loading...
دانلود بازی,دانلود بازی برای کامپیوتر,فشرده شده,کم حجم
رضا پیشرو
آخرین ارسال های انجمن
تایم گیم بازدید : 1366 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود بازی shrek 2

 

 شرک ۲ – Shrek 2 Team Action PC Game
| دانلود بازی شرک ۲ – Shrek 2 Team Action برای کامپیوتر با لینک مستقیم |
| دانلود نسخه کامل بازی Shrek 2 Team Action |

sherek

توضیحات بازی : Shrek 2 Team Action نسخه دوم از بازی شرک در سبک ماجراجویی برای PC است و پس از موفقیت های به دست آمده انیمیشن آن در ۲۰۱۴ توسط Activision ساخته شده است. تمامی شخصیت های دوست داشتنی که در انیمیشن وجود داشت در این بازی نیز طراحی شده اند و به اتفاق هم عازم یک ماجراجویی بزرگی می شوید تا مشکلات و معما های به وجود آمده را رفع کنید و باری دیگر با صلح و آرامش در سرزمین زیبایتان به زندگی مشغول شوید. نحوه بازی Shrek 2 Team Action به این گونه است که چهار کاراکتر را به دلخواه انتخاب می کنید و سپس مرحله را آغاز می کنید. سه نفری که انتخاب می شوند، می تواند دوستانتان باشند که از طریق اینترنت با شما در ارتباط هستند یا می توانید اختیار همه آن ها را به تنهایی بر عهده بگیرید و هر کدام را در جای مناسب به کار ببرید.

Princes Fiona, Donkey Puss in Boots و Lil’Red از جمله افرادی هستند که به جز خود شرک قابل انتخاب اند و هیچ یک از دشمنان نمی توانند در مقابل توانایی همدیگر آن ها مقاومت کنند. مکان ها و Location های Shrek 2 Team Action بیشتر در جنگل زیباییست که شرک قبلا در آن زندگی می کرد اما حالا بخشی از آن به دست دشمنان افتاده است و آرامش را از موجودات ساکن آن منطقه گرفته اند. در این بازی سعی شده است تا محیط های نسخه دوم انیمیشن شرک و حتی بیشتر از آن به طور کامل به تصویر کشیده شود. Billy Goat’s Gruff Bridge و the Spooky Forest دو محلی هستند که هیچ اثری از آن ها در کارتون دیده نمی شود ولی در بازی Shrek 2 Team Action وجود دارند و ماجراجویی در آن ها لذت دیگری به کاربر می بخشد. چون بازی چندین سال پیش طراحی شده است، گرافیک چندین ندارد ولی گیم پلی آن مناسب است.

 

http://fs6.www.ex.ua/show/5991011/5991011.jpg?1600

http://www.gamershell.com/static/screenshots/0/7532/147999_full.jpg

http://img.zoneofgames.ru/screens/573/1.jpg

http://static4.gamespot.com/uploads/original/mig/6/0/9/5/616095-925147_20041028_006.jpg

 

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم تایم گیم امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: ۳۲۵ MB

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی برای کامپیوتر,دانلود بازی,دانلود,بازی,دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم,Grand Theft Auto,دانلود بازی کم حجم شده,دانلود بازی فشرده شده,تایم گیم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    ,
    تبلیغات
    تقویم انتشار بازی ها

    تاریخ انتشار:16 مهر 1395

    تصاویر بازی مافیا 3


    تاریخ انتشار:2 شهریور 1395

    دانلود بازی Deus Ex: Mankind Divided 


    تاریخ انتشار:21 آبان 1395


    تاریخ انتشار:14 آبان 1395


    تاریخ انتشار:30 مهر 1395