loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 3328 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (2)

|دانلود نسخه کم حجم شده بازی The Elder Scrolls V Skyrim برای کامپیوتر|
|دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim برای pc با لینک مستقیم|
|The Elder Scrolls V Skyrim – Black Box Version|

The Elder Scrolls V Skyrim

The Elder Scrolls V Skyrim آخرین نسخه رسمی از بازی Skyrim شاهکاری از Bethesda Softworks بوده که در سال ۲۰۱۱ عنوان بهترین بازی سال را از آن خود کرد. سبک کلی این بازی RPG و هم چنین Open Worl بوده و از ایده های خارق العاده ای در گیم پلی بازی استفاده شده است. داستان اصلی بازی مربوط به زمان حکمرانی اژدها سواران می شود و وظیفه اصلی کاربر در این بازی، نابودی اژدهایی به نام Alduin است. برای رسیدن به این هدف به ماجراجویی ها و ماموریت های بسیاری می روید و آیتم های متعددی را از جا های مخفی بازی به دست می آورید که اکثریت آن ها در نبرد های موجود در بازی به کمکتان خواهند آمد. بازی The Elder Scrolls V Skyrim تفاوت های بسیاری با نسخه قبلی (Oblivion) داشته و بازی از جوانب بسیاری بهبود یافته است.

همان طور که اشاره شد، بازی به صورت Open World بوده، به این معنی که کاربر می تواند به هر بخشی از سرزمین های بازی که اراداه کند، برود. تمامی ماموریت ها و مراحل به صورت اختیاری بوده و کاربر می تواند به هر شیوه ای که دوست دارد، آن ها را به اتمام برساند. سلاح های بازی The Elder Scrolls V Skyrim تماما Classic بوده و از جمله این سلاح ها می توان به تبر، نیزه، شمشیر و کمان های چوبی و آهنی اشاره نمود. شخصیت بازی The Elder Scrolls V Skyrim به صورت یکنواخت نبوده و ظاهر آن را می توانید به طور کامل تغییر دهید و شخصیتی جدید از آن برای مبارزه با دشمنان و کشف اسرار جدید بسازید. بر روی گیم پلی این نسخه، بسیار کار شده و خانه ها، روستا ها، شخصیت ها و سلاح های پر تعدادی به آن اضافه شده اند و همین تغییرات موجب تبدیل بازی The Elder Scrolls V Skyrim به بهترین بازی سال و حتی بهترین های قرن شده است.

تصاویری از محیط بازی:

(روی تصویر کلیک کنید)

تصویر1

تصویر2

تصویر3

تصویر4

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 7/Vista/XP PC (32 or 64 bit)
CPU: Dual Core 2.0GHz or equivalent processor
RAM: 2 GB
HDD: 6 GB
Graphics: 512 MB card 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/Vista/XP (32 or 64 bit)
CPU: Quad-core Intel or AMD CPU
RAM: 4 GB
HDD: 6 GB free disk space

Graphics: 1 GB Graphics Memory

توضیحات نصب: ابتدا دقت داشته باشید آنتی ویروس شما غیرفعال باشد. سپس به اکسترکت پارت ها بپردازید. یک فایل ISO به شما داده می شود. حتما این فایل را توسط نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید. سپس به نصب بازی بپردازید. برای نصب بازی دقت داشته باشید که حتما از فایل اجرایی Installer.exe استفاده نمایید و هنگامی که از شما فایل های SID را درخواست کرد ، آن ها را از دی وی دی بازی انتخاب کنید. پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه Razor1911 را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. برای اجرای بازی ، حتما از فایل اجرایی SkyrimLauncher.exe در محل نصب بازی استفاده نمایید و از روی دسکتاپ اجرا ننمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم تایم گیم امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید. 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازسایت دانلودکنید .هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

توجه:لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۵ دی ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

- دانلود کرک نهایی Razor1911 بازی به صورت جداگانه 

- دانلود آپدیت شماره ۱ بازی نسخه Repack Razor1911 نهایی

 دانلود آپدیت شماره ۳ بازی Update 3 RELOADED

نسخه فشرده ۳.۵ گیگابایتی گروه BlackBox بازی:

نسخه فشرده ی سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد.در این نسخه هیچ چیزی از بازی کاسته نشده و هیچ چیزی کاهش کیفیت ندارد. بازی کرک شده توسط کرک Razor1911 می باشد و آپدیت شماره ۱ بازی نیز در این نسخه فشرده به طور اتومات نصب می شود. فقط دقت داشته باشید هنگام نصب بازی حتما آنتی ویروس شما غیرفعال باشد. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم تایم گیم امیدوار است از نسخه فشرده این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید. 

دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim پارت 1

دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim پارت 2

دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim پارت 3

دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim پارت 4

رمز فایل:  www.pocketgames.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Unk در تاریخ 1395/04/04 و 5:48 دقیقه ارسال شده است

لطفا نسخه بلک باکس بازی رو قراربدید ،پیداش نمیکنم
پاسخ : سلام دوباره آپلود گردید

این نظر توسط Unk در تاریخ 1395/04/04 و 5:45 دقیقه ارسال شده است

لطفا نسخه بلک باکس بازی رو قرار بدید ،پیداش نمیکنم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395