loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 2604 شنبه 07 فروردین 1395 نظرات (0)

|دانلود کم حجم شده بازی Takedown Red Sabre برای کامپیوتر|
|دانلود بازی Takedown Red Sabre برای کامپیوتر|
|شمشیر سرخ – Takedown Red Sabre PC Game|
| دانلود بازی حذف : شمشیر سرخ – Takedown Red Sabre برای کامپیوتر با لینک مستقیم |
| دانلود نسخه RELOADED بازی Takedown Red Sabre |

Takedown Red Sabre

توضیحات Takedown Red Sabre :آخرین کار گروه serellan (تیمی که سازندگان عناوینی همچون Halo ،Ghost recon،SOCOM هست) می باشد. این عنوان بیش تر شامل حالت تاکتیکی پرطرفداری می باشد که در آن نبرد بین گیمر و دشمنانش در یک چهارچوب کوچک که خلاقیت هر چه بیش تر گیمر را می طلبد انجام میشود تا او بتواند به پیشرفت خود در بازی ادامه دهد. مراحل پردازش فوق العاده ای دارند، همچنین دو حالت آفلاین و آنلاین(مولتی پلیر) برای رسیدن به اهداف وجود دارد. در این عنوان شما در نقش نیرو های SWAT(نیرو های ضد شورش) خواهید بود که در نبردهایی سخت و طاقت فرسا می بایست خلافکارانی که در مناطق عمومی قرار دارند را سرکوب کنید.

توضیحات بیشتر بازی  Takedown Red Sabre:

برای موفقیت در بازی شما نیاز به دو چیز دارید: برنامه ریزی دقیق و اجرای عملیات به بهترین صورت ممکن. شما در پشت یک دیوار انتظار دشمنان را می کشید . اگر یکی از اعضای تیم از شما دور شود باید به ارزیابی موقعیت و پوشش دادن او بپردازید . قبل از رفتن به ماموریت ها، باید مسیرها و راه های ورود و خروج را شناسایی کنید سپس به برنامه ریزی و تجهیز تیم خود با استفاده از سلاح ها و سایر امکاناتی که در بازی است بپردازید . اگر یکی از اعضای تیم شما کشته شود هرگز نباید تسلیم شوید زیرا این اتفاق برای شما یک تجربه است پس مراقب جان خود باشید. حالت بازی می تواند تک نفره ، گروهی و یا رقابتی باشد. اگر شما جز افراد علاقه مند به سبک شوتر هستید پیشنهاد می کنیم هرگز این بازی زیبا را از دست ندهید.

تصاویری از محیط بازی Takedown Red Sabre:

Takedown Red Sabre 1 

Takedown Red Sabre 2 

Takedown Red Sabre 3 


» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در تایم گیم دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

» راهنمای نصب بازی‌ها Takedown Red Sabre : ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم تایم گیم امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.


»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. 

» حداقل سیستم مورد نیاز:

 

(OS : Windows XP SP3 (32-bit only

Processor : 2GHz or better CPU

Memory : 2 GB RAM

Graphics : A graphics card with Shader Model 3.0 support

DirectX : Version 9.0

Network : Broadband Internet connection

Hard Drive : 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

 

OS : Windows 7 64-bit

Processor : Intel Core2Extreme Quad Core Processor – Q6800 – ۲٫۹۳ GHz

Memory : 4 GB RAM

(Graphics : nVidia GeForce 8800 (768 MB GDDR3

DirectX : Version 9.0

Network : Broadband Internet connection

Hard Drive : 3 GB available space

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: ۲.۰۱ GB

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395