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
وجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید.

 پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: ۴.۳۳ GB


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395