loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 6483 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (5)

|دانلود نسخه فشرده شده بازی Batman Arkham Origins Initiation برای کامپیوتر|
|دانلود بازی Batman Arkham Origins Initiation برای pc با لینک مستقیم|
Batman Arkham Origins Initiation PC-RELOADED

Batman Arkham Origins Initiation

توضیحات بازی:به روزهایی بازگردید که بتمنی وجود نداشته و کنترل شخصیت جوانی با نام بروس وین را در حالی که وی مشغول به عملیات هنرهای رزمی خود می باشد به دست بگیرید. از فضاهای جذاب بازی که شامل جنگل بامبو و معبدی بر فراز کوه می باشد لذت ببرید. این پکیج شامل پوسته هایی از بروی وین و ویجیلانت، چهار نقشه ی مرحله ای و یک سری کامل ماجرایی را شامل می شود. شما می توانید این DLC بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

تصاویری از محیط بازی:

 

Batman Arkham Origins Initiation screenshots 01 small دانلود DLC بازی Batman Arkham Origins Initiation برای PC Batman Arkham Origins Initiation screenshots 02 small دانلود DLC بازی Batman Arkham Origins Initiation برای PC

Batman Arkham Origins Initiation screenshots 03 small دانلود DLC بازی Batman Arkham Origins Initiation برای PC Batman Arkham Origins Initiation screenshots 04 small دانلود DLC بازی Batman Arkham Origins Initiation برای PC


*** دانلود بازی Batman Arkham Origins نسخه RELOADED***

دانلود بازی Batman Arkham Origins پارت 1

دانلود بازی Batman Arkham Origins پارت 2

دانلود بازی Batman Arkham Origins پارت 3

دانلود بازی Batman Arkham Origins پارت 4

دانلود بازی Batman Arkham Origins پارت 5

دانلود بازی Batman Arkham Origins پارت 6

دانلود بازی Batman Arkham Origins پارت 7

دانلود بازی Batman Arkham Origins پارت 8

دانلود بازی Batman Arkham Origins پارت 9

پسورد فایل: ir-dl.com

حجم فایل: 16.2 گیگابایت

دانلود آپدیت 3 بازی  Batman Arkham Origins 

راهنمای نصب بازی:

1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.

2 – آنتی ویروس سیستم را به صورت کامل غیر فعال کنید.

3 – نرم افزار DAEMON Tools را دانلود و نصب کنید.

4 – پس از نصب نرم افزار، فایل Batman.Arkham.Origins.iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید.

5 – وارد My Computer شده و وارد درایو مجازی جدیدی که ایجاد شده شوید.

6 – با اجرای فایل setup.exe به نصب بازی بپردازید.

7 – بعد از پایان مراحل نصب بازی آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.

8 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه بازی را اجرا کنید وارد پوشه ی Crack شوید و دو پوشه ی Online و SinglePlayer را در محل نصب بازی کپی نمایید.

9 – پس از کپی ممکن است با اخطار تکراری بودن آنها رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.

10 – بازی با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک بازی هرگز نباید آنرا آپدیت کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Farjamgar در تاریخ 1395/04/25 و 4:23 دقیقه ارسال شده است

وای این بازی عالی بود فکر کنم بعد از batman arkham city اومد عالی بود مخصوصا اولین مرحلش فقط بدیش این بود که باید خارجی بلد باشی ممنون.

این نظر توسط سینا در تاریخ 1395/04/06 و 19:42 دقیقه ارسال شده است

من با دو مدل برنامه دیگه هم انجام دادم با اون دوتا برنامه هم نشد وقتی نصب رو مبزدم میگفت cant open setup _1bin من حتی تو یکی از درایو هام هم کلشو کپی کردم بعد نصبشو زدم مشکل از فایل هستش من هم تمام کارهای ممکن هم انجام دادم من تو دوتا درایم سعی کردم نصب کنم که خیلی هم جا داشت
پاسخ : لینک هارو باز سازی کردم شما هم دوباره توضیحات جدید را مطالعه کنید نسخه قدیمی نسخه فشرده شده بلک باکس بود شاید در هنگام فشرده سازی به مشکل بر خورده باشه حالا لینک های جدید نسخه اصلی است

این نظر توسط سینا در تاریخ 1395/04/05 و 14:25 دقیقه ارسال شده است

من بازی رو کامل دانلود کردم توضیحات نصب رو هم خوندم پارت هارو بدون هیچ مشکلی یکی کردم با برنامه DAEMON Tools Pro بازش کردم نصب بازی رو زدم تا 40ممیز3 میره بهد دیگه هنگ میکنه ترو خدا کمکم کنید من این بازی خیلی دوست دارم
پاسخ : سلام ممکن است مشکل از نرم افزاری که دانلود کرده اید باشد یا فضای خالی ندارید

این نظر توسط سینا در تاریخ 1395/04/03 و 17:38 دقیقه ارسال شده است

اون موقع که از دانلودها دانلود کرده بودم موقع خارج کردن از حالت فشرده ارور میداد تا اونجایی که یادم میاد درباره vulom بود یا همون صدا که میگفت پیدا نمیکنه یه همچین چیزی بود حالا من از اینجا تا پارت 7 دانلود کردم امیدوارم دیگه ارور نده

این نظر توسط سینا در تاریخ 1395/04/01 و 23:59 دقیقه ارسال شده است

سالم هست یا نه اخه من وقتی از سایت downloadha دانلود کردم خراب بود لطفا سریع جواب بدید
پاسخ : سلام فایل های سایت با فایل های سایت دانلود ها از یک منبع میباشند.ولی دقت بفرمایید این فایل ها از منبع معتبری برداشته میشود.اگر از دانلود ها دانلود کرده اید بیشتر سعی کنید قعلا اجرا خواهد شد


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395